Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 201:sta
    Kävin ihailemassa omaa pyörääni Vantaan Bike Worldissä kun sitä ei vielä(kään) ole saatu rekisteriin.
    Nyt on kai niin, että trafilla on näistä kaikki muu data, mutta joku kontakti maahantuojalta puuttuu ja ilman sitä näitä pyöriä ei saa rekisteriin.
    Eli se on nyt Håkaneista kiinni.
    Bike Worldin, svedujen ja Piaggion välillä käydään sähköpostittelua isoilla kirjaimilla, luulen ma.
    Bike World saa kait lisäerän näitä 660:iä, näin olen antanut itselleni kertoa.
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Hae se rekisteröimättömänä ja mee radalle testaileen. Onnistuisikohan tuollainen?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    En tiedä, miksipä ei mutta ajelen nyt sillä aikaa RsV4:lla.
    Kelit ei nyt ole sellaiset vielä että olisi kova polte saada RS ajoon.
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Kävin ihailemassa omaa pyörääni Vantaan Bike Worldissä kun sitä ei vielä(kään) ole saatu rekisteriin.
    Nyt on kai niin, että trafilla on näistä kaikki muu data, mutta joku kontakti maahantuojalta puuttuu ja ilman sitä näitä pyöriä ei saa rekisteriin.
    Eli se on nyt Håkaneista kiinni.
    Bike Worldin, svedujen ja Piaggion välillä käydään sähköpostittelua isoilla kirjaimilla, luulen ma.
    Bike World saa kait lisäerän näitä 660:iä, näin olen antanut itselleni kertoa.
    Joko RS kilvissä ja ajossa?
    Aprilia RS660
    EX Kawasaki Z900, Triumph Street Triple R, Suzuki SV650S
    No ei.
    Täytyypä taas huomenna soitella perään ja kysyä missä mennään kilpien kanssa.
    Eikös vehkeen saa kilpiin, kun sen kuskaa paperien kanssa katsastuskonttorille? Maksaa tietenkin hieman extraa, mutta siitä voi tapella myyjän/maahantuojan kanssa.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
    No minulla on aikaa odotella ja ajella sillä aikaa RSV4:lla
    Mikä ihme siellä on, kun pyöriä ei saada kilpiin? Onko pyörien kanssa tullut papereita ollenkaan kun mitään ei tapahdu...
    Legendaarisella moottoripyörämerkillä näyttää olevan täysin luokaton ala-arvoinen maahantuoja ja jälleenmyyjä jos tämmöiset perusasiat ei hoidu. Sääli sinänsä, koska Aprilia on todella hieno merkki. 😤
    Ducati Desertx

Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x2
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x4
    Indian x1
    Sain omani (Tuono 660) kilpiin 1.6, ilmeisesti coc todistuksen saaminen kesti.. ja pakoventtiilien recalliin liittyvät työt. Jälleenmyyjä teki kaikkensa asioiden edistämiseksi ja hoiti oman osuutensa mallikkaasti.

Nyt ehtinyt muutaman lyhyen lenkin ajamaan ja laite on kyllä ketterä & hauska
    Ducati streetfighter 1098 | Aprilia Tuono 660
    Hieno homma. Viikko sitten soitin jälleenmyyjälle, joka kertoi pakoventtiilin huollon olevan käynnissä. Toivottavasti saavat pian oman rs660 kilpiin. Polte persuksis ollu kova, kun koko viikon ollut hyvä ajokeli.
    Lainaa hende kirjoitti Katso viesti
    Sain omani (Tuono 660) kilpiin 1.6, ilmeisesti coc todistuksen saaminen kesti.. ja pakoventtiilien recalliin liittyvät työt. Jälleenmyyjä teki kaikkensa asioiden edistämiseksi ja hoiti oman osuutensa mallikkaasti.

Nyt ehtinyt muutaman lyhyen lenkin ajamaan ja laite on kyllä ketterä & hauska
    Minkäslaiset vakuutusmaksut Tuonossa on? Kukaan RS saanut vieläkään liikkeelle?
    Aprilia RS660
    Lainaa MrJ kirjoitti Katso viesti
    Minkäslaiset vakuutusmaksut Tuonossa on? Kukaan RS saanut vieläkään liikkeelle?
    Ei oo ei. Pitää huomenna soittaa ja kysellä mikä tilanne.
    Tuli vielä kaiken kukkuraksi joku pakoventtiilivälysten tarkastus näille 660 moottoreille Onko hende:n Tuono edelleen ainoa joka saatu liikenteeseen rikastuttamaan suomen tieverkostoa?
    Aprilia RS660
    Minä en ainakaan ole vielä saanut omaani, ehkä tällä viikolla?
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Minä en ainakaan ole vielä saanut omaani, ehkä tällä viikolla?
    Onneks ei oo ollut ajokelejä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Onneksi on RSV4 mutta olishan se kiva saada uusikin pyörä ajoon.
    Kun se on ollut Bike Worldissä kohta 3 kk odottamassa mua
    Nyt on vähän liian kuuma ajella, varsinkin italialaisella. Lisäksi aurinko voi häikäistä. Syksyllä sellainen turvallinen pilvikeli miedolla vesisateella, niin jäähdytys pelaa.
    Muuten olen sitä mieltä, että koskaan ei kannata ostaa mitään, mitä ei saa saman tien mukaansa kun lyö rahat kouraan. Yleensä ostopäätös kulkuvälinettä mukaan ottamatta siirtää kauppiaan seuraavan projektin kimppuun. Ainakin jumalattomat viivästysmaksut tai ilmainen sijaispyörä pitää tinkiä, jos ihan välttämättä haluaa ostaa jotain mitä ei ole olemassa. Nimimerkillä ensimmäisen ja viimeisen kerran autoa vuoden odottanut - joskus takavuosina.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Muuten olen sitä mieltä, että koskaan ei kannata ostaa mitään, mitä ei saa saman tien mukaansa kun lyö rahat kouraan.
    Joo ja toki hinnan osalta myös neuvotteluvaraa paremmin, kun heinäkuussa ostaa tavaraa pois kauppiaan jaloista.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
    Joo en kyllä itsekään ostaisi mitään jonka saatavuudesta ei olisi tarkkaa tietoa. Mulle tuotiin jo toisen kerran tässä uusi pyörä Pietarsaaresta suoraan kotiin Tampereelle. Ei voi kuin suositella RE Motorsin palvelua
    Street Triple R(old)+F650 GS"Katrin" / 15 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
    Lainaa Pet_M kirjoitti Katso viesti
    Joo en kyllä itsekään ostaisi mitään jonka saatavuudesta ei olisi tarkkaa tietoa. Mulle tuotiin jo toisen kerran tässä uusi pyörä Pietarsaaresta suoraan kotiin Tampereelle. Ei voi kuin suositella RE Motorsin palvelua
    Pihinä miehenä hain itse viime kesänä pyörän tuolta. Sen perusteella ainakin asiallinen mesta ja asioin toistekin, jos heidän valikoimissaan olevaa uutta pyörää halajan.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
    Vaikuttaa asialliselta liikkeeltä, siellähän on vissiinkin ainoa uusi 2021 V4Factory myynnissä mitä tähän mennessä Suomeen on tullut.
    Sinänsä minulla ei ole valittamista Bike Worldin toiminnasta, nämä viivästykset ovat kyllä Piaggion uuden maahantuonnin aiheuttamia.
    Tänään pitäisi iltapäivällä saada pyörä, eilen oli tullut Vantaalle recall-huollosta Turusta.
    Sain oman RSn 19. päivä. Kotimatkalla tehot kävi 100kmh:n nopeudesta nollassa, jolloin meinasi heittää mut sarvien yli.. Tehot palautuivat heti takasin. Alarm atc disabled, abs valo syttyi ja aprc valo vilkkumaan. Virrat pois ja takaisin, sama ongelma ja nopeusmittari näytti loppumatkan 0kmh. Satunnaisina päivinä ajellut ja varoitus valot syttyvät hetken aikaa ajettua. Pyörä haettiin tiistaina huoltoon. Apriliaforumilla joku kirjoitti, että korjaantui uudella ohjelmistopäivityksellä.
    Lainaa dav1d kirjoitti Katso viesti
    Sain oman RSn 19. päivä. Kotimatkalla tehot kävi 100kmh:n nopeudesta nollassa, jolloin meinasi heittää mut sarvien yli.. Tehot palautuivat heti takasin. Alarm atc disabled, abs valo syttyi ja aprc valo vilkkumaan. Virrat pois ja takaisin, sama ongelma ja nopeusmittari näytti loppumatkan 0kmh. Satunnaisina päivinä ajellut ja varoitus valot syttyvät hetken aikaa ajettua. Pyörä haettiin tiistaina huoltoon. Apriliaforumilla joku kirjoitti, että korjaantui uudella ohjelmistopäivityksellä.
    Saitko jo takaisin vai vieläkö on korjauksessa? Miltä pyörä muuten vaikutti?
    Aprilia RS660
    Sata kilsaa ehdin eilen ajaa, Mallinkaisiin ja takaisin.
    Hyvin tuntui toimivan, pientä hienosäätöä kahvojen asentoihin ja sen sellaista niin eiköhän siitä toimiva peli saada.
    Täytyy vaan opetella miten se kaikki elektroniikkapuoli pelaa siinä, sen verran erilainen verrattuna tuohon RSV4:een.
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Jaaha… engine recall 👀
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
    Joo, tuollainen kevyt moottorinvaihtorecall
    Tarkistin just omani Aprilian customer caresta, ei koske mun pyörää
    Perus-Apriliaa. Täysin uusi malli ja ensin harjoitellaan pienet ja isommat viat pois Itse en kyllä rohkenisi ostamaan uutena uutta mallia. Katsoo vähintään yhden päivityksen/faceliftin ja sitten ehkä.
  30.  
    Lainaa MrJ kirjoitti Katso viesti
    Saitko jo takaisin vai vieläkö on korjauksessa? Miltä pyörä muuten vaikutti?
    Vieläkin huollossa. Oikein näppärä laite. Kevyt ohjattava, rento ajoasento, pehmeä satula.
    Ensimmäinen pyörä, niin vaikea verrata toisiin. Oma pyörä sai myös puhtaat paperit recallista.

Laitoin oman VINin af1 racingin edille sähköpostilla ja tuli tälläinen vastaus

tsb.jpg
Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen