Kävin ihailemassa omaa pyörääni Vantaan Bike Worldissä kun sitä ei vielä(kään) ole saatu rekisteriin.
Nyt on kai niin, että trafilla on näistä kaikki muu data, mutta joku kontakti maahantuojalta puuttuu ja ilman sitä näitä pyöriä ei saa rekisteriin.
Eli se on nyt Håkaneista kiinni.
Bike Worldin, svedujen ja Piaggion välillä käydään sähköpostittelua isoilla kirjaimilla, luulen ma.
Bike World saa kait lisäerän näitä 660:iä, näin olen antanut itselleni kertoa.
Hae se rekisteröimättömänä ja mee radalle testaileen. Onnistuisikohan tuollainen?
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
En tiedä, miksipä ei mutta ajelen nyt sillä aikaa RsV4:lla.
Kelit ei nyt ole sellaiset vielä että olisi kova polte saada RS ajoon.
No ei.
Täytyypä taas huomenna soitella perään ja kysyä missä mennään kilpien kanssa.
Eikös vehkeen saa kilpiin, kun sen kuskaa paperien kanssa katsastuskonttorille? Maksaa tietenkin hieman extraa, mutta siitä voi tapella myyjän/maahantuojan kanssa.
Honda ST1300A
Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
Mikä ihme siellä on, kun pyöriä ei saada kilpiin? Onko pyörien kanssa tullut papereita ollenkaan kun mitään ei tapahdu...
Legendaarisella moottoripyörämerkillä näyttää olevan täysin luokaton ala-arvoinen maahantuoja ja jälleenmyyjä jos tämmöiset perusasiat ei hoidu. Sääli sinänsä, koska Aprilia on todella hieno merkki. 😤
Ducati Desertx
Mp historia.
Suzuki x1
Yamaha x2
Aprilia x1
Kawasaki x2
Ducati x4
Indian x1
Sain omani (Tuono 660) kilpiin 1.6, ilmeisesti coc todistuksen saaminen kesti.. ja pakoventtiilien recalliin liittyvät työt. Jälleenmyyjä teki kaikkensa asioiden edistämiseksi ja hoiti oman osuutensa mallikkaasti.
Nyt ehtinyt muutaman lyhyen lenkin ajamaan ja laite on kyllä ketterä & hauska![]()
Ducati streetfighter 1098 | Aprilia Tuono 660
Hieno homma. Viikko sitten soitin jälleenmyyjälle, joka kertoi pakoventtiilin huollon olevan käynnissä. Toivottavasti saavat pian oman rs660 kilpiin. Polte persuksis ollu kova, kun koko viikon ollut hyvä ajokeli.
Tuli vielä kaiken kukkuraksi joku pakoventtiilivälysten tarkastus näille 660 moottoreilleOnko hende:n Tuono edelleen ainoa joka saatu liikenteeseen rikastuttamaan suomen tieverkostoa?
Aprilia RS660
EX Kawasaki Z900, Triumph Street Triple R, Suzuki SV650S
Onneksi on RSV4 mutta olishan se kiva saada uusikin pyörä ajoon.
Kun se on ollut Bike Worldissä kohta 3 kk odottamassa mua![]()
Nyt on vähän liian kuuma ajella, varsinkin italialaisella. Lisäksi aurinko voi häikäistä. Syksyllä sellainen turvallinen pilvikeli miedolla vesisateella, niin jäähdytys pelaa.
Muuten olen sitä mieltä, että koskaan ei kannata ostaa mitään, mitä ei saa saman tien mukaansa kun lyö rahat kouraan. Yleensä ostopäätös kulkuvälinettä mukaan ottamatta siirtää kauppiaan seuraavan projektin kimppuun. Ainakin jumalattomat viivästysmaksut tai ilmainen sijaispyörä pitää tinkiä, jos ihan välttämättä haluaa ostaa jotain mitä ei ole olemassa. Nimimerkillä ensimmäisen ja viimeisen kerran autoa vuoden odottanut - joskus takavuosina.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Joo en kyllä itsekään ostaisi mitään jonka saatavuudesta ei olisi tarkkaa tietoa. Mulle tuotiin jo toisen kerran tässä uusi pyörä Pietarsaaresta suoraan kotiin Tampereelle. Ei voi kuin suositella RE Motorsin palvelua![]()
Street Triple R(old)+F650 GS"Katrin" / 15 exää + 1 r.i.p.
"Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
Vaikuttaa asialliselta liikkeeltä, siellähän on vissiinkin ainoa uusi 2021 V4Factory myynnissä mitä tähän mennessä Suomeen on tullut.
Sinänsä minulla ei ole valittamista Bike Worldin toiminnasta, nämä viivästykset ovat kyllä Piaggion uuden maahantuonnin aiheuttamia.
Tänään pitäisi iltapäivällä saada pyörä, eilen oli tullut Vantaalle recall-huollosta Turusta.
Sain oman RSn 19. päivä. Kotimatkalla tehot kävi 100kmh:n nopeudesta nollassa, jolloin meinasi heittää mut sarvien yli.. Tehot palautuivat heti takasin. Alarm atc disabled, abs valo syttyi ja aprc valo vilkkumaan. Virrat pois ja takaisin, sama ongelma ja nopeusmittari näytti loppumatkan 0kmh. Satunnaisina päivinä ajellut ja varoitus valot syttyvät hetken aikaa ajettua. Pyörä haettiin tiistaina huoltoon. Apriliaforumilla joku kirjoitti, että korjaantui uudella ohjelmistopäivityksellä.
Sata kilsaa ehdin eilen ajaa, Mallinkaisiin ja takaisin.
Hyvin tuntui toimivan, pientä hienosäätöä kahvojen asentoihin ja sen sellaista niin eiköhän siitä toimiva peli saada.
Täytyy vaan opetella miten se kaikki elektroniikkapuoli pelaa siinä, sen verran erilainen verrattuna tuohon RSV4:een.
Jaaha… engine recall 👀
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
https://www.asphaltandrubber.com/rec...acement-recall
Tuota tarkoittanee JMH.
Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
Joo, tuollainen kevyt moottorinvaihtorecall
Tarkistin just omani Aprilian customer caresta, ei koske mun pyörää![]()
Perus-Apriliaa. Täysin uusi malli ja ensin harjoitellaan pienet ja isommat viat poisItse en kyllä rohkenisi ostamaan uutena uutta mallia. Katsoo vähintään yhden päivityksen/faceliftin ja sitten ehkä.
Vieläkin huollossa. Oikein näppärä laite. Kevyt ohjattava, rento ajoasento, pehmeä satula.
Ensimmäinen pyörä, niin vaikea verrata toisiin. Oma pyörä sai myös puhtaat paperit recallista.
Laitoin oman VINin af1 racingin edille sähköpostilla ja tuli tälläinen vastaus
tsb.jpg