Eiköhän tässä olla Lago di Gardalla ja hotelli on Hotel Capo Reamol lähellä Limonea?
Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
Tässä seuraavassakin kysytään paikkakunnan ja/tai hotellin nimeä. Löytyy suositun moottoripyöräreitin varrelta.
P618193925%.jpg
Vihje: Tuolla seudulla on monta muutakin paikkakuntaa, joiden nimen lopussa rode-pääte.
Elbingerode on prikulleen oikein. Tuo hotelli on muuten varsin mukava tuttavuus kohtuuhintaan, jos siellä päin sattuu liikkumaan. Heiltä löytyy myös pyörälle ilmainen tallipaikka.
kuvajahti2024.JPG
täytyy laittaa kuvakaappaus kun orggiskuva oli liika iso... vihjeeksi mainittakoon että tuttu pitäisi olla- kaikki ovat varmaan tässä kylässä ainakin piipahtaneet
Viimeksi muokannut: impala67; 07.10.2024 klo 15:46.
Lisää kuva palveluun ja tuo sieltä kokonaisen kuvan upotus foorumille.
https://imgbb.com/
Jotain, jossain, silloin tällöin!
viiden pisteen vihje. kävelykatu veden äärellä. pöh.nysse meni vinoon.- edittiä, kolme pistettä, sijaitsee euroopassa, joo mutta näkökulmasta riippuen pohjosessa tai ei. ja sanoisin että tämän aiheen lukijat ei tässä kadunkulmassa ehkä oo käyny,- vaikka aika satavarmaan kaikki on tässä kylässä olleet ainakin hetken.
-edit: auttaisko lisäkuva mitään. satamassa on tommosiakin paatteja...ja isompiakin pyyhkii ohi.
Viimeksi muokannut: impala67; 10.10.2024 klo 09:40.
Oltasko Pärnussa?
Suzuki V-Strom 800DE -24
Exät:Yamaha Tracer 900 -18, Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
etelämpänä- mutta samankaltainen, kaikille tuttu mesta, kansainvälinen merisatama jonne moni saapuu reissunsa aluksi. kuvaus kellonaikaan voi kanssa kiinnittää huomiota. ei tuolla aamusella kukaan kerkeä mitään kuvia räpsiä- kaikilla on kiire eteenpäin!
yhden pisteen lisävihje; kalanpäiden maanosassa, pohjoisrannikolla. Emmää enempää keksi tai sitten pitää paikkakunta ilmottaa.
Viimeksi muokannut: impala67; 14.10.2024 klo 14:11.
yrittäkääs ny arvata edes, montako satamaa on, joihin olette jonottaneet keskellä yötä...?
Viimeksi muokannut: impala67; 14.10.2024 klo 10:50.
Livorno, Gagliari, Genova, Sisilian satama en muista nimeä, mutta siellä en varsinaisesti jonottanut itse vaan olin jo valmiina laivassa, Rostock, Helsingborg, Helsingör, Puttgarden, Dover, Calais eli onhan noita jo tuossa aika monta eikä tuossa ole vielä varmaankaan kaikki, mutten vaan muista oliko se yöllä kun siellä jonotin ja kapellskärissäkin jonotin keskellä yötä, mutta lautta tais lähtee vastaa aamukuudelta. Samoin kesällä oli tarkoitus käydä Gotlannissa ja kaikki päivälautat oli varattuna eli olis pitäny mennä yövuoroilla Nynashamn-Wisby ja samat takasi, mutta reissu peruuntui.
Noissa sun kuvissa taitaa olla taustalla Hotel Maritim ja purjealus Passat eli molemmat Trawemundessä.
<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
AIVAN oikein, Vorderreihe/ Rose- kadun kulma.https://maps.app.goo.gl/mQQFZEqRaGPEzKSn9
tosin yllätyksekseni travemunden varsinainen rantahan on aivan kelpo paikka, isoot paatit lipuu ohitse kohti satamaa, ja kiva rantakatu jossa on ravintoloita- tosin sinne siis ei saisi ajaa (paitsi suomalaisella motskarilla yöllä)... ei tartte kyttiä valvomaan kun kansalaiset kyylää vanhaan stasigestapo henkeen ja heti kommentoivat pelkästään sitä että pysäköi pärränsä puun alle. pohjoissakemannit onkin lähimpänä skandinaaveja, eli tiukkapiposia.
mutta tosiaan omista reissuista aika moni joko on käytännössä alkanut- tai päättynyt usein tähän kylään, sataman taxfreen kautta lastausjonoon, kun laivaan pääsee mukavasti klo 23 maissa.
Mistähän majatalosta on kyse. On sen verran tunnettu ja uniikki että jos siellä on käynyt niin tunnistaa kyllä kuvasta(vaikka vanha kuva onkin) ja jos ei oo käyny niin sitten vähän vaikeempi, mutta varsin tunnetusta paikasta on kyse.
m908.jpg
<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
en oo ite käynyt mutta onkos tuo nyt se Villa Löwenherz?
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
No sepä se.
Tuolla reissulla paikalla ei ollut ihmeemmin porukkaa eikä talontavan mukaan baarissa ollut henkilökuntaa vaan siellä oli itsepalvelu. Ostokset merkittiin ostokorttiin ja juomat haettiin ite. Ja niinhän mekin sitten kokeiltiin Hese-Veissia eli otettiin mukit ja pullot baarista. Ehdittiin just tyhjentää pullot laseihin kun isäntä saapui paikalle ja nappas lasit ja pullot meiltä pois todeten, että väärin juotu. Ja sitte se haki uudet pullot ja mukit sekä näytti miten Heseveissiä oikeaoppisesti juodaan.
Kehuin paikkaa jollekin tutuntutulle ja kun myöhemmin tapasin tuon hepun niin totesi vain, että eipä ollu kummonen paikka, portaatkin narisi.
Ja niille jotka eivät tiedä mistä on kyse niin Villa Löwenherz on MP-hotelli tai tarkemminottaen vain kaksipyöräisille, mutta pääasiassa siellä on motoristeja.
Paikka on suosittu ja kesäviikonloppuisin se on yleensä täynnä eli majoitus on varattava etukäteen. Huoneita löytyy monentasoisia 2-hengen huoneista joukkomajoitukseen joista se maanläheisin on siellä kellarissa jossa vuoteiden virkaa hoitaa kakkosnelosesta tehdyt kerrospunkat. Saunakin on tai on ainakin ollut, mutta en muista, että se olisi kertaakaan ollut päällä.
Oli aikoinaan edullinen majapaikka, mutta nyttemmin hinnat vähän nousseet.
Viimeksi muokannut: Elämäntapamotoristi; 15.10.2024 klo 22:28.
sit seuraava
IMG_1724.jpeg
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
olipas nopea tunnistus, enpä ollut tommosestakaan lööwenherzistä koskaan kuullu. mielenkiintoinen! täytyy pistää ylös.
mutta seuraava taitaa olla Kööpenhaminen poliisiasema-
polititorvet 12, kööpenhamina?, vai onko se sittenkin joku toinen kylä...???
polissilaitos kuitenkin- eli kuvaan liittynee joku sakkotarina?
Olen käynyt tuolla 80-luvun lopulta alkaen, tosin viime vuosina jäänyt vähemmälle.
Kiva paikka ja vanhan omistajan lapset puolisoineen pyörittävät nykyisin, on vaan niin suosittu että viikonlopuiksi lähes mahdoton mahtua, viikollakin suosittelen etukäteisvarausta. Silloin 80-90-luvun taitteessa ja vielä 15-20v. sitten löytyi tilaa aina.
Sydsjælland og Lolland-Falsters Politi - Lokalstation Nakskov
ok hotel Harmonie?
noh sehän se selvästi on...Nybrogade 5, Nakskov.
https://i.ibb.co/4Z7tKjb/20240911-113904.jpg
noni siitä. tässä kohdassa ei viivytty kauaa, arvottiin mihkä päin missä ei satais
[edit: 5 pistettä, kuva on niin tarkka että rekkareista näkee maan.
3 pistettä. ollaan sivistyneessä lännessä, ison joen varrella
1.piste. moselin mutkien rantatöyräillä]
0.1 pisteen vihje: Paikan nimi on "esimerkkitoukokuukenttä" ja kuvassa taitaa olla ns."Kalkaroksen" kirkko (H.potter).
Munstermaifeld. St.martin Severos kirkko.
Viimeksi muokannut: impala67; 21.10.2024 klo 23:40. Syy: koitan lisätä kuvaa!
Jaaha...onkos tämä ihan jymähtänyt. Paikka oli jo kerrottu, mutta laitetaan vielä toi linkki:
https://maps.app.goo.gl/FsMYHLJQBnW2Puo97
Ja sit tohon helppoa jatkoksi, jos vaikka täällä vaikka taas heräiltäisi.
Itävalta, lienee tuosta?
https://maps.app.goo.gl/y6cShpi6uWvZF6fn6