Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Ostin käytettynä tollsen sifterin manuskaa ei tullut mukana, asennuksessa ei muuta epäselvää kun sytkään tulevien johtojen asennus. Onko väliä minkä sylinterin sytkän johtojen väliin kukin piuha pari tulee, neljään pyttyyn kytkettävä malli kysessä ?
    Ei niin pientä hommaa etteikö sitä saa sössittyä
  2. #2
    Lainaa Jammu-Pappa kirjoitti Katso viesti
    Ostin käytettynä tollsen sifterin manuskaa ei tullut mukana, asennuksessa ei muuta epäselvää kun sytkään tulevien johtojen asennus. Onko väliä minkä sylinterin sytkän johtojen väliin kukin piuha pari tulee, neljään pyttyyn kytkettävä malli kysessä ?
    https://www.translogicuk.com/manuals.php
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #3
    Joo ihan kätevä mut tarvii ettii joku sarjanumero et lataa ton manuskan
    Ei niin pientä hommaa etteikö sitä saa sössittyä
  4. #4
    Sain sieltä sähköpostilla manuskan, täytyy kehua asiakaspalvelua kun lauantai iltana lähetti opuksen mulle
    Ei niin pientä hommaa etteikö sitä saa sössittyä
  5. #5
    Aiheeseen liittyvä kysymys, minkälaisia katkoaikoja käytätte rata-ajossa?
    Suzuki GSX-R1000 K6
  6.  
  7. #6
    Katkoaika ja käyttövoima ovat sidoksissa toisiinsa. Radalla voi asettaa käyttövoiman vähän suuremmaksi, koska kuitenkin ajetaan vaihdot isoilla kaasuilla. Ja koska voima on suuri, katko voi olla hiukan lyhyempi. Itsellä taitaa olla Healtechissä 60-65ms. Voi laittaa jopa 50, mutta vaihtoliike pitää olla päättäväisempi, muuten saattaa tulla missejä. Pyörä gsxr 1000 k7. Kadulla on toisessa pyörässä 65-70ms katkot.