Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 67:een 67:sta
    Tulipa mieleen tuosta XT 2:sen telakasta. Mulla on otettu sähköt edellisen omistajan tekemästä ulosotosta, takapenkin alla.
    Vaikuttaisi tulevan sähköä vaikka, ei olisi virrat päällä. Välillä ottaa päähän irrotella "plugia" pistokkeesta. Etenkin, kun vaatii sivulaukun irroituksen.
    Mutta syökö tuo telakka sähköä, jos ei ole navi kiinni?
    Kellään kokemusta?
    Suzuki Hayabusha -08
    EX:Suzuki GSF 650S Bandit -06

Ex:Suzuki DR 125 -83(silloin joskus)
    Ainakin edellisten mallien muuntajat söi. Ja Gessun CAN-väylä jätti syötön päälle ainakin 220 muuntajaan. Parissa viikossa akku tyhjä. Laita katkaisin väliin, jos et löydä syöttöä, joka varmasti katkeaa kun virran katkaisee.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
    Lainaa mek kirjoitti Katso viesti
    Ainakin edellisten mallien muuntajat söi. Ja Gessun CAN-väylä jätti syötön päälle ainakin 220 muuntajaan. Parissa viikossa akku tyhjä. Laita katkaisin väliin, jos et löydä syöttöä, joka varmasti katkeaa kun virran katkaisee.
    Kiitos. Näin epäilinkin.
    Suzuki Hayabusha -08
    EX:Suzuki GSF 650S Bandit -06

Ex:Suzuki DR 125 -83(silloin joskus)
    Mulla xt 2 telakan johdot kiinni suoraan kawa h2sx;n akussa, eikä tyhjennä akkua edes talven aikana.
    ER
    Mulla ollut useammassa pyörässä jo vuosia Garminin eri naveja suoraan akulta eikä ole tyhjännyt akkua vaikka pyörä on seisonut kuukausia.
    https://reissu.org
    Hiljaa hyvä tulee. Navi toimi autossa USB- piuhan kautta, josta päättelin ettei se kokonaan sökö voi olla. Ostin uuden prätkälaturin ja nyt toimii pyörässäkin. Ihan kuin siinä olis vilahtanut ilmoitus siirrytään moottoripyörä moodiin tms. jollaista en muista aiemmin nähneeni.
  7.  
    Lainaa RiderOnTheStorm kirjoitti Katso viesti
    Hiljaa hyvä tulee. Navi toimi autossa USB- piuhan kautta, josta päättelin ettei se kokonaan sökö voi olla. Ostin uuden prätkälaturin ja nyt toimii pyörässäkin. Ihan kuin siinä olis vilahtanut ilmoitus siirrytään moottoripyörä moodiin tms. jollaista en muista aiemmin nähneeni.
    Mulla oli/on zumo 395 (tai jotain) samanlaista ongelmaa. usb-piuhalla pelasi ok, mutta mp-johdon kanssa se toimi vaihtelevasti. Viaksi paljastui lopulta että gepsin takana olevista kontaktipadeista oli toisen kultaus kulunut ja sen alla oleva metalli on sieltä sulanut pikkuhiljaa pois. Padiin kertyi mustaa töhnää, joka ilmeisesti oli alla olevaa metallia ja pikkuhiljaa kontakista tuli aika satunnainen. Ehdin vaihtaa latausjohdon, mutta ei vaikuttanut asiaan.
    Lopulta aloin juottamaan padeihin ohutta metallisiivua ja siinä huomasin, että toinen padi hävisi kokonaan. Sain kuitenkin siihen kiinni sen verran metallia, että nyt on toimiva kontakti ja laite pelaa ok. Kunnollinen korjaus olisi vaihtaa laitteen kontaktitapit, mutta sen jälkeen ei vesitiiviys välttämättä enää ole sama. Kurkistin sisäpuolelle, eikä kyllä houkuttele alkaa siellä mitään säätämään....
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123