Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Olisi pian kypäränvaihto edessä ja tuntuu olevan kaikki kuupat mitä on päässyt hiplaamaan ahtaita leuan kohdalta.
    Entinen on Nolan 104 Absolute ja aika nafti on leuan kohdalla mutta toimeen on tultu.
    Vähän huonosti on liikkeissä täälläpäin XL -koon kypäriä hyllyssä että pääsisi kokeilemaan.
    Tuntuu että aiemmin oli enemmän tilaa melkein joka merkillä vai onko leuka levennyt iän myötä..
    Pinlock,aurinkosuoja,silmälasille tilaa ja kypäräpuhelimen asennusmadollisuus.
    Ehdotuksia ?
    "manaatin raivolla eteenpäin"

-07 K1200GT
    Koita katsoa Shark Evo kypäriä.
    Itse ajelen aina "luukku takana".
    Näppärä kun voi oikein tuulisella tai kylmällä ilmalla ajaa umpimallilla eli luukku kiinni.
    EK
    Tämä on muuten ihan totta ja ongelma. Tai sitten olen niin sikaniska, ettei leuka meinaa mahtua kypärään.

No, Schuberth C5 sopi päähän silleen, että pystyy olemaan. Ei ole ehkä halvin, mutta on ainakin laadukas vaihtoehto ja tuohon lisäsin kypäräpuhelimen, niin on ihan soiva peli.

Kannattaa kokeilla.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  4.  
    Itse käytän vain Schubertin kypäriä, koska niissä mahtuu leuka mukaan. Muutkin vaatimukset täyttynevät.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...