Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 203:een 203:sta
  1. #181
    Tilasin saman Bikedoctorilta.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  2. #182
    HyperPro RSC paikallaan ja tuntuu hyvältä, rauhoitti kovasti.

    Minkään ohjausiskarin kanssa ei virtapistoke pelaa, täytyy siihen kehittää vielä jotain patenttia.
  3. #183
    Moore Mafia tekee säätöjä Woolichilla:
    ZH2 2020
  4. #184
    Lainaa Attitude kirjoitti Katso viesti
    Moore Mafia tekee säätöjä Woolichilla:
    Suomessa onnistuu myös Samin Autopajalla. 230-235hp
  5. #185
    Moore Mafialla poistetaan rajoittimet ZH2 Kawasta ... Ja kertoo miksi ne on tehtaalta lähtiessään niin rajoitetut every day use käyttöön.

    https://www.youtube.com/watch?v=SpjI6wIwxMs
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  6. #186
    Extreme Creations on jatkanut pitkän tauon jälkeen virityshommia. Nyt tehoja on löytynyt jo 316hp - vakiona mittasivat 163hp, eli tehot on melkein tuplattu:
    ZH2 2020
  7. #187
    kova!! 👍
    ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
  8. #188
    Jos jollain sattuu tulemaan mieleen luopua ZH2:sta käteistä vastaan niin laitappa Yv:tä.
    Supermoto
  9. #189
    Minkälaisia kokemuksia teillä ZH2:n omistajilla tai aiemmin sellaisen omistaneilla on pyörästä? Mulla on ollut yhtenä vaihtoehtona ZH2 siinä missä Tuono ja Super Duke.

    Kolme vuotta sitten testasin ZH2: n ja kokemus oli hyvin positiivinen. Sorruin silloin BMW S1000R:n, josta en tykännyt. Mun käyttö on pääasiassa sekalaista maantieajoa ja ehkä vähän tourinkia.
  10. #190
    Lainaa Aaretti kirjoitti Katso viesti
    Minkälaisia kokemuksia teillä ZH2:n omistajilla tai aiemmin sellaisen omistaneilla on pyörästä? Mulla on ollut yhtenä vaihtoehtona ZH2 siinä missä Tuono ja Super Duke.

    Kolme vuotta sitten testasin ZH2: n ja kokemus oli hyvin positiivinen. Sorruin silloin BMW S1000R:n, josta en tykännyt. Mun käyttö on pääasiassa sekalaista maantieajoa ja ehkä vähän tourinkia.
    Onhan se aivan mahtava peli sillä moottorilla. Takaiskari on heikoin lenkki ja omaan laitoin Öhlinsin. Tehoa riittää myös kun on tuning softa. Sen jälkeen tarvitsi myös ohjausiskarin. En tiedä parempaa nakupyörää. Ducati V4 tuntuu voimakkaalta vasta kierroksilla ja tuunatussa Kawassa on voimaa koko alueella. Painoa tieten on jonkin verran. Välillä olen harkinnut omasta luopumista kun ei ehdi ajelemaan. Taitaa olla alle 3000 km.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  11. #191
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Onhan se aivan mahtava peli sillä moottorilla. Takaiskari on heikoin lenkki ja omaan laitoin Öhlinsin. Tehoa riittää myös kun on tuning softa. Sen jälkeen tarvitsi myös ohjausiskarin. En tiedä parempaa nakupyörää. Ducati V4 tuntuu voimakkaalta vasta kierroksilla ja tuunatussa Kawassa on voimaa koko alueella. Painoa tieten on jonkin verran. Välillä olen harkinnut omasta luopumista kun ei ehdi ajelemaan. Taitaa olla alle 3000 km.
    Kiitos kokemuksien jakamisesta. Tosiaan kyykkyjen jälkeen pystympi ajoasento alkanut kiinnostamaan. Yllättävän komealta ja kiinnostavalta on alkanut vaikuttaa myös uudistettu Kawan Z900 SE. En tiedä sitten, riittääkö reilut 120 hv, kun on tottunut järjestään yli 170 heppasiin laitteisiin. Pitää käydä testaamassa.
  12. #192
    Kyllähän se ahdettu voima on aivan toista. Kun laittaa touringille on aika säyseä, mutta ahdin tuntuu silti mahtavalta. Sportilla on sitten varmaan jotain 230 hv ja voimaa enemmän kuin tarpeen. Ajan kuitenkin aina sportilla paitsi jos ajan pitemmästi matka-ajoa. Sportilla se paukahtelee shifterillä mahtavasti. Mulla on myös sivulaukuille telineet. Ulkonäöltään ottaisin kyllä ennemmin retron näköisen Kawan.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  13. #193
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän se ahdettu voima on aivan toista. Kun laittaa touringille on aika säyseä, mutta ahdin tuntuu silti mahtavalta. Sportilla on sitten varmaan jotain 230 hv ja voimaa enemmän kuin tarpeen. Ajan kuitenkin aina sportilla paitsi jos ajan pitemmästi matka-ajoa. Sportilla se paukahtelee shifterillä mahtavasti. Mulla on myös sivulaukuille telineet. Ulkonäöltään ottaisin kyllä ennemmin retron näköisen Kawan.
    Retron näköinen Z900 on tosiaan hieno, mutta ZH2 on niin ruma, että se on mun silmään jo komea . Varsinkin H2R:n Acra-vaimentajalla. Minkä valmistajan laukkutelineet sulla on?
  14. #194
    Lainaa Aaretti kirjoitti Katso viesti
    Retron näköinen Z900 on tosiaan hieno, mutta ZH2 on niin ruma, että se on mun silmään jo komea . Varsinkin H2R:n Acra-vaimentajalla. Minkä valmistajan laukkutelineet sulla on?
    ZH2 näyttää siltä kuin joku olisi yhdistänyt Transformersin ja kaatuneen sähkötolpan – eikä mikään määrä Akrapovicin putkia tai H2R-haaveilua pelasta sitä. Jos pyörä vaatii tekosyitä ja kilpakoneiden nimidroppailua ollakseen 'komea', niin kyse ei ole komeudesta vaan silmien harhasta. Z900 sentään seisoo omilla jaloillaan ilman tarvetta kertoa tarinaa miksi sitä pitäisi arvostaa.
  15. #195
    Lainaa Aaretti kirjoitti Katso viesti
    Retron näköinen Z900 on tosiaan hieno, mutta ZH2 on niin ruma, että se on mun silmään jo komea . Varsinkin H2R:n Acra-vaimentajalla. Minkä valmistajan laukkutelineet sulla on?
    Hepco&Becker raudat ja Royster laukut. Samoja laukkuja olen käyttänyt paljon Superduke 1290:ssä. Saa lukkoon telineeseen ja pienellä riippulukolla myös vetoketjut lukkoon.
    Akran vaimennin on myös. Ruma pyörä se on ja aika yläpainoinen, mutta siihen hintaan aivan lyömätön eikä ole muita ahdettuja nakuja. Se moottori kävisi kyllä monen tyyppiseen pyörään. Mulla on myös H2, jossa on H2R:n ecu ja sen jälkeen ZH2 tuntuu aivan mopolta.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  16. #196
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Hepco&Becker raudat ja Royster laukut. Samoja laukkuja olen käyttänyt paljon Superduke 1290:ssä. Saa lukkoon telineeseen ja pienellä riippulukolla myös vetoketjut lukkoon.
    Akran vaimennin on myös. Ruma pyörä se on ja aika yläpainoinen, mutta siihen hintaan aivan lyömätön eikä ole muita ahdettuja nakuja. Se moottori kävisi kyllä monen tyyppiseen pyörään. Mulla on myös H2, jossa on H2R:n ecu ja sen jälkeen ZH2 tuntuu aivan mopolta.
    Mulla ei ole ikinä ollut sivulaukkuja, mutta iän myötä nekin ovat tulleet harkintaan. Hepco&Becker on kyllä laatua vimpan päälle.

    Näin olen ymmärtänyt, että H2 on vielä paljon raaempi kuin ZH2, puhumattakaan R:n ECU:lla!

    Mitä muuten tykkäät 1290 Super Dukesta vs ZH2? Meinaan SD on myös ollut harkinnassa.
  17. #197
    Lainaa Jannecoo kirjoitti Katso viesti
    ZH2 näyttää siltä kuin joku olisi yhdistänyt Transformersin ja kaatuneen sähkötolpan – eikä mikään määrä Akrapovicin putkia tai H2R-haaveilua pelasta sitä. Jos pyörä vaatii tekosyitä ja kilpakoneiden nimidroppailua ollakseen 'komea', niin kyse ei ole komeudesta vaan silmien harhasta. Z900 sentään seisoo omilla jaloillaan ilman tarvetta kertoa tarinaa miksi sitä pitäisi arvostaa.
    Pitää paikkansa. Z900 on sairaan kova kampe kunnantalon parkkipaikalla poseeraamiseen camohousut jalassa.
    Supermoto
  18. #198
    Lainaa Aaretti kirjoitti Katso viesti
    Mulla ei ole ikinä ollut sivulaukkuja, mutta iän myötä nekin ovat tulleet harkintaan. Hepco&Becker on kyllä laatua vimpan päälle.

    Näin olen ymmärtänyt, että H2 on vielä paljon raaempi kuin ZH2, puhumattakaan R:n ECU:lla!

    Mitä muuten tykkäät 1290 Super Dukesta vs ZH2? Meinaan SD on myös ollut harkinnassa.
    Uudemmilla SD:llä en ole ajanut. Mun SD on 2014 WP:n alustalla, koko Akralla ja hiilarivanteilla. Se on mahtava ajaa ja tosi kevyt. Vakiona se rynkytti matalilla kierroksilla ja 6 on liian pitkä. Laitoin shifterin ja Bikedoctor sääti sen niin tuli paljon parempi. Mutta siinä on vain 167 hv renkaalta niin ennemmin ajan ZH2:lla tai oikeastaan eniten tulee ajettua H-D:llä. Lähinnä sakkoriskin takia.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  19. #199
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Uudemmilla SD:llä en ole ajanut. Mun SD on 2014 WP:n alustalla, koko Akralla ja hiilarivanteilla. Se on mahtava ajaa ja tosi kevyt. Vakiona se rynkytti matalilla kierroksilla ja 6 on liian pitkä. Laitoin shifterin ja Bikedoctor sääti sen niin tuli paljon parempi. Mutta siinä on vain 167 hv renkaalta niin ennemmin ajan ZH2:lla tai oikeastaan eniten tulee ajettua H-D:llä. Lähinnä sakkoriskin takia.
    Minä olen kiikaroinut viimeisiä 2023 mallin SD:a. En ole sellaisella koskaan ajanut, mutta nakutesteissähän tuo on hyvin pärjännyt ja saanut kiitosta kovasta väännöstä, hauskuudesta ja keveydestä. Luotettavuusongelmia on ilmeisesti hieman ollut, esim MCN:n kestotestissä.
  20. #200
    ZH2 ei muuten ole sama kone, kuin H2. Se on sama korkeapuristeinen pata, joka löytyy H2 SX pyöristä, tosin sitä on hieman kesytetty miedommilla nokka-akseleilla ja softalla verrattuna H2 SX. Lisäksi ZH2 välitykset on myös vähän tiuhemmat vs. H2 SX. Hullun hauska peli ajaa ihan vakionakin ja potentiaalia koneesta löytyy pitkälle kolmatta sataa hevosta. Kannattaa käydä kokeilemassa ja tehdä päätökset sen perusteella. Ulkonäkö on tietty makuasia ja kauneus on katsojan silmissä.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  21. #201
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    ZH2 ei muuten ole sama kone, kuin H2. Se on sama korkeapuristeinen pata, joka löytyy H2 SX pyöristä, tosin sitä on hieman kesytetty miedommilla nokka-akseleilla ja softalla verrattuna H2 SX. Lisäksi ZH2 välitykset on myös vähän tiuhemmat vs. H2 SX. Hullun hauska peli ajaa ihan vakionakin ja potentiaalia koneesta löytyy pitkälle kolmatta sataa hevosta. Kannattaa käydä kokeilemassa ja tehdä päätökset sen perusteella. Ulkonäkö on tietty makuasia ja kauneus on katsojan silmissä.
    Joo, näin on moottorin osalta. Kokeilin ZH2:a vuonna 2021 ja oli mahtikampe. Valitsin kuitenkin väärin ja otin Bemun S1000R:n, joka ei miellyttänyt . Super Duke pitäisi tosiaan testata ja sitten Kawan uudistettu Z900. Josko 124 hv jo riittäisi nykytilanteessa ?
  22. #202
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    ja softalla verrattuna H2 SX
    ZH2:ssa on tehtaalla "pehmennetty" kartta ja rajattu teho (etenkin alemmilla kierroksilla). ECU-flashauksella voi poistaa rajoituksia, säätää ahtopaineita ja optimoida sytytysennakkoa turvallisesti. Tuo jopa +20–30 hv lisätehoa pelkästään ohjelmalla.
  23.  
  24. #203
    Lainaa Jannecoo kirjoitti Katso viesti
    ZH2:ssa on tehtaalla "pehmennetty" kartta ja rajattu teho (etenkin alemmilla kierroksilla). ECU-flashauksella voi poistaa rajoituksia, säätää ahtopaineita ja optimoida sytytysennakkoa turvallisesti. Tuo jopa +20–30 hv lisätehoa pelkästään ohjelmalla.
    Ja mistähän tälläisiä tietoja löytyy

    ECU-flashauksella poistetaan rajoituksia nimenomaan kierrosalueen yläpäästä. Eniten tehoja rajoittaa kaasuläppien avautuminen, jotka ovat vakiona auki kierrosalueen yläpäässä ~40%. Ahtoja voi säätää ainoastaan ratastamalla ahdinta - ei softalla.
    https://www.woolichracing.com/produc...efinition.aspx

    ZH2 nokissa on muuten samat nostot ja duraatiot kuin H2 SX (ainakin Gen1), mutta SX:ssä on muutamalla asteella sporttisemmat lope-ajoitukset, joka näkyy huipputehoissa, kun ECU:n rajoitukset on poistettu.

    https://bt-moto.com/product/2020-kawasaki-z-h2-stage-1
    RED - BT Moto Flash STAGE 1: 227whp / 104wtq
    BLUE - BT Moto Flash STAGE 2: 252whp / 108wtq
    ORANGE - Stock Baseline: 195whp / 99wtq

    3-power-graphs-and-fuel-and-torque-copy.jpg
    ZH2 2020
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567