Z H2 tilattu. Vaihdokin vien lauantaina EMC:lle.Luotto on kova Kawasakin ahdettuun teknologiaan.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Kyllä myös kiinnostaisi, mutta eka nähtävä livenä. Mopomessuilla nähtävänä, mutta silloin kuulemma suomen kiintiö myyty loppuun! Uskoisko??![]()
Honda 1100 XX Superblackbird -08
Kawasaki Monster ZX-10 R -09
Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
Kawasaki H2 SX SE -18
Uskon, että tämä myy. Hinta on minusta kohtuullinen kun vertaa muihin. Kyllä sen kuvista jo näkee, että muotoilu on minun makuun onnistunut. Eka H2 oli minusta niinkuin pitääkin sliparin vaihdolla ja H2 SX aivan ok kun vaihtoi pleksin. Pidän tätä Zetaa paremmin onnistuneena kuin SX:ää.
Eilen piti ostaa lennot mp-messuille niin pääsee näkemään livenä kuitenkin.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
KTM 1290 Superadventure. Huippukampe, mutta mulle tulee myös 790 Rally ja se on samaan käyttöön kuin 1290 olisi ollut eli se oli vähän niinkuin ylimääräinen. Möin pari pyörää jo syksyllä vähemmäksi. H2 SX on Saksassa parkissa niin sillä pääsee ajamaan vain siellä ja siellä se onkin laukkupyöristä paras mitä voin kuvitella.
Z H2 kuume on jo nyt VALTAVA.
Tykkään kyllä kovasti mun 2014 1290 Superdukesta ja voima riittää siinäkin. Sikäli uudemmat ei ole yhtään parempia. Mutta siinä missä kotari rynkyttää Kawa on varmasti silkinpehmeä kun on nelari ja vetää voimalla ahtimen ansiosta. Superduke on kylläkin mahtavan kevyt kun siinä on koko Akra, hiilikuituvanteet ja lipoakku. Molempi parempi.
Viimeksi muokannut: mikkoyli; 19.11.2019 klo 20:50.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Taisi olla maaliskuussa. Tilasinkin sitten saman Akran sliparin kuin H2:ssa (sen kobraa muustuttavan hiilikuitupäällysteisen). Ymmärsin niin, että Euro 5-pyörissä on monissa kaksi kpl katteja: pienempi kattipönttö kuin useassa Euro 4:ssa ja sen lisäksi toinen katti vaimentimessa. Eli pelkkä vaimentimeen vaihto saattaa toimia ihan hyvin myös äänellisesti. Ja tuosta Akran sliparista saa killerin helposti pois. H2 mulla on ilman killeriä. H2 SX:ssä killerit on varmasti tosi vaikea irrottaa ja siinä ne on paikallaan. Eikä ole hyvät äänet.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Kattelin messuilla, että se lampun päällinen ja varmaan vähän sen sivuillakin oli harmittavan köyhän näköistä muovia. Turhan massiivinenkin. Sille voisi jotain tehdä.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ensimmäisiä ajoraportteja pukkaa. Tosin saksaksi ja englanniksi vasta. Tässä yksi
https://www.motorradonline.de/naked-...m-fahrbericht/
Vaihteisto sama kuin H2 SX, mutta takahamppi 2 piikkiä isompi eli sikälikin pirteämpi kuin SX. Ei ole race vaan enemmän nopea katupyörä niinkuin painostakin arvaa. Rento ajoasento. Pikkuvaihteilla vähän hermostunut kaasu. Etupää on hyvä ja parempi kuin takaiskari. ABS:n toiminta hidas.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Motorradin jutun mukaan vielä kolmosella keventää keulaa.
Oliko muuten aiemmissa Hookakkosissa mahdollista käyttää tuota kännykkäsovellusta ja jääkö tiedot puhelimeen vai onko se pelkkä käyttöliittymä?
ZH2 2020
Joo eiköhän se ole enemmän vaikeaa saada keula pysymään maassa. SX:ssä luiston/keulimisen esto toimii kyllä hyvin ja pystyy kiihdyttämään hölläämättä ollenkaan. Antaa nostaa keulaa sopivasti.
Tuo kännykkäsovellus on uusi enkä tiedä siitä.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ensi koeajot Vegasissa ovat olleet aika vakuuttavat. Nakussa tehon tunne tuplaantuu ilmanvastuksesta johtuen.
https://www.youtube.com/watch?v=NkROVJVwRsI
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
Z H2 tilattu ja odottavan aika on piiitkä.
tomtom
Tässä on kyllä huippuvideo
https://www.youtube.com/watch?v=fRDdAmvYqqI
Kehuu kovasti molempia ja Superduke on kehittynyt paljon viime mallista. Mutta moneen tarpeeseen Kawa on parempi mm. mukavampi, tuulensuojaa on sentään jonkin verran, vaihteisto on parempi. Nettopainoero onkin vain parikymmentä kg. Kawan vaihteisto on parempi ja keulimisenesto toimii loistavasti. Kokonaisuutena kehuu enemmän Kawan konetta. Molemmat on huippupyöriä.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Tuossa kannun vaihtoa - käytännössä suora putki ja äänet sen mukaiset:
https://www.youtube.com/watch?v=Y6t9vnpafEQ
Tuo vakiokannu painaa näemmä 7.5Kg, eli on painavampi kuin H2 SX kannu, joka on 5.5Kg).
ZH2 2020
Jenkeissä ovat dynottaneet Z hookakkosen ja tulos on kieltämättä melkoinen yllätys:
184hp @ 11350rpm
128Nm @ 8600rpm
Yllätys sen takia että samassa dynossa SX H2 antoi ainoastaan:
169hp @ 10060rpm
124Nm @ 8560rpm
Dyno_ZH2_vrt_SXH2.jpg
Tähän asti kun ovat mainostaneet että Zetassa olisi nimenomaan enemmän alavääntöä kuin SX:ssä, mutta tämän perusteella eroa olisikin yläpäässä Zetan hyväksi.
Lisäksi tuossa on vertailtu 10R:ään ja aika paljon vapari on jäljessä kierroksiin verrattuna.
https://www.youtube.com/watch?v=2hIWmgUHtc0
ZH2 2020
Jospa tätä ei olekaan kuristettu tai ei ainakaan niin paljon.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Mitäs uus duke/ GT antaa noin verrokiks?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tehdas ilmoittaa SDlle 180hp konetehoa ja 140nm vääntöä kuivapainolla 189kg
Toi vääntö oli joo aika samalla tontilla.
Kyllä nakupyöräostajan kelpaa, ja miksei tourinkimoponkin. Kyllähän tollanen SX tai GT on siinä touhussa varmaan aika ässä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ihan näin moottoriteknisesti ajateltuna aika maltillisilla ahdoilla nuo on tehty, kun katselee teho- ja vääntölukemia ja kierroksia. No katukäyttöön eiköhän useimmille riitä, mutta virityspotentiaalia varmasti on, jos vain sisuskalut kestävät.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Brock Davidson lykkää ZH2 Kawan Dynoon..
https://www.youtube.com/watch?v=2hIWmgUHtc0
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
Huomenna haen pyörän EMC:ltä
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
5 kg lähti pois kun laitoin H2:n Akrapovicin sliparin. Otin killerin pois ja äänet minun makuun täydellisen hiljaiset. Tosin en käynyt ajamassa tiellä kun ei ole ajokelejä ihan vielä.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500