Tervehdys!
Tuollaisen pelin hankin
Mistähän voisin ostaa - joko englannin tai mielellään suomenkielisen manuaalin, myös korjausoppaat kiinnostaa.
-petri-
Minulta saat suomenkielisen omistajan käsikirjan pdf-tiedostona ihan ilmaseks jos kiinnostaa. Ilmoita vaan meiliosote, niin alkaa tulemaan.
Ei siis mikään korjaus- tms opas vaan pyörän mukana omistajille tullu juttu
Jos tarviit pyörän suhteen apua niin tässä on loistava foorumi mikäli ei ole jo valmiiksi tuttu. Yamaha Diversions
Onnea uudelle pyörälle...
Suzuki DL650 V-Strom -18
Kiitos tuhannesti
Maili: *uula@mediagents.fi
Hieno on tuo Diversion-foorumi *
t. uula![]()
BMW R 1200 GS
Yamaha Diversion XJ 900
Honda 350
MZ 175
Solifer speed 50
Minkä vuotisen Diversionin hommasit. Itsellä -96.
Muutamia pieniä kosmeettisia muutoksia olen tehnyt eli "uudemman mallinen satula", tarvikeputket (ei siis mitkään tehosellaset), uudet peilit ja hieman pleksin sahailua.
Kaiken kaikkaan mukava ja huoleton peli ajella.
Onnittelut myös täältäpäin![]()
Moto 1:ssä, 1/2004 on testi uudemmasta diversionista. Lehti löytyy multakin, eikä maksa mitään, jos jotakuta kiinnostaa, niin yhteystietoja vaan, niin "kusti polkee". Raudassa ei ole raha hukassa," varsinkaan Diversionissa".![]()
Antaa vaan rampan kalakattaa.
Yamaha Tenere 1200 ZE -15.
Eihän tuossa Divarissa ole tapahtunu mitään muutoksia sitten mallin -96. Edellisessä vuosimallissa eli -95 ei ollu säätöjä etupäässä ja jotakin muutaki jousitusjuttuja muuttu seuraavaksi vuodeksi. Samoin rikastin siirty kytkinkahvan puoleiseen osaa ohjaustankoo.(kallokas @ Maalis. 16 2010,07:41) kirjoitti
Sen jälkeen ei oo kait muuttunu muu kun satulan päällinen sellaseks "tikatun" malliseksi vuonna -97 ja tietty värit pikkusen vaihdellu.
Joo, eli sanatarkasti näin. Moto 1 1/2004, 1996 tuotiin kuristimen vipu kytkinkahvan lähelle, ja pakosarja sekä äänenvaimennin tehtiin paksummasta pellistä. Etujousitukseen tuli esijännityksen säätö.
Antaa vaan rampan kalakattaa.
Yamaha Tenere 1200 ZE -15.
Terve!
Hommasin vuoden 2000 Diversionin.
Suht. vähän ajettu, siis näitä Saksan tuonteja...
Itselläni ei juurikaan ole kokemusta tästä pyörästä - kovasti vaan suositeltiin tällaiselle "uusiomotoristille"
No pyörä tuntui omalta pienenkin tutustumisen jälkeen...
Viimeisin oma pyörä oli 500cc Honda, joskus 80-luvulla,
joten taas saa aloittaa ikäänkuin alusta
Ja kiitos vielä manuaalista Hannu P
-uula-
BMW R 1200 GS
Yamaha Diversion XJ 900
Honda 350
MZ 175
Solifer speed 50
Moi!(hannu p @ Maalis. 15 2010,20:00) kirjoitti
Tuli minunkin hommattua tuollainen vm-97 Diversioni. Englannissa on uransa aloittanu ja siksi nuo manuaalit suomeksi olisi tarpeen. Olisiko mahdollista kyseinen tiedosto minunkin sähköpostiini laittaa? rise_n@wippies.com Kiitos!
Kiitos isosti! Tiedostot tuli perille, helpottaa huomattavasti, kun on kotimaan murteella.(hannu p @ Huhti. 02 2010,18:58) kirjoitti
Moi !(hannu p @ Maalis. 15 2010,18:00) kirjoitti
Sattuisiko sulta vielä löytyä tuo omistajan käsikirja ?
Jos löytyy pistä tuleen esa.76@hotmail.com
Kiitos !!!
Hei!
Jos vielä löytyy suomenkielistä manuaalia, niin saisiko sen s-postiin qwerty-78@hotmail.com
Itselläni on viime kesänä hankittu xj 900 diversion vm-99 ja todella tyytyväinen olen ollut. Käyttöohjekirja on tosin jonnekin hävinnyt edellisten omistajien jäljiltä.
Kiitoksia etukäteen!
XJ 900 Diversion -99
Heh, täällähän on kohtalotovereita näemmä rutkasti. Itse ostin loppukesästä oman Diversionini. Eka oma pyörä, kortti ollut kohta vuoden. Mun on Suomi-kappale ja manuaali tallessa joten meiliä en kaipaa. Muuten kokemusten vaihtaminen pyörästä on tervetullutta tällaiselle kokemattomammalle motoristille. Hyvältä tuntui pyörä sen mitä sillä ehdin ennen talviteloille laittoa ajaa.
Ulos mailmaha viä, meijä jäljetön diä.
Takuuvarma peruspyörä. Hyvä, pysty ajoasento, huoleton kardaaniveto ym. Ei markkinoiden seksikkäin kulkija, mutta uskollinen palvelija.
Toimii niin nurkka-ajossa kuin matkallakin. Paljon tulee ajettua kaks päällä ja vielä matkavarustuksessakin (lue: kolme laukkua+ tankkilaukku+ 2 ihmistä). Jaksaa kyllä mennä iman mitään ongelmia. Vaikka tehoa vajaa 90 hp niin en ole kokenut mitään suurta tehovajetta koskaan.
Ei mikään ratatykki tai sportti siis tehojen puolesta, mutta normaaliajoon ihan riittävästi tehoa. Ei uuri tarvitse ohituksiin vaihdella pienemmälle. Ja kuten jo sanottu tuo kardaaniveto ihan ehdoton juttu.
Pleksin korkeus ainoa ongelma. Itse sain kunnollisen vasta kun sahasin yhden touring -version ihan lyhyeksi ja nyt kypärä "vapaassa tuulessa"- Ei humise ja pyörteile enää.
Ei muuta kun kovaa ajoo vaan![]()
No niin nyt hommattiin mammalle vm 95 diversioni. Kun haluaa itse ajaa
Ja pyörän mukana ei tuota läpyskää tullut
Et jos vielä se joltakin löytyy.
email. jaakko.lakia@gmail.com
Yamaha XJ 900 Diversion 1987
Hei ! Jos Sinulla on mainittu manuaali niin olin olisin kovin kiitollinen sellaisesta.
Ystävällisin terveisin
Olli Kattilakoski
olli.kattilakoski@kabus.fi
Moi. Vieläkö olisi saatavilla käsikirjaa. Kiitos etukäteen.
antti.h.j.kallio@gmail.com