Moi!!!
osaisko kukaan sanoa taikka onko kokemusta että voiko kytkinkruunua hitsata ja sorvata palasia kiinni että kestääkö sellanen yleensäkkään ja onko mahdollista. sain viime kesänä uuden kytkinkruunun ulkomailta ja sit kun se tuli sieltä niin siitä oli kaksi palasta hajonnut/irti/murtunut reunasta ja enkä saanut mitään korvausta edes.
et jos jokun tietäisi asiasta voisiko valoittaa minua ja jos joku tietää mistä sais uuden vielä ja hemmetin halvalla ja pian.....
Ystävällisin terveisin ja kiitos![]()
Honda cbr900rr
2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S 6X1Maili
2015Halli6X1Maili
2015Lappenranta K 17X1Maili
2015Kauhava17X1Maili
2015Räyskälä27X1/4Maili
2015Lappenranta S 3X1Maili
Uusi kruunu, paras vaihtoehto, joko koko paketti tai pelkkä kruunu ilman kytkinakselin booreja, jos on mahdollista. Vähimmällä pääsee, se hitsaaminen on usein turhaa työtä, kun kukaan ei tiedä mistä aineesta se kruunu alunperin tehty.
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Selvenyksen vuoksi kruunusta eli korista(se ulkopuolinen osa, basket) vaiko keskiöstä(hub välillä näkee puhuttavan kummastakin kruununa)
jos siitä ulomasta ja palat on pieniä niin pyöristä murtuman reunat parin palan puutuuminen ei välttämättä haittaa mitään
kuvasta voisi arvioida paremmin
mikäs alkuperäisele tuli?
2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S 6X1Maili
2015Halli6X1Maili
2015Lappenranta K 17X1Maili
2015Kauhava17X1Maili
2015Räyskälä27X1/4Maili
2015Lappenranta S 3X1Maili
Eli otat kaikki irti ? myös new ruuvit jolla se kansi on kiinni koriin ? Kun nuo ruuvit on irti niin varmasti on välystä.
Muuten ne jouset on tuikassa puristuksessa (ne painaa kitkapinnat yhteen jotta teho siirtyy) eikä silloin välystä
oikein voi olla. Jos jouset olisi tuossa asennossa löysänä niin tehoa ei siirry ja pyörä ei liiku.
On jotain mitä en nyt ymmärrä.
Viimeksi muokannut: ismo; 05.04.2019 klo 09:24. Syy: typo fixed.
Tämä alkaa kuullostamaan samalta kuin viulunsoiton opettaminen kirjekurssilla, toinen puhuu niitystä ja toinen niityn aidasta. Se on kohtalaisen vaikeaa näin näppäimin korjata tai paikallistaa vikaa.
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Kruunussa on vaimenninjousia pyörimissuunnassa.
Kai kuuluukin helistä, kun jouset on eri tiukkuuksilla eri voimille. Parhaiten sen kruunun kunnon näkee, jos kruunun takaosan saa purettua, ja näkee jousien pesät.
Normaalisti kruunusta kuluu ekaks massalevyjen ”hampaiden” kontaktipinnat pienille urille, jolloin pakka ei aukea ja sulkeudu sulavasti.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Vanhat Bladet tykkää metelöidä juurikin noiden momenttivärähtelyä tasaavien jousten löystymisen takia. Jos nyt on sellainen tilanne että käsissä on kaksi kruunua joista toisessa on jouset loppu ja toisesta pari sakaraa poikki, levittäisin osat pöydälle ja kasaisin ehjän kytkimen parhaista osista.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.