Hommahan menee joka puolella palloa siten, että paikalliset (ainakin) tietää tolppien paikat ja
liikenne kyykähtää niiden kohdalla.
Aivan sama, mennäänkö kotoisilla Kehillä, vai Costa del Solin pääväylillä, joilla yleinen perusnopeus on
luokkaa 20-30 yli tikkarin..... ja tolpan kohdalla jumahtaa tasan tikkariin.
Näin se homma toimii.... joten ei ole väikea hahmottaa, miksi noita "laskevia tolppia"
alkaa ilmestyä väylien varsille.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Viikonlopun Airiston veneonnettomuuden jälkeen mainittiin uutisissa, että vesiliikenneonnettomuuksissa kuolee n. 50 ihmistä vuosittain. En tiedä lasketaanko hukkuneita millä tavalla mukaan? Kuitenki, tuplat mp-onnettomuuksiin nähden. Ei näy syyllistävää journalismia ja median rummutusta ihan samaan tyyliin kuin kaksipyöräisistä?![]()
Kuolemaan johtava onnettomuus tapahtuukin useimmiten sisävesillä soutuveneellä tai pienellä moottoriveneellä – toisin sanoen soutuveneellä, jossa on pieni perämoottori.
Silloin vaarassa on tilastojen mukaan erityisesti keski-ikäinen mies.
– Kurotellaan vähän laidan yli, sitten tipahdetaan ja kukaan ei ole näkemässä. Yleensä näihin tapauksiin myös valitettavasti liittyy alkoholi, Lumilahti toteaa.
Viime vuoden 51:stä kuolemaan johtaneesta vesiliikenneonnettomuudesta 46 tapahtui kaatumisen tai veneen kallistuman seurauksena.
https://yle.fi/uutiset/3-10907923
Tuostahan saisi mielenkiintoisen tilaston, kun suhteuttaa onnettomuudet liikennesuoritteeseen.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.