Uusi yritys. Kun metsäpalovaara esti Elokuun tapahtuman.
Minä tai org! ei olla järjestäjiä. Eli ilmoittautumisest suoraan erland.kassari@lopenenduro.fi
Hinta tais olla 80€ sisältäen ruokailun.
Vuokrapyöriä eivät tähän tapahtumaan anna. Eli rikotaan omat vehkeet![]()
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Viime vuonna ajettiin suurinpiirtein 10-15
Valtiovarainministeri
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Vaatiiks tää enskan vai saako crossilla osallistua?
vuoristoatleetti
02 Mille R
Vahvaan harkintaan. Onhan toi nykyinen taas ihan liian iso näihin hommiin mutta...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
On siellä ainakin edellisillä kerroilla crosseja ollut. Endutotason äänenvaimennin ja liikennevakuutus pitäis olla. Lopenenduro.fi sivuilla lukee. Motocrosspyörissä oltava endurotason äänenvaimentimet. Ei siellä ikinä mitään melumittauksia ole mun tietääkseni pidetty. Varmaan jos kohtuulliset äänet niin mukaan vaan.
Valtiovarainministeri
Jaaha. Kolme isoa lekaa tulossa näköjään.
02 Mille R
Jaaha. Ei noussut mäki ei ja amputoi isosta lekasta kytkinkahvan rungon. Oisko kellään sellaista myydä LC4:een?
Edit: ja muiden lähdettyä suolle, minä nilkutin varikolle 11 kilsaa ilman kytkintä. Meinas vaihekiksikin kadota matkalle. Varikolla hokasin, että pultti jäi jonnekin metsään. Hahaha!
Tämä oli tällainen reality check. Perusasiat aivan retuperällä.
02 Mille R
Ristus mikä reissu. Onneks näitä extreme päiviä on vaan kerran vuodessa. Pitää ajan kullata muistoja jonkin verran ennen kun lähden seuraavan kerran suolle moottoripyörällä![]()
Valtiovarainministeri
Nyt oli uusi suo. Pääsi samalla suo ajelut ihan uusiin sfääreihin.
Valtiovarainministeri
Uus kytkimen pääsylkkä on jo tallilla... mopo on vain eri tallissa
Millos näitä kuvia ja viteoita. Mun sulavat esteylitykset kiinnostaa eritoten. Meinaan, kun ekan kerran ne näin olin, että voi vittu. Tostako pitää mennä!?
Mä työstin tuossa sellaista vertauskuvallista eroa mun ja Tarkkalan toiminnasta.
Kuvittele, että Tarkkala kävelee olohuoneen poikki villasukat jalassa. Näin siuh, vasemmalta oikealle.
Sitten tulen minä. Vedän ensiksi vasemmalla kyljelle romahtaen olohuoneen pöydän paskaksi, ja kaadan siitä kynttilän sohvalle, joka syttyy palamaan. Nousen ylös, ja lahkeeseen tarttunut verho vetää verhotangon alas ja tangon ikkunasta lävitse. Tästä sisuunnuttua kunnolla vauhtia ja eteisen ikkunaoven läpi tuulikaappiin tuulettamaan voittajan hymy kasvoilla.
02 Mille R
Kuule. Mie en enää ryyppää. Koitin lauantaina, ja vielä tänä aamuna maistui paska suussa.
02 Mille R
Pitäiskö Raittiimpi raittiusseura aktivoida uudelleen?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
02 Mille R