Sivu: 10 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 348:sta
  1. #271
    Lainaa osmomn kirjoitti Katso viesti
    Power 5 -kierros maksaa 350 € mprenkaat-storessa. Taidan laittaa tilaukseen. Lämppärirenkaille ei ole mielestäni vielä tarvetta. Jos ajo alkaa sujumaan niin pitänee ensin päivittää mopo ennenkuin siirryn ratarenkaisiin.
    Pilot Road 4 setti maksaa 280e samasta kaupasta, ja niilläki pääs busalla ahvenistolla 1:37. Ihan vain jos pitää rahaa säästää. Ei Power 5 taatusti huonompi oo, mutta iha vaa kustannuspohjalta sanon.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  2. #272
    Mitas Sport Force+ EV mitä oon aatellu seuraaviks renkaiks ois vielä kustannukseltaan alhasemmat, ihan hyvää vauhtia niillä näyttäis pääsevän https://youtu.be/9CP9MIq6uW8
  3. #273
    ^^ Voisin myös kuvitella, että Road4:sta saa enemmän kilometrejä irti katuajoakin ajatellen.
    Honda CBR 954 RR '02
  4. #274
    Sen verran kokemusta road 4 ja 5 vs Rosso corsa 2 että poislukien kaatosateet, Pirelli voittaa 6-0 ihan kaikessa.
    Mieletön ero kulutuskestävyydessä , karkeasti 1,5 kertainen pirellin eduksi.
    Monster 695 eturengas 25tkm ja takarengas noin 21 tkm normiajoa.
    Aprilia RSV:n alla taisi kestää liki 15tkm.
    Pirellin profiili tarjoaa aivan eri luokan tuntuman renkaaseen kun ajetaan enempi kallellaan ja reippaasti.
    Life at Lean-hahmo suositteli harrastajalle jopa sadekelin renkaaksi radalle ja eturenkaan tuntumaa kehutaan liki pirellin ns ratarenkaiden tasoiseksi.
    Kostealla +5 syyskelillä loistava pito ja toimii radalla mielettömän hyvin. Takarengas toimi keskinopeassa noin 1,8 kylmäpaineilla eikä siltikään ollut merkkejä ylikuumenemisesta.

    Nyt alla kolmas sarja kyseistä rengasta. Edellinen setti oli Rosso 4 joka ei kestänyt ajoa likimainkaan samaa ja tuntuma oli epämääräisempi.
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  5. #275
    Minkäköhänlainen rengas on Metzelerin Racetec COMPK? Sellainen vanhempi setti löytyy slicksinä sattumalta tallista ja ajattelin laittaa alle. Mitä lähinnä se on nykyisistä Metzelerin seoksista (K0, K1, K2 ja mitä niitä olikaan)?
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  6. #276
    Lainaa Kolmone kirjoitti Katso viesti
    Minkäköhänlainen rengas on Metzelerin Racetec COMPK? Sellainen vanhempi setti löytyy slicksinä sattumalta tallista ja ajattelin laittaa alle. Mitä lähinnä se on nykyisistä Metzelerin seoksista (K0, K1, K2 ja mitä niitä olikaan)?
    Nykyisistä lähinnä on tuon COMPK:n korvannut malli RACETEC TD SLICK.

    Uudemmassa on seosmerkintänä Medium, kun vanhassa taisi olla Soft. Mutta mielestäni molempia on saanut aina vain yhdellä seoksella.

    Itsellä toimineet molemmat todella hyvin keskinopean vauhdeissa kun alla on ollut kuussatainen pyörä. Nopean ryhmän puolella voi jossakin vaiheessa loppua renkaan ominaisuudet koska kyse on "entry-level" sliksistä.
    2015 Hayabusa
    2015 S1000RR
  7. #277
    Taas löytyi Eidemistä Misukat sopivasti paikoilleen asti alkavaan kesään
  8. #278
    Turkulainen kiintiöpaha Ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kartsa- kirjoitti Katso viesti
    Nykyisistä lähinnä on tuon COMPK:n korvannut malli RACETEC TD SLICK.

    Uudemmassa on seosmerkintänä Medium, kun vanhassa taisi olla Soft. Mutta mielestäni molempia on saanut aina vain yhdellä seoksella.

    Itsellä toimineet molemmat todella hyvin keskinopean vauhdeissa kun alla on ollut kuussatainen pyörä. Nopean ryhmän puolella voi jossakin vaiheessa loppua renkaan ominaisuudet koska kyse on "entry-level" sliksistä.
    Itse vetelin viimekesä TD SLICKisillä alkukevään kylmistä juhannuksen paahteisiin ja ainoattapahtumat mitä oli,
    oli 1000 rsvr:n alla pienet luistot avauksissa, jos unohdetaan kuskin mokat
    Todella toimiva rengas ja varoja olisi vaikka kuinka, vauhdit siellä keskinopean nopeassa päässä.
    TL1000S 1999 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 Tourinkiin
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
  9. #279
    Minä olen kanssa kurvaillut sekä CompK:lla, että TD slicksillä, vauhdit on olleet keskinopean nopeasta päästä nopean hitaaseen päähän. Seos on mun käsityksen mukaan sama kuin K3, eli lämpenee helposti ja on aika yllätyksetön. Alastaroa kestää noilla vauhdeilla parisensataa kierrosta museotonnarilla, eli hintatietoisen motoristin valinta.

    Ja kuten edelläkin on kerrottu, rengas on aika yllätyksetön menijä, toimii melko lailla kelistä riippumatta.
    1835
  10. #280
    Lainaa Ghostrider kirjoitti Katso viesti
    Minä olen kanssa kurvaillut sekä CompK:lla, että TD slicksillä, vauhdit on olleet keskinopean nopeasta päästä nopean hitaaseen päähän. Seos on mun käsityksen mukaan sama kuin K3, eli lämpenee helposti ja on aika yllätyksetön. Alastaroa kestää noilla vauhdeilla parisensataa kierrosta museotonnarilla, eli hintatietoisen motoristin valinta.

    Ja kuten edelläkin on kerrottu, rengas on aika yllätyksetön menijä, toimii melko lailla kelistä riippumatta.
    Kiitokset lukuisista kommenteista! Täytyypä kokeilla ja äkkiä ne vaihtuu toisiin vaikka kesken päivän, jos eivät toimi.
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  11. #281
    Nostetaan tätäkin ketjua hieman. Hommasin tälle kesälle pitkästä aikaa pyörän 765R Triumphin ja pari ratapäivääkin on jo takana. Rengashankintaa olisi edessä ja mietin vaihtoehdoiksi Rosso Corsa IV ta Supercorsa SP 3. Onko GP503 edelleen hyvä paikka tilata?

    Tai sitten toinen vaihtoehto olisi hommata käytettyjä kuviollisia kisarenkaita, mutta toimiiko kisarenkaat ilman lämppäreitä? Eli saako ne lämpöiseksi parin ekan kierroksen aikana ja sitten kestää syöttää? Vauhti jossain keskiryhmän nopeassa päässä.
  12. #282
    Lainaa TKD kirjoitti Katso viesti
    Onko GP503 edelleen hyvä paikka tilata?
    Ite en tätä lafkaa enää tue ku kolme tilausta kolmesta on paskottu sekä puhelinnumero että sähköposti tiedot kuriirille ja paketin saamiseks on pitäny vääntää iha urakalla ku en oo saanu vastaanottoilmoituksia yms ku ne puusilmät pistää paketteihin OMAN sähköpostinsa ja numeronsa.

    GP reifen on se mistä ite oon tilannu.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  13. #283
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Ite en tätä lafkaa enää tue ku kolme tilausta kolmesta on paskottu sekä puhelinnumero että sähköposti tiedot kuriirille ja paketin saamiseks on pitäny vääntää iha urakalla ku en oo saanu vastaanottoilmoituksia yms ku ne puusilmät pistää paketteihin OMAN sähköpostinsa ja numeronsa.

    GP reifen on se mistä ite oon tilannu.
    Outo juttu. Tilannut monta kertaa ongelmitta. Vasta keväällä ja nyt on taas tilaus sisällä. Katotaan miten menee. Tuo GP Reifenkin on tosin toiminut.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #284
    Turkulainen kiintiöpaha Ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Mikäs noissa Continenalin slikseissä on juttu?
    Ei juuri kellään näy käytössä mutta hinnaltaan oikeinki houkuttelevia,
    tässä mietin td sliksille seuraajaa kunnei ne kestä omassa käytössä enää paljoakaan.
    TL1000S 1999 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 Tourinkiin
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
  15. #285
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ouzi kirjoitti Katso viesti
    Mikäs noissa Continenalin slikseissä on juttu?
    Ei juuri kellään näy käytössä mutta hinnaltaan oikeinki houkuttelevia,
    tässä mietin td sliksille seuraajaa kunnei ne kestä omassa käytössä enää paljoakaan.
    Soft eteen, medium taakse. Lämppärit 80 C. 2,25 eteen ja 1,55 taakse. Sitten ajaa niillä.

    En muuta juttua ole löytänyt.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #286
    Lainaa ouzi kirjoitti Katso viesti
    Mikäs noissa Continenalin slikseissä on juttu?
    Ei juuri kellään näy käytössä mutta hinnaltaan oikeinki houkuttelevia,
    tässä mietin td sliksille seuraajaa kunnei ne kestä omassa käytössä enää paljoakaan.
    Tuntuvat kestävän melko hyvin, semmoset td:tä vastaavathan ne muuten kai on. Vajaa kolme päivää ajellu ja varmaan vähintään saman verran vielä ajaakin...
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L8, kilvetön rataleluaihio
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio - EX
  17. #287
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Tuossa jotain pari vuotta vanhaa reportaasia:

    https://www.tyrepress.com/2021/06/ty...ng-track-days/
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #288
    Moi! Mulla on ratapelinä K7 1000 ja renkaina Pirellin Rosso Corsa 4. Vauhti siinä keskinopeen hitaimpien sakissa.
    Renkaista en oo löytäny mitään moitittavaa eikä minkäänlaisia yllättäviä tilanteita oo tullut. Lämppärit käytössä.
    Nyt oon miettinyt hommata ens kesäks ihan oikeet slicksit mielenkiinnosta koska sellasilla ei oo tullu metriäkään ajettua.
    Eli minkähänlaista merkkiä ja mallia kannattais harkita alle ekoiksi slickseiksi? Pirelli? Dunlop?
    Tuskin varmaan mitään supermiesten kalleimpia hipostelu renkaita tarvii mut olisko jotkut perusvarmat millä kestäis harrastelijaukko jotenki pystyssä?
    Nyt 190/55 koko. Saako mitään hyötyä 200?
  19. #289
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Metzelerin TD/ Continentalin Contitrack

    Nuilla lähtisin liikkeelle.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #290
    Mä laitoin Firebladeen Misukan Power Slickit, kun halvalla sai. En huomannut mitään merkittävää eroa D213 Dunloppiin.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  21. #291
    Turkulainen kiintiöpaha Ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Mites sateiset, ekat pitäis hommata ja mitään hajua ja juttuakin vähäisesti...
    Onko merkillä väliä, onko pidon kannalta jotain mitä välttää ja keston kannalta ehdottoman huonoa?
    Parhaita en tarvitse, mut kohtuulliset niin pidon ku kestonki kannalta....
    TL1000S 1999 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 Tourinkiin
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
  22. #292
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ouzi kirjoitti Katso viesti
    Mites sateiset, ekat pitäis hommata ja mitään hajua ja juttuakin vähäisesti...
    Onko merkillä väliä, onko pidon kannalta jotain mitä välttää ja keston kannalta ehdottoman huonoa?
    Parhaita en tarvitse, mut kohtuulliset niin pidon ku kestonki kannalta....
    Bridgestone.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #293
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ouzi kirjoitti Katso viesti
    Mites sateiset, ekat pitäis hommata ja mitään hajua ja juttuakin vähäisesti...
    Onko merkillä väliä, onko pidon kannalta jotain mitä välttää ja keston kannalta ehdottoman huonoa?
    Parhaita en tarvitse, mut kohtuulliset niin pidon ku kestonki kannalta....
    Pirelli ei oikein toimi kylmässä ja misukka ei tykkää mennä kolmee sataa Imatralla puoli hullua. Eli jos varman päälle haluaa niin Brikkare tai Dunlop. Jos ei oo aikomus katurataa kisata niin Misukka toimii hienosti normi radoilla ja jos kevään räntäsateessa ei ole aikomus treenailla niin sit myös Pirelli.
    Superbike #7
  24. #294
    Lainaa ouzi kirjoitti Katso viesti
    Mites sateiset, ekat pitäis hommata ja mitään hajua ja juttuakin vähäisesti...
    Onko merkillä väliä, onko pidon kannalta jotain mitä välttää ja keston kannalta ehdottoman huonoa?
    Parhaita en tarvitse, mut kohtuulliset niin pidon ku kestonki kannalta....
    Dunlopin sateisista ei löydy mitään muuta huonoa sanottavaa kuin että niillä ei ole välikelin rengasta. Eli jos ajat niillä, ni aja sitte silloin ku rata on kokonaan märkä. Puolikuivalla radalla täyssateinen ei kestä montaa kierrosta ni se sulaa alle.

    Mutta Dunlopin sateinen toimii kylmällä ja kuumalla erinomaisesti alusta loppuun. Pitoa on todella paljon, ja rengas on todella ennustettava.

    Itselläni siis kokemus eturenkaasta KR191 ja takarenkaasta KR393.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  25. #295
    Olen käyttänyt pari viimeistä vuotta radalla Bridgestonen R11 renkaita (edessä soft, takana medium) ja tykännyt ajaa niillä, mutta nyt näyttää siltä että takarengasta ei saa enää koossa 180/55. Näitä ennen käytin Pirellin Supercorsa SC renkaita (sama soft-medium kombo) jotka käyttäytyivät pyörän alla samalla lailla kuin R11, paitsi kuluivat paljon nopeammin (syy miksi vaihdoin).
    Kannattaisiko tässä vaiheessa siirtyä suosiolla seuraavaan vaiheeseen eli slikseihin vai takaisin Supercorsiin? Jos slikseihin niin mitkä sliksit kannattaa hankkia? Kierrosajat ovat keskiryhmän nopeammassa päässä, tarkoitus olisi vielä oppia lisää ja parantaa niin että pääsisin nopean ryhmän vauhtiin (saa nähdä onnistuuko...). Pyörä on pelkkä ratapyörä, lämppärit käytössä.

    Kawasaki ER-5 1999 (ex); Suzuki SV650S 2002 (ex); Kawasaki Zephyr 550 1995 (ex); VFR800FI 2000 (ex)
    Suzuki GSXR600 2012; Triumph Street Triple 675 2012; Royal Enfield Bullet 500 2002; Kawasaki KMX125 1999
  26. #296
    Lainaa GixxerGirl kirjoitti Katso viesti
    Näitä ennen käytin Pirellin Supercorsa SC renkaita (sama soft-medium kombo) jotka käyttäytyivät pyörän alla samalla lailla kuin R11, paitsi kuluivat paljon nopeammin (syy miksi vaihdoin).
    Kannattaisiko tässä vaiheessa siirtyä suosiolla seuraavaan vaiheeseen eli slikseihin vai takaisin Supercorsiin?
    Supercorsa SC seosrenkaat ovat sliksit joihin on kaiverrettu täysin yhdentekävä minimaalinen ura ihan vaan sen takia että niihin saadaan katuleima. Ts olet jo käytännössä ajanut slikseillä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  27. #297
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  28. #298
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Supercorsa SC seosrenkaat ovat sliksit joihin on kaiverrettu täysin yhdentekävä minimaalinen ura ihan vaan sen takia että niihin saadaan katuleima. Ts olet jo käytännössä ajanut slikseillä.
    Hyvä tietää Kesto taitaa kuitenkin olla samaa luokaa kuin Supercorsissa eli aika heikko.

    Kawasaki ER-5 1999 (ex); Suzuki SV650S 2002 (ex); Kawasaki Zephyr 550 1995 (ex); VFR800FI 2000 (ex)
    Suzuki GSXR600 2012; Triumph Street Triple 675 2012; Royal Enfield Bullet 500 2002; Kawasaki KMX125 1999
  29. #299
    Lainaa teemu.k.anttila kirjoitti Katso viesti
    Haa, sama rengas, pitää kysyä löytyykö vielä, kiitos linkistä

    Kawasaki ER-5 1999 (ex); Suzuki SV650S 2002 (ex); Kawasaki Zephyr 550 1995 (ex); VFR800FI 2000 (ex)
    Suzuki GSXR600 2012; Triumph Street Triple 675 2012; Royal Enfield Bullet 500 2002; Kawasaki KMX125 1999
  30.  
  31. #300
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GixxerGirl kirjoitti Katso viesti
    Hyvä tietää Kesto taitaa kuitenkin olla samaa luokaa kuin Supercorsissa eli aika heikko.
    Dunlopilla tuppaa olemaan kestoikä jonkin verran Pirelliä parempi. Oon ite ajellu MS3/MS4 etu/taka kombolla tonnarilla n. 100 kiekkaa omaa treenihumppaa, eli esim. Alastarossa jotain 1:20 molemmin puolin. Keskarin nopeassa tai nopeen hitaassa päässä tuohon saanee laittaa kertoimen 3-5 ellei enempikin. Hankintahinta saattaa olla vähän korkeampi kuin Pirellillä, mutta €/kierros tulee halvemmaksi.
    Superbike #7
Sivu: 10 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89101112 ViimeinenViimeinen