Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Onnistuin kaatamaan pyörän paikallaan ja nyt tummanharmaassa sivukatteessa on muutamia ohuita valkoisia naarmuja. Naarmut ei ole syviä ja ajattelin kokeilla helppoa tee se itse korjausta värivahalla. Joihinkin vahoihin saa sellaisen "liidun" jolla saa naarmuja täytettyä ja sitten vaha siihen päälle. Eri merkkisiä vahoja on vaikka kuinka paljon, onko kokemuksia mikä peittäisi naarmut ja mikä pysyisi pinnassa parhaiten ettei ihan joka vesisateen jälkeen tarvisi vahata uudestaan?
    Honda cbr 1000 f -90, ex
    Honda cbr 1100 xx -97
  2.  
    Onko kyseessä maalipinta ja sen päällä lakka vai läpivärjätty muovi?

Jos maalipinta ja lakka, onko naarmu vain lakkapinnassa vai myös lakkapinnan läpi ja siten myös maalipinnassa?

Jos siinä on maali ja lakkapinta ja naarmu vain lakkapinnassa, niin naarmun terävät reunat "hiotaan", myllytetään. (HUOM!, vain reunat, ei lakkapintaa puhki tai muuten kalliimpi reissu maalarille myös).

Naarmujenpoistokynät on tarkoitettu helpoksi kotinikkarin ensiavuksi lakkapinnassa oleville naarmuille.

Moottoripyörän lakkapinta on oman kokemuksen mukaan auton maalipinnan lakkakerrosta ohuempi, joten varovainen olisin, jos aikoo itse tehdä hionnan naarmun reunakohtien pehmentämiseksi ja naarmujen häivyttämiseksi.

Ei maksa mitään, jos käy jossain fiksaamossa kysymässä, mitä suosittelevat tekemään ja, jollei löydy itseltä laitteita / osaamista, niin sitten voi miettiä, fiksaamon ehdotuksen perusteella, hankkiiko laitteet ja opettelee vai teettää homman. Itse opettelussa on se hyvä puoli, että oppii uutta, jollei tee tuhoa enemmän kuin oli ennen korjausta.
    2018 Kawasaki Z 900

ex 2010 Kawasaki VN 900 Classic 10-18 (13-MBA)
    ex 2006 Kawasaki ER 6 F, 06-10 (IX-799)
    ex 1998 Suzuki GS 500 E, 03-06 (JN-405)
    ex 1999 Yamaha Virago XV 125 S, 99-01 (JZ-895)