Tyhjäkäyntiseosruuveilla säädetään tyhjäkäyntiä, ei muuta. Pintakaasuun neuloille siirtymäalueella vaikuttaa tyhjäkäyntisuutin. Sitten tulee neula, sitten pääsuutin ja viimein lisäilmasuutin. Noin niinkuin järjestyksessä. Kuka räpeltää mitenkin, mutta aika harva vaihtelee tyhjäkäyntisuuttimia tai lisäilmasuuttimia. Kikkaillaan sitten bensapinnoilla ja seosruuveilla.
Seosputki ja luistin jousi vielä unohtui.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Kyllä ne seosruuvit vaikuttaa juurikin sille eniten käytetylle kierros alueelle 4000rpm asti ja kyllä ainakin isoon bandiittiin joutu vaihtamaan pykälää isommat tyhjäkäynti suuttimet että loppu nykiminen kun ei ruuveja saanu enempää auki.
1/3 seosruuvit+bensapinta
2/3 neula
3/3 pääsuutin
Näin karkeasti kaasun asennoista
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Mun puolesta voit olla ihan mitä mieltä vaan ja vieroksua vaikka kuin, mut tässähän lähtötilanne ja ongelma oli harvinaisen selvä, vehkeet käy vitun laihalla ja nyppii pienillä kierroksilla. Silloin säädetään rikkaammalle. Eihän se nyt jumankauta mikään amerikan temppu oo ilman mittareitakaan tehdä. Ps. henkilökohtaisuuksiin ei kannata nettikirjoitteluiden perusteella mennä, vaikka kuin hyvältä idealta tuntuiskin pienessä hönössä, pysyköön kaikki lestissään, ne ruuvaa ketkä osaa ja ketkä ei, ne alkaa opettamaan. Toi oli lainattu edesmenneeltä kynäilijä Leskiseltä![]()
Tulee mieleen moottorisahat, suht kireitä vehkeitä. Ootteko nähny monesti dynossa säädettävän?
Kyllä ne kai perinteisesti säädetään ihan korvakuulolla, ja kaasupohjassa niillä töitä tehdään, täydestä tankista tyhjään. Kokopäivän. Tuurilla.
KTM 690SM
Aika vähän on näkynyt 'neste jäähyjä' viime aikoina?
T: Antti R.
Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
Tauko 16/17.
Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
Ihan ok 2018 ja 2019.
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08