Mä en päässy talliin eilen kun kolmelta. Koska satoi, masensi ja sohva.. joten kameran kiinnikkeitä prismasta vasta puoli kasilta... joten pakkaamaan vasta illalla ja nukkumaan puolelta öin. Vittu, kello kävi kuin aikataulussa puksuttava juna. Pakko nukkua -> koitetaan keritä puoleks päiväks.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Myydään jäsenhintainen nopean lippu torstaille 5.7 Alastarolle.
Hinta 60€
Nolviisnol 5472663
MYYTY.
Keskiviikolta kuvia: https://tuppinurin.blogspot.com/2018...astarosta.html
Kuvat pääosin klo 14-16 ajovuoroilta. Alussa pari aiempaa märältä radalta ja jokunen varikkokuva. Löyhästi nakkasin epäonnistuneita pois että ois ainakin määrääSekä tarkoituksella jätin pari epätarkkaa, mutta oli niin hyvä syöttö kuskilla että fiilis välittyy
Ja tarkoituksella JMH:sta usea kuva niin voit kotona kehuskella
![]()
Kiitos !!
Tuntuu aina hyvältä, kun joku jaksaa käydä radan varressa kuvaamassa ja laittaa kuvat jakoon. Aika ei hivellyt itsetuntoa, mutta kuvat aina
No, olihan se aikakin ihan ok kun huomioidaan miten vähän on tullut nyt ajettua. Ja lopussa alkoi löytyä se ajoasentokin kohdilleen. Huomenna lisää.
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Satunnainen härvääjä featuring habbax
Kierrosajat noin 1:25.
"Linjat, mitkä v***n linjat....???"
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Huomasin että oli haku päällä ja pari kertaa ulostulossakin hieman taisi perä luistaa ja pumpata kun haki pitoa/TC puuttui peliin. Siitä mistä kuvasin niin apexi jää sen pienen nyppylän taakse mikä on sisäkantissa ja kasvillisuus päälle niin sellainen 20-30cm radan pinnasta jäi katveeseen. Olisi pitänyt olla eri kohdassa jotta ois saanut polvet ja kyynärpäät näkyviin.
Aika moni kyllä kiinnitti huomiota kameraan ja joillain taisi mennä senkin takia Lemminkäisen jarru reisille, sori.
Kiitoksia, oli kyllä hyvät 2 päivää. Vaikka nyt vähän satelikin silloin tällöin.
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Keskiviikolle...
– kiitokset: enkasta 1:37,50
– moitittavaa: viimeisen setin laspalmasin ja lemminkäisen eturenkaan luistelusta, jonka seurauksena ajan taas 1:49 kierrosaikoja
Torstaille...
– kiitokset: etujarrumysteerin selviämisestä scuuban vinkillä, että kamera kuvaamaan oikeaa kättä – ja kyllä, jarrukahvan säädin pyörähtää ajaessa itsestään ja kahva alkaa painumaan pohjaa kohti. Perseestä.
– moitittavaa: keskiviikon uudesta karvaisesta apinasta selässäni jonka seurauksena kierrosajat kymmenen sekkaa turpaan ja elämänilon menetys.
Kumpikin päivä....
– Kiitokset: helvetin mukavalle ratailuporukalle![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Kiitos taas hyvistä järjestelyistä! Mukavaa oli kaikin tavoin.
Kiitos myös Scuuballe "alustaklinikasta".
Pirun hauskaahan tuo oli, oma ajaminen (ja jossain määrin kalustokin) sen verran hanurista ja epätasaista, että "oikein harmittaa". Josko syksyllä olisi poutaa, niin hieroisi jonkun osaavan perässä linjoja kuntoon - saisi edes jonkun sekunnin kellostakin pois.
Ratapäiville mukaan: saappaat, retkisänky, pakettiauto ja lukemista.
Surkea tuuri lippuvuorojen kanssa joten omalta osalta ajot jäivät kolmeen settiin. Jokaisella ajetulla setillä tuli kuitenkin parannusta kierrosaikaan ja se polvipalakin löysi vihdoin asfaltin pinnan joten kai tähän pitää ihan tyytyväinen olla. Kiitokset vaan kaikille seurasta.
<p>http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/296095-LoneWolfin-ratakuvat</p>
Olipas mukava käydä kiemurtelemassa radalla parin vuoden tauon jälkeen. Lissee tarttee saada ja ratamopokuume nostaa taas päätään. Sitä ennen kuitenkin lisää kierroksia alle ja jos pääsis ajotaito 3:n suorittamaan niin jospa saisi jotain järkeä omaan ajoon. Aika hakusessa oli lähinnä kaikki. Vasta toisen päivän lopussa alkoi ajo rentoutua ja pystyi lisäämään vauhtia.
Lauantai-aamun masentava tihku loppui, rata kuivui ja vastaavasti sunnuntain sadekuuro lopetti ajot. Siinä välissä oli ihan hyvät kelit ajella. Oma ajo ei sujunut juuri ollenkaan, varsinkin hitaissa mutkissa roikkuu apina niskassa ja katseen käyttö tasan väärin eli tuijotin mahdollisia märkiä kohtia ihan liikaa sen sijaan, että olisi katsellut ajolinjaa pidemmälle. Sitten vielä takanen repi oikealta puolelta ihan älyttömästi, joka vähän parani nostamalla paineita. Olisi voinut parantua enemmänkin, mutta ajot loppuivat. Ensi kerralla perusasioiden kertausta.
Valituksesta huolimatta hieno viikonloppu ja mukavaa seuraa varikon täydeltä,![]()
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Se oli keskiviikko ja torstai![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Hankala tuo uus asfaltti, taas tuli revittyä yks sc1 "turhaan".
Kaikennäkösiä temppuja yritettiin, lisää/vähemmän painetta, riparia säätää. Ja hulluinta tässä oli että repes pahemmin vasemmalta kuin oikealta.
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Joku muukin valitteli samaa, että vasemmalta repii. Itsellä paineen nostaminen teki sen, että repiminen siirtyi sentin kohti reunaa ja väheni. Olisin nostanut vielä kympin lisää ja katsonut mitä vaikuttaa, mutta sitten loppui ajot.
Onkohan kenelläkään kokemuksia Dunlopin SportSmart TT -kumeista?
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Torstain setiltä kaasun/jarrun räpläämisestä lähikuvaa. Vauhti hidasta jotain vähän alle 1.50 kun etusta luistattava apina roikkuu selässä. Videon alussa 0.12 ja ihan lopussa näkyy kun jarrukahvan säätönuppi pyörähtää itsestään. Taitaa tuossa etunen taas luiskahtaa jarrussa heti säätönupin pyörähdyksen jälkeen.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Varsinkin toi videon lopusa oleva nupin pyörähdys on jotenkin "karmaisevan" näköstä.![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Mielenkiintoista on se, että ei tuota sormin oikein pyöräytä ellei työnnä kahvaa eteenpäin. Jesaria laitoin nupin päältä niin pysyi paikallaan.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Ajotaito III on sitten vain jäsenille varattavissa.
Koska kurssi on maksullinen ei sitä tuoteta kuin jäsenille, kun yhdistyslaki katsoisi sen muuten kaupalliseksi toiminnaksi.
Ajotaito II on ilmainen ja ei vaadi minkään kerhon jäsenyyttä, toki olemme iloisia mikäli joku sen ansiosta liittyy Motorg Ry:n jäseneksi.
Hallitusaktiivi,EVP
Honda CBR1000F 1991
Toyota Celica 1990
Keskihitaasta kuvaa, tässä oli vielä vauhtia niin monen ajoa näkyy.
https://youtu.be/zye9CgcKlPY
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Riippuu vauhdeista ja tosiaan takapampusta. Ittellä ei edes modattu vakio riittänyt siihen että olisi pirellit pysynyt nätteinä. Revin siis alku kaudesta renkaan per päivä ja vähiten repes kun otti kaikki menovaimennukset pampusta pois, mutta ei tehnyt kuitenkaan autuaaksi.
Vaihto dunloppiin auttoi heti.
Muuten kiitoksia päivistä, olihan se mukavata törkätä mulle uudella mopolla tutumpaa alastaroakin, harmittavasti vain motorsportti keskeytti menon torstain toisen setin jälkeen.
s1000rr 2011