Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Tämmönen keväthuolto ajankohtainen.

    Menikin sitten heti hankalaks ku mistään ei löydy takarattaan pulttien kiristysmomentteja eikä myöskään eturattaan kiristysmomenttia.. oisko kellään faktatietoa? Mites lukitteen käyttö?
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jarppi87 kirjoitti Katso viesti
    Tämmönen keväthuolto ajankohtainen.

    Menikin sitten heti hankalaks ku mistään ei löydy takarattaan pulttien kiristysmomentteja eikä myöskään eturattaan kiristysmomenttia.. oisko kellään faktatietoa? Mites lukitteen käyttö?
    Rear Sprocket bolt M10x1,25 / 50Nm + locktite 243
    Engine sprocket nut M20x1,5 / 100Nm + locktite 243

    Tolleen on repair manualissa kerrottu.
    Superbike #7
  3. #3
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Rear Sprocket bolt M10x1,25 / 50Nm + locktite 243
    Engine sprocket nut M20x1,5 / 100Nm + locktite 243

    Tolleen on repair manualissa kerrottu.
    Okei eli vanteen sisällä olevat kuusiokannalliset pultit tuon 50nm ja iso mutteri 100nm.

    Vissiin ketjua vasten vaihde vapaalla pulttipyssyllä tuo laatikon puolen avaus?
  4.  
  5. #4
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jarppi87 kirjoitti Katso viesti
    Okei eli vanteen sisällä olevat kuusiokannalliset pultit tuon 50nm ja iso mutteri 100nm.

    Vissiin ketjua vasten vaihde vapaalla pulttipyssyllä tuo laatikon puolen avaus?
    Pulttipyssyllä lähtee helposti. Anna kuumailmapuhaltimella lämpöö, että lukite pehmenee. Ite oon avannu laittamalla kapulan takavanteen ja svingin väliin ja sit vaan raakasti vääntämällä auki jos ei pulttikonetta ole ollut saatavilla.
    Superbike #7