Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 44:een 44:sta
    Olisko 2012 ostettu CTEK MXS 5.0 Polar, ollut kovassa käytössä ja toimii moitteetta. Useampi pakkasessa hyytynyt auton akku elvytetty paikallaan pakkasessa tuolla. Maksoi kyllä maltaita, 60,- euroa mätänestissä alennuksineen, nyt näyttäisi normihinta olevan 89,-.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
    Saksalaisen kansanauton huoltoneuvoja väitti näin tapahtuvan, jos vaikka 23kk ikäiseen autoon vaihdetaan joku osa, niin osalle tulisi normaali varaosatakuu, vaikka ei itse maksaisi mitään. Kysyin ohimennen mitä led-ajovalo maksaa ja tuli puheeksi.
    Toinen tapaus on varma; södertäljestä tulevat kuorma-autot.
    Lainaa ve_stone kirjoitti Katso viesti
    Saksalaisen kansanauton huoltoneuvoja väitti näin tapahtuvan, jos vaikka 23kk ikäiseen autoon vaihdetaan joku osa, niin osalle tulisi normaali varaosatakuu, vaikka ei itse maksaisi mitään. Kysyin ohimennen mitä led-ajovalo maksaa ja tuli puheeksi.
    Toinen tapaus on varma; södertäljestä tulevat kuorma-autot.
    Vai niin.
    Voihan se olla, että jotain muuttunut, mutta kun mie olin kansanautoliikkeesä töissä reilu puolenkymmentä vuotta sitten, niin takuu oli 24kk vaikka sama osa olisi vaihdettu kolme kertaa takuuaikana takuuseen.
    Elektroniikassa taitaa huolletulla laitteella olla oma takuu. Olen useamman iPhonen vaihtanut uuteen (käytännössä tehdaskunnostettuun) ihan takuun (tai EU:n virhevastuun eli 24kk) viimeisinä päivinä ja niille annetaan itsenäinen 3 kk:n takuu - vaikka alkuperäinen takuu (tai vastuu) päättyykin. Näin siis Applen virallisessa huollossa, esim. mCare täällä Helsinskissä.
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Vai niin.
    Voihan se olla, että jotain muuttunut, mutta kun mie olin kansanautoliikkeesä töissä reilu puolenkymmentä vuotta sitten, niin takuu oli 24kk vaikka sama osa olisi vaihdettu kolme kertaa takuuaikana takuuseen.
    Juurikin näin. Kannattaa huomioida noissa isoissa kalliissa remonteissa, joita tehdään takuuseen. Esittää että itse maksaa vaikka 10eur omavastuuta, niin saa täyden takuun koko hoidolle. Esimerkkinä nyt käy vaikka VAG konsernin TSI-koneiden jakopääprobleemat.
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
    Ymmärsin rivien välistä ,että nykyinen käytäntö olisi juurikin kaikenmaailman laatuongelmien takia tullut.
    Ctekin laturien rikkoutuva mode-nappi on 50 sentin osa:
    http://www.spelektroniikka.fi/p14448...koinen-fi.html

Osaava vaihtaa itsekin, eli laturia ei kannata tuon vian takia heittää pois vaikka takuu olisikin loppu.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
    ^Irrotin aikanaan takakannen Ctekistä. Täytyypä katsella huomenna tarkemmin koska en huiskinut sitä mäkeen. Mulla meni sen mode-näppylä siis aivan mykäksi.
    Lainaa tst kirjoitti Katso viesti
    ^Irrotin aikanaan takakannen Ctekistä. Täytyypä katsella huomenna tarkemmin koska en huiskinut sitä mäkeen. Mulla meni sen mode-näppylä siis aivan mykäksi.
    Vaihda uusi nappi niin toimii taas. Mulla on XS 3600 toiminut ongelmitta jo 5 vuotta napin vaihdon jälkeen, oli myös täysin mykkä ennen vaihtoa.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
    toimii se, mutta joutuu lataamaan vappuun saakka.

80Ah / 0.8A = 100h

Ctekistä minimi ostos on se Polar versio. sekin on vasta 5amppeerinen. ja siinä on kyllä mp asento.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Vuosi sitten laitoin jostain löytämäni napin kiinni. Eipä pariinkymmeneen vuoteen ole ollutkaan kolvia kädessä
    Taas toimii..mutta kaunis se ei ole
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Husqvarna 701LR
    Näppäräsorminen purkaa sen Ctekin kytkimen ja pyyhkäisee pinnat vesihiomapaperilla. Säästyy reissulta elektroniikkakauppaan ja aika menee se puoli tuntia.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

- Turvaton karkulainen -
    Mulla on täysin sama kuin TiuSolla ja väkersin juuri pirilevyn mode näppäimen pään rakoselleen. Kun painan piirilevyssä olevaa näppylää niin kuuluu naks-naks ääni. Kun systeemi on kasassa niin tuota ääntä ei kuulu eli mode-näppylän painallus ei välity perille, aionkin liimata tuohon väliin jonkin fyllin niin eiköhän taas toimi.
  14.  
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    toimii se, mutta joutuu lataamaan vappuun saakka.

80Ah / 0.8A = 100h
    Reilu viikko mennyt niin olisi akku jo ladattu, 4 vrk = 96 h. Välissä olisi voinut vaikka hypistellä tissejä ja vaihtaa delvacit koneeseen.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12