02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ja myös ketjusta suurin osa on jousittamatonta massaa, eli haastaa iskunvaimennuksen toimintaa.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kiitokset, havainnollinen kuva. Tuosta saa käsityksen ettei lenkkien materiaalien paksuudella ole eroja.
Joskus RK:lla oli hieno taulukko, jossa oli kuvattuna ketjujen vetolujuuksia ym. Harmittavasti sitä ei enää näyttänyt nettisivuilta löytyvän, oli ihan mielenkiintoisia juttuja.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Köyhä insinööri voisi heittää hypoteesin ettei 520 ketju ehkä sinällään veny enempää, mutta rattaat kuluu enemmän. Kannattaisikohan hankkia itselle 520 sarja ja pari ylimääräistä eturatasta vuosittaisiin vaihtoihin.
Optimoiva Laihialainen miettisi ehkä eturattaan kääntämistä... ;-)
Olisko tommonen:
http://www.rkexcelamerica.com/rk-chains.html
ZH2 2020
Tuossa taulukossa olevissa 520/530 ketjuissa on identtiset sivulevyjen ja pinnien paksuudet, joten vetolujuuskin on sama. Vetolujuudet eivät kuitenkaan kaikissa tapauksissa ole ollenkaan samat, joten sivulevyt ovat kevytversioissa sirommat sen lisäksi että materiaalin ominaispainossakin voi olla pieni ero.
Eli pelkkä 520/530 ei riitä vertailuperusteeksi lujuudessa yms.
Viimeksi muokannut: hidas57; 14.03.2018 klo 15:44.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.