Ei ole ihan Monkey, mutta melkein. Super kuppikin on tullut ainakin ennakkomyyntiin.
https://www.nettimoto.com/honda/cn/2336569
Tuolla voisi yrittää hankkia Suomen kapearenkaisimman moottoripyörän tittelin.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
näyttää suunnilleen sen alkuperäisen lepakkomiehen prätkältä..
e: lepakkotytön sittenkin..
http://geordiebiker.blogspot.com/201...r-batbike.html
Viimeksi muokannut: XX-xenon; 26.11.2018 klo 14:52.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
EICMA 2017 015.jpg
Tää oli 2017 Milanon näyttelyssä
Viimeksi muokannut: vetomies; 26.11.2018 klo 17:43.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Ameriikan piraatit oli tehny rehellisen 1:1 kopion tehdasmanuaalista. Niillä oli PayPal mikä on rosvoilla harvinaista. Kaikki selitetty työkaluineen ja vaiheineen. Ainoo mikä puuttu oli Hondan copyright merkit![]()
Liikaa moottoripyöriä.
Näkyykö siinä manuaalissa jossain sen "varaosanumeroa", MSX:n opus löytyy jo koneelta mutta nidottuun orkkikseen vois satsata jos on kohtuuhinnoissa.
Ameriikan venkula piraati poistanu Hondan merkinnät. Mutta tehtaan oma korjaamokäsikirja tää on, apaut 200 kakspuoleista sivua.
http://www.service-shop-repair-manua...nds/Honda.html
Tuolta ne pursuaa. Kumma ku Jenkeissä tämmöstä pystyy tehdä. Sama löytyy kai PDF versiona jostaki puoli ilmasena.
Liikaa moottoripyöriä.
toki osanumeroista olisi lisäapua, kun hankkii varaosia, mutta luulis niiden löytyvän netistä. tai viimeistään, kun menee kuvan kans liikkeeseen. jotenkin tuntuu, ettei kai tuolle ihan heti tarvitse varaosia alkaa tilaamaan. virijutut erikseen, kuten on jo nähty.
vähän kyllä aloin miettimään niitä iskareita, kun niillä kuulemma keulii tehotonkin vehje.. eikä painu iskarit pohjaan. onneksi painoraja oli sen 105kg, enhän mä nyt niin paljon paina..![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Ei nää vakioiskarit huonot oo. Pikkase lisää ryhtiä ja mainiot. Tämmöseen mitään 700 Öhlinsejä osteta.
Jousen puristus että saa löysättyä lukituksen ja yläkorvan irti. Muutan ehkä 10-15mm. Tykkään pehmeestä jousituksesta ja 80kg. 2cm, mitä laittaneet, on kai jo isoille miehille?
Korjaamokirja tuumaa että iskari vaihdetaan jos tarve tulee.
Liikaa moottoripyöriä.
paikallista hondadiileriä näin, sanoi ettei missään nimessä kannata myydä omaa apinaa. kuulemma toimitusvaikeuksia edelleen. eli tiukassa ovat. toki jos voittoa yrittää saada, niin voihan sitä sitte myydä, mutta mahtaako kukaan ylihintaa alkaa pulittamaan.![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Joku ottaa Monkeyt aika tosissaan. Desmo 4V moottori:
https://www.japan-webike.nl/products/21796107.html
Tavalliset moottorit kokonaisina näyttävät maksavan n 200 euroa. Se on kätevää kun huoltojen yhteydessä voi laittaa aina uuden koneen niin tulee halvemmaksi kuin joku venttiiliensäätö.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Välikauden nastakummit tilattu, oikeen törsäsin Savoihin kun kinkkikumit näytti vähän turhan livakalta seokselta pakkaseen. Tän vuoden jääratakausi saattaa olla uhattuna, jos ei ala työkiireet kohta helpottamaan joten saa nähdä tuleeko niitä maailman kalleimpia ruuvinastakumeja ikinä tehtyä.
Muuten kyllä toiminut ihan hyvin kylmässäkin, oisko -8 tähän mennessä kylmin..pyörähdyksen verran enemmän menee ennen käynnistymistä ja pruukaa olla sekä mittari että kaasukahva umpijäässä alkuun, kummankaan toiminnan tarkkuudella ei tietty ole tämän kanssa niin väliä..![]()
japaniin postia, että mihin käyttöön nuo on suunniteltu, ku ei meinaa toimia normikäytössä..![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Melkein vois kiitoskortin lähettää, mut tuskin siellä kerkeevät lukemaan kylähullujen tarinoita..On se aika juhlallista kun vertailee entisaikojen huonokuntoisiin kaasaripeleihin, muutamankin päivän ku pakkasessa seisoivat niin aika usein sai antaa autosta apuvirtaa että sai houkuteltua tulille. Muistan vieläkin ku sain ekan ruiskupyörän, ilme oli melkoinen kun aina lähtikin heti käyntiin ja ennen kaikkea pysyi käynnissä ilman rannejumppaa. Ja yhtä hienosti toimii myös Monkey, minuutinkin kun malttaa antaa käydä tyhjäkäyntiä niin ei nikottele mitenkään lähtiessä.
Saipahan viimenkin askarreltua kilpitelineen paikalleen. Ja sai pidettyä alkuperäisen sisäloksunkin paikallaan. Vielä alumiinilevy kilven alle niin saa kelvata.
![]()
Mp motorrad lähtee virittelemään, saa kattoa paljonko saavat puristettua lisää tehoa.
https://www.mpmaailma.fi/honda-monke...hc8sohS3oY6NUI
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Onkos kukaan keksinyt mtn syytä miksi tuo ilmanotto on tehty noin ”pitkäksi”? Ilmaa otetaan pyörän oikelta puolelta vasemmalle puolelle ahtaiden putkien läpi. Karmeat kotelot painoa tuomassa eikä tuolla saa mtn paineistustakaan ilmapuolelle aikaiseksi. Miksi ei voisi laittaa vaikkapa pestävää kartiosuodatinta tuon tilalle?
Liittyisko resonanssitaajuuksiin ja vääntöalueisiin, vaikka ei tässä kai sitä viimeistä tehoa ole haettu... taloudellisuutta ehkä kyllä. Tärkeä voi olla myös imuäänien vaimennus ja ohjaaminen sellaiseen paikkaan ettei lisää mittauksissa pakoäänien desibelejä.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Yleensä pitkällä (ja ohuehkolla) imusarjalla pyritään lisäämään virtausnopeutta. Ilmamassan inertialla saadaan parempi täytös. Suurin hyöty tulee ala- ja keskikierrosalueella. Pelkkä kartiosuodatin ei ole optimi. Imuäänen vaimennus hoitunee siinä samalla.
Viimeksi muokannut: Kotarikuski; 01.01.2019 klo 19:26.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Tarviipa vähän kysellä jostain. Tuohan nyt ei ole oikein millään lailla paineistettu tuo kotelo. Imee vaan putkesta ilmaa ilmansuodatinkoteloon, siitä sitten ilmansuodattimen jälkeen reilun sormen paksuista putkea eteenpäin. Eli ei ole mtn ram-air tyylistä ratkaisua. Näkyy sentään jokin anturi tuossa ilmaboxissa olevan. Toki voisi tehdä vain sen modauksen mitä tässä ketjussa aiemminkin mainittu. Vaan luulisi saman asian ajavan jos heivaa koko pömpelin mäkeen ja laittaa vaikka k&n suodattimen tai vastaavan.
Imuäänien minimoiseksi se kai on + mahtaako olla toisesta mallista tuo kotelo nyysitty, lisätty vaan nuo sivumuovit.
Saa sen boksin korvattua vaparilla jos tykkää, vaatiiko sitten jonkin sovitteen et saa suodattimen järkevästi kiinni. Sitten on myynnissä adapterilevyä millä saa läppäkoteloa käännettyä haluamaansa kulmaan ja vielä semmosta ilmanottoputkea, johon saa orkkisanturin kiinni ja tuo suodattimen osoittamaan eteenpäin (esim. Chimera air intake). Kaikissa vähän sama ongelma jos ajaa muutenkin ku poutapäivinä, eturengas heittää paskaa aika suorassa kulmassa päin filtteriä. Joihinkin filttereihin saa erillisiä kurasuojuksia (onko sitten kovin esteettinen semmosen kanssa), etulokarin saa myös kiinnitettyä renkaan päälle joka estää suurimmat roiskeet.
Ja ennen big borea ja jonkinlaista nokkaa ei tällä ole varmaan mitään käytännön merkitystä kun jäädään reilusti alle 15 hp. Se on vaan sitä kun kaikkea täytyy jotenkin virittää.![]()
Tuosta abs:n merkkivalosta kanssa juttua oli aiemmin ketjussa. Itsellä eturatas vakio mutta kun suditteli / sladitteli monkeytä lumessa lämpimäksi, merkkivalo syttyi. Eikä sammu enää. Irroitin akun parin tunnin ajaksi, ei apua. Vaatii vissiin johdon päässä käyttämisen Honda huollossa?
Valo sammuu aina kun käyttää virrat pois, tai siis sammuu sen jälkeen normaalisti kun saavuttaa sen rajanopeutensa. Onko se sulla sisäsäilytyksessä, ettei ole esim. jäässä joku osa?
Juu, lämpimässä tallissa on. Ensimmäisellä kerralla valo sammuikin kun sammutti pyörän. Seuraavalla kerralla kun syttyi jäikin vikavalo päälle. 10km/h vauhdissa sen valon pitäisi sammua, vaan eipä nyt sammu. Kassoo sitten mitä keväällä tuumaa kun pääsee ns. oikeesti ajamaan pidempää pätkää.
Aika mystistä juu. MSX:n ecu nollataan seuraavilla poppakonsteilla https://www.youtube.com/watch?v=CstrlG1HHpI ..en ole vielä tutkinut löytyykö pistoke identtisenä Monkeystä, ABS-purkki hiukan haittana vissiin.
Olikos Hra Kalkkunan manuaalissa mitään ecu:n nollauksesta?
Jos ABS-valo palaa, niin vehje huoltoon.
Siellä luetaan vikakoodit ja tehdään raportti maahantuojalle, joka välittää tiedon tehtaalle. Ellei se vikakoodi mene jo suoraan testerin kautta tehtaan palvelimelle.
Kun tietty määrä samoja vikakoodela ilmestuu tehtaanmiesten ruudulle, niin asiasta aletaan kiinnostumaan.
Tuotteet ei kehity, ellei asiakkaat vie vikaisia vehkeitä huollon ihmeteltäväksi.
Mistä luulette, että tehdas keksii takaisinkutsut?
Siitä, kun riittävän moni asiakas on valittanut samaa vikaa...
Nastat tilattu apinaan...
https://sparewheel.fi/product_info.p...ducts_id/27267
Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.