[QUOTE=T1mppa;6593754] Muussa tapauksessa laittaisin laudanpätkät tai mielummin styroksin palat renkaiden alle. Kun pyörää ei liikutella, niin eipä niistä erityistä hyötyä ole, mutta ainakaan kylmyys ei ole lattian kautta renkaiden kanssa kosketuksissa.
Pitäisköhän tuo autokin tunkata yöksi ylös, ettei renkaat ole kylmyyteen kosketuksissa. Alkaa jo kohta pakkaset.....
Braaaaap
laitoin mailia maahantuojalle. kuulemma eturengas uusi toimitettu dealerille jo elokuussa. eikö ole asiasta ilmoitettu mulle mitään. olis ollu lämpimämpi keli ajella siellä mutka ja vaihtaa se rengas.
ja näemmä maahantuojan tiedoista on poistunut säädettävä alusta sen mailin jälkeen, kun kyselin että mistä kohti se löytyy. ei sitä löytynyt niiltäkään näemmä.![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Kaikkia "asiantuntioiden" neuvoja ei kannata uskoa:
-Nappaa akusta miinusnapa irti ja jos jaksat, ni voi sen koko akunkin ottaa ja säilyttää lämpimässä.
Älä vaan yritä irroittaa akusta napaa vaikka jaksaisitkin, ei miinusta eikä plussaa. Jos haluat irroittaa akun niin irroita akkukengät akun navoista.
Yksi uusi punainen Jyväskylässä jos joku haluaa.
https://www.nettimoto.com/honda/monkey/2338691
ja näemmä joku ostanut jopa kaksi ja yrittää myydä toista tonnin voitolla..![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Jep. Oli pakko kysyä että oliko tullut hintaan näppisvirhe. No, eihän sitä tiedä jos jollain niin hirveä apinakuume on että haluaa maksaa extraa.
Ahneelle voi myös jäädä luu käteen, joissain harrastuksissa raha on raudassa turvassa mutta mopojen kohdalla sijoitukset on yleensä miinusmerkkisiä.
Kylätason kurapyöräilijä.
Sehän tuli keulalle kuin jäädäkseen...
bibibiltema.jpg
Liikaa moottoripyöriä.
apelokakuu.jpg
Eilen oli kyllä mahtava sää. Tuli käytyä vaikka missä lähialueella. Sivuvaunu pärrällä ei pääse ahtaisiin paikkoihin ja nykyset soolo pärrät itellä semmosia millä ei tee mieli tieltä poisua.
Meinassin tehdä "scrambler" tyyppisen rotta soolon tämmöseen hupiajoon, mutta jää tekemättä. Apinan kanssa voi ajaa hitaasti, tukee jalalla maasta, miettiä ja edetä "mönkimällä". Piti taas tapeillaki oikeen ajaa ku kampe meni kokoajan jonnekki suuntaan![]()
En osaa/tohdi/kykene enää käyttää kaasua oikeeseen tyyliin, niin apina on mulle paras ny. Ykkönen sais olla hitaampi. 14 piikkinen tuli, mutta odottelee talvea.
Liikaa moottoripyöriä.
mielikuva susta kun hait ton kimalaispörriäisen täältä sopii niin tän videon kanssa ja tytötkin on sulle sopivia...
https://www.youtube.com/watch?v=Y6ByXOT8OJg
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Vähän se kyllä huutaa tuon tyylisiä sivulaukkuja ku sivulla 13..
Viritysosia odottavan aika on todella pitkä, pakko saada yläkauttanen putki ekana. Odottelin kieli pitkällä Yoshin putkea, tulikin USA:lta ensin versio, hinta kevyet 700 euroa verojen jälkeen.Tygalta melkein 400 euroa, no nyt tuli Aodonly:ltä n. 250 euroon yksi malli mutta ei taida uskaltaa tilata ennen muiden kokemuksia. Olisi kyllä pari ylimääräistä Leovincen pönttöä kun saattaisi ainakin lyhentämällä sopia, onko kellään hajua paikasta Turun seudulla joka vääntäisi kohtuuhintaan sen alkukäyrän?
Mennään ensin putkella ja jollain intake kitillä, että pääsee siitä ilmaboksista eroon. Vieläkään ei ole osunut silmään sopivaa ecu-boksia järkevään hintaan eli hetki mennään varmaan halkee tai kulkee -periaatteella.
apinalaukut2.jpg
No. No laukut löytyy jo. Mallia Biltema nekin ja asennus ottaa muutaman sekunnin. Pystymettään olis hauska mennä apinalla...
http://mp69.fi/index.php?sivu=etelaen-pystymettae
Nyt kuitenki startti sivarilla. Tarkotus ottaa mukaan telttasauna, kiuas, vesivaraaja sekä lauteet. Mikäli saavutte telttailemaan räntäsateeseen viikonlopuksi, niin tervetuloa saunaan
Ja putkee odotellessa. Tää malli ku tulee myyntiin niin kiinnostaa eniten...
optimi.jpg
Liikaa moottoripyöriä.
Laita sauna pieneen kärryyn; vähän tuon tyyppiseen:
http://www.jumpingjacktrailers.com/4...r-explorer.php
Laidat kaatuu sivuille lattiaksi ja teltta ponnahtaa pystyyn nopeasti, niin kuin nyt monkey-kuskilla pitääkin.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Apinaan sivarin laitto ei onnistu. Nykyinen E taika kirjain aika vaatii L4 tyypityksen kaikille komponenteille. Vanhempiin pyöriin voi vaunun asentaa, mutta silloinkin puuhassa on vaikeeta massan kasvu ja jarrutehon todistus, mikäli vaunua ei ole ennestään pärrätyypissä ollu.
http://rennosti.com/tuote/rennosti-3-kiukaalla - tämä sauna sihisee viikon päästä pystymetässä.
Liikaa moottoripyöriä.
Niinhän se taisi olla, kaikkea ei aina muista kun luovuus lähtee käyntiin. Nooo, kohta joku tekee siihen tyyliin sopivan peräkärryn![]()
Kylätason kurapyöräilijä.
martta haki eilen uuden eturenkaan. oli ainakin hyvin pakattu, ei luulis olevan kovin mutkalla mihinkään suuntaan. toki painehan sen oikaisee kuitenkin. keväällä sit laittaa paikoilleen, kun ajot taas alkaa. vois kyllä jo periaatteessa laittaa seisontaan koko pyörän, tuskin sillä enää ajetaan. ja se peräkärry. ollu mielessä jo pitkään..
miettinyt vaan koukun sijaintia ja tuentaa, perä on kuitenkin aika kevyt. ristinivel vois olla ok, mut toisaalta jos kärry hyppää ylös ja sivulle, niin kaataako silti koko yhdistelmän.
toisaalta, ei mulla ole hitsausvehkeitä, niin hankala toteuttaa itseään. puusta tottunut tekemään aina sen mitä tarvii, mut tuo metallipuoli oudompaa. toisaalta ihmisethän niitä tekee.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Mitäs se monkey oikein painaa. Kun kärryhän saa sitten lain mukaan olla kokonaismassaltaan puolet vetävän pyörän omamassasta. Jos tekee 1 renkaisen niin pakko tehdä ristinivelellä eihän se muuten pystyssä pysy ja vastaavasti jos tulwe kaksi rengasta vaatii se vetokuulan tai vastaavat liikkeet sallivan rakenteen.
Omaan cbf125 pyörään on kanssa kärry ollut muutamaan otteeseen mielessä, mutta aika paljon saa luovuutta ja keveitä materiaaleja käyttää, että vielä jää edes aavistus kärryyn hyötykuormaa.
2016: Honda CBF125 -09
2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94
eli 53,5kg saisi olla painoa.
on sellainen yhden renkaan ihme aika heppoisen oloinen. kahdella renkaalla jämäkämpi. toki painoa tulee enemmän. jousitus sitten toinen mietinnän paikka. jostain joku sopivan pieni mutta tarpeeksi jämäkkä jousi ja iskari pakko olla ettei hypi. joku mopon iskari vois olla ok. toki mopossakin enemmän painoa kuski päällä ja on usein vaan yhdellä eli kaksi vois olla jo liian jäykkä pari. eli säädettävät iskarit?![]()
Viimeksi muokannut: XX-xenon; 21.10.2018 klo 11:29.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Huimaa tehonnousua apinamiehille.https://www.motouutiset.fi/fi/mootto...t/uutiset/7446
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
https://www.motouutiset.fi/fi/mootto...tm?ref=related
eikös niitä pitänyt tulla enemmän ku sata..?![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)