Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Uusi keskigessu esitellään Milanossa 7. marraskuuta. Odotettavissa ilmeisestikin paljon elektroniikkaa sisältävä pyörä jolla voi myös ajella soralla ja vähän offarillakin. Ei kuulosta ihan suoraan AT:n kilpailijalta?
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  2. #2
    Ja tästä voip nähhä, ite pärrää edes vilaukselta....
  3. #3
    Tiistaina 7.11. klo 9.30 paikallista aikaa kannattaa olla päätteellä jos tämä kiinnostaa, EICMAssa julkaistaan silloin. Aika paljon tuosta on jo vuotanut, iskutilavuus kasvaa vähän, samoin teho ja vääntö kai. 270 asteen kampiakseli kuten AT:ssä. Veto ja pakoputki vaihtavat puolia. Täysi LCD-mittaristo kuten 2018 isossa Gessussa, ride-by-wire, vakionopeussäädin. Videoista katsoen ohjaustangon katkaisijat vasemman puolen rullineen (navia varten) ovat myös ihan samat kuin isossa Gessussa.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  4. #4
    Siinä:
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  5. #5
    Näkyi tulevan F 750 GS ja F 850 GS, speksejä vaikka tuolta: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/b..._overview.html

    Ja videota: https://youtu.be/Pab6NdrFn-c

    853 cc, 95 hp, 92 Nm, paperilla aika lailla tasapäin AT:n kanssa, mutta vääntökäyrän muoto selvinnee vasta Motorradin mittauksissa. 270 asteen kampiakselilla oleva kone on aika pitkäiskuinen, 84/77 mm, vrt. esim. AT - 92/75, KTM 1090R - 103/63 ja V-Strom 1000 - 100/66.

    Rengaskoko kuitenkin 21"/17", eli ei muutosta vanhaan malliin verrattuna. Tankki siirtyy satulan alta eteen, tilavuus 15 litraa, kokonaispaino tankattuna 229 kg. Etuhaarukka kuten ennen, ei säätöjä, takana esijännityksen ja paluuvaimennuksen säädöt.

    Ja matkamotoristeille tärkeä vakionopeussäädin näyttää olevan, ainakin valinnaisvarusteena, näkyy videolla kohdassa 4:06.

    800 Triuphistakin tulee päivitetyt mallit, mielenkiintoista lukea kevään testejä, em. verrattuna päivitettyyn Africa Twiniin.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  6. #6
    Täsä hieman tarkempaa tarkastelua, itse EICMA Showroomista.....





    .....ja sitten ensi vuoden malleissa, voisi tankin vaihtaa taas taakse, niin ketjut toiselle puolen...... ...ei ymmarra...


    ....50/50 se ompi ollut ennenki, eikä putkeen kyllä ihteään oo polttanut kukaan tähänkää asti....seli-seli.....!
    Viimeksi muokannut: mchuurre; 07.11.2017 klo 19:13.
  7. #7
    Hieno peli varmaan, mutta ei taida 25kiloa riittää tähän
    ...
  8. #8
    Lainaa Bh5891 kirjoitti Katso viesti
    ei taida 25kiloa riittää tähän
    No ei saakeli!!! XR maksaa 25k... siinä on tuhat kuutioo ja kaikki mahdollinen elektroniikka. 22k sanoisin...
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  9. #9
    Ei kai se noin kallis voi olla, Motorrad.de kertoi Saksan hinnat alkaen 11700, eli koko lailla vanhan mallin hintainen.
    Viimeksi muokannut: mek; 08.11.2017 klo 11:53.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  10.  
  11. #10
    Alkaen hinta BMW F850 GS, 16350€.

    https://www.mpmaailma.fi/bmwlta-tays...0gs-ja-f850gs/
    BMW R1200 GS -14
    Ex. Suzuki GSX-S1000 -16
    Ex. Ducati Multistrada 1200 S -10
    Ex. Suzuki Hayabusa -09
    Ex. Honda CBR 1000 RR -08