02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kylläpä olikin hyvä soundi.![]()
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
No tuliko ensiparkasusta tippa silmäkulmaan?
Käy kyllä aika nätisti![]()
Elämä on onneksi mutkikasta
Jos joku haluaa itselleen tommoiset äänet, niin multa voi ostaa RSV1000R moottorin.![]()
EX:BMW K1200LT -04
-V-max 1200 -96
-Honda xl1000v -99
-BMW K1200 RS
-Yamaha FJ1200
-Aprilia RSV 1000R Factory
-Suzuki RF900,GSX750es
-Kawasaki Z650SR
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
vuoristoatleetti
Ennen on osattu tehdä mainoksia.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
On se vaan nyt hyvä. Ja hieno.
Ei toi mee likikään sääntöihin jos mä osaan noita sääntöjä lukea, otteita säännöistä (tosin joku oikeasti asioista päättävä tai tietävä voisi selittää, menikö oikein, ja mitä ihmeen järkeä on sallia aftermarket-osat mutta ei uudempien mallien osia).
http://www.ecr-racing.net/files/4115...e_2018_1_0.pdf
3.0
Tekniset säännöt
Pyörissä tulee käyttää aikakauden mukaisia osia ja teknisiä ratkaisuja
Kaikki alkuperäisestä moottoripyörästä sääntöjen puitteissa sallittujen vaihdettujen osien on oltava aikakauden mukaisia.
???
3.2 Moottori
Moottorin lohkojen, sylinteriryhmän ja sylinterikannen tulee olla alkuperäinen, aftermarket osat ovat sallittuja. Muita moottorin osia sääntöjen aikakauden mukaisista uudemmista malleista voi käyttää, jos ne ovat ulkonäöltään vastaavia
Gen2 kannet -> non period?
3.3
Polttoainejärjestelmä
Läppärungot vapaat, mutta on oltava aikakauden mukainen
Gen2 läppärungot, non period?
3.4
Sähköjärjestelmä
Sähköjärjestelmää saa muuttaa, mutta on oltava aikakauden mukainen.
Power commander???
3.5
Vaihteisto ja voimansiirto
Kytkimen tyyppi on vapaa, mutta on oltava aikakauden mukainen
TSS luistokytkin?
Olisin toki hirveen iloinen jos joku kertoisi ihan suoraan miten noita luetaan "oikeasti", tämä on vain minun masentava tulkintani aiheesta.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Kansia ei huomaa helpolla, koska venakopat. Pakarin laipat paljastaa terävämmälle.
Commanderia ei tartte, koska voi poltattaa räätälöidyn lastun. Jos siis olis laiton.
TSS jää kivasti kannen alle.
Läppärungot. Ei niistäkään nää, ja vaikee sanoo, ku SP versiossa ja Edwardsissa (Gen1) on noi.
Näin siis teoriassa. Sääntöjenmukaisuuden puolesta mahtunee keskiverto stockipyörän spekseihin![]()
Tässä ajatusleikissä kuski vielä hanskalla paikkais kalustoa.
Tietty. Normikannet porttaamalla pääsee samaan kuin noilla uudemmilla hatuilla.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Vähän väärä viestiketju Retro Superbiken sääntöjen tulkintaan, mutta tulkitsen kuitenkin.
Minun mielestäni tuossa kannessa ei ole ongelmaa jos se on ulospäin samannäköinen, venttiilien määrä yms. rakenteet ilmeisesti vastaavat. PC taas on sallittujen listalla, "erilllinen ruiskutuksensäätöyksikkö". Mitä TSS luistokytkimeen tulee, niin ainakaan minun omassani ei mitään mullistavia rakenteellisia ratkaisuja ole, ihan 90-lukulaista tekniikkaa. Jos läppärungoissa sama määrä suuttimia ja läppiä niin kyllä ne mielestäni ovat vastaavat, ilmeisesti läpät liikkuu vaijerin välityksellä...
Uskoisin että luokassa ei ole tarkoitus viilata sääntöjä ja saivarrella niistä, jätetään se homma vaikka classic kuskeille. Kun vehkeet näyttää siltä mitä pitää ja käytetty tekniikka on ajanmukaista, niin ei pitäisi isompia ongelmia tulla
keke#75
Viimeksi muokannut: keke409; 20.03.2018 klo 18:41.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
190 kilsaa ja reipas tankillinen dynoa. Nyt voidaan kysyä paljonko on paljon.
Headline luvut ovat takaselta 130 & 105. Tämä on 13% ja 7% nousu alkuperäisestä 115/97 tehoista kuuden prosentin tilavuuden nousulla, kansilla ja ajoituksilla. Silti tässä jäi vähän hinkumaan enempi, koska ison maailman epärealistiset dynotulokset laittavat härmässä yrittämään.
Niin joo. Laskennallinen koneteho oli 140, joten jos käyn ekoja postauksia hieman muokkaamassa voidaan poksautella samppanjat.
Koska PCIII:ssa ei ollut kuin yksi polttoainekartta mahdollinen, niin säätö tapahtui takapytyn perusteella. Ei optimaalista, mutta lastun alkuperäiset etu- ja takapytyn balanssierot kuitenkin tuossa säästyvät
Pikkuinen häikkä ilmeni vedoissa. Täydellä kaasulla tuossa 8700-9200 välillä kone empi, kunnes meni taas. Tätä ei ilmennyt pienemmillä kaasun asennoilla, ja kerran tuon olin kuulevani itsekin. Penkittäjä tuon väitti tuntevansa kyydissä. Tuossa ainakin eka parannuksen paikka. Kahtokeehan kuvat ja videot.
Tässä 80% ja 100% veto rinnan. 80% sininen, antaa 124 hummaa eikä siinä ole tuota empimistä.
Ja tältä se kuulostaa Rotaxin karjaisu
Mikähän tuon aiheuttais:
Sytytys (tulpat, puolat jne.)
Sytyksen kartta tuossa persiillään
Kytkin, epäilen kyllä, koska ei pitäis ottaa pitoa takas...
Muu?
Ei siinä mitään ole?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ja kysymykseen paljonko on paljon toinen lähestyminen. Tällä videolla 65% kaasulla ammutaan taululle karkeasti samat lukemat kuin vanhalla koneella.
Kysymykseen vastatakseni on räystäiden tiputtava vielä. Vastaus voi piillä vaikka Sukselantiellä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Jos kipinä katoilee, luulisi senkin lambdassa näkyvän kun jää huttu palamatta ja happea pääsee putkeen, eli en ehkä suoralta kädeltä syttyosien kuntoa epäilisi. Perustuu teoriaan ja yhteen havaintoon nelipyöräisestä turpokeksinnöstä.
Kytkin saa alibintynkää siitä että montun jälkeen saavutettu vääntö otetaan kerran aiemminkin.
Juu-u. Toisessa paikkaa esitetty, että bensanpainetta vois tarvita lisää. Ei vain aukioloaika riitä isolla syötöllä.
Jotain kummaahan tuo AFR käytä piikittää lopussa.
Lisäks yks parhaista käytännöistä näissä vireissä on +10% painetta. Tässä hyvä johtolanka ainakin, ja jos ei ole kallis osa hankkia, niin tuonhan ruuvaa mopon kylkeen kesän mittaan.
Ajettavassa kuosissahan toi siis on, mutta ei valmis
Edit: AFR piikit ovat paluulinjasta ilmeisesti. Ei tod.näk. ole soppaan liittyvä asia.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.