Pitäisi päästä "päätieltä" hieman sivuunkin. Katsellu tuota 1000 varaderoa, vm 03-07
Kilometrit pyörii 40-90 tuh välissä. Mitä noilla koneilla kestää ajaa. Onko 90 tuh ajettu vamis paaliin vai onko kilsoja edessä vielä lisää moinen...
Vertailukohtana vanhaa (-99) biimeriä jossa oli luovutettaessa mittarissa 179 tuh, ja kulkee edelleen..
/Kid..
Minulla on -01 mallin varadero. Kaks kesää nyt ite ajanut ja just pyörähti mittariin 70tkm. Ei mitän merkkejä että ois loppuun ajettu. Kyllä tuo on vissiin aika pomminvarma vekotin.
Muutaman kerran sorateillä ajanut ja todennut että asfaltille on parempi. Toki rengastus vaikuttaa ja osaavissa käsissä menee varmasti pieniäkin polkuja.
Mutta painavahan tuo on. Matkapyörä mun mielestä.
Honda Varadero -01
ex:Suzuki GSX 600F -98
ex:Yamaha TZR 125 -91
kestää varmasti jos on vaan viitsitty öljyä vaihdella....... samalla tavalla se 300kg suohon uppoo merkistä riippumatta......... tietty oikein leveät lentorahtikontit kelluttaa hyvin....... eikä tietty mene edes kyljelleen asti kun kaatuu............
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
90 tuhatta ajettuna se on paalikamaa, tosin saat valita haluamasi sataluvun sen 90 tonnin eteen ennen Kuusakoskelle soittoa... Hondan V2:han on käytännössä pomminvarma, toki kunhan vain on huollettu.
Sopivilla renkailla menee mukavasti hiekka- ja sorateitä. Ei kuitenkaan metsään tai kovin upottavaan maaperään.
Edit: jakoketjunkiristimiä kannattaa vaihdella sadantonnin välein, bensapumpun kärjet menee jossain 50-90 tonnin välissä, venttilinvälysten tarkastus kuuluu huolto-ohjelmaan, mutta säätötarvetta ilmenee käsittääkseni vasta sadantonnin jälkeen, joskus, ehkä. Osa moottoreista syö öljyä maltillisesti, osa ei ollenkaan.
Honda XL1000V Varadero -99, Honda XL500R -84