Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Katselin tuolta Youtubesta upeita kuvia Kawasakin uusista malleista. On tankin teippauksetkin aivan 70-luvun tyyliin ja perätötterö taas kauniisti paikoillaan. Moottori on ilmajäähdytteisen näköinen, mutta moderni vesijäähdytys löytyy. Kyllä olisi hieno päästellä tuollaisella mutkaista tietä näkymättömiin.
    Tai ehkä pitää odottaa helmiäisvalkoista S1 tyylistä retrokawaa. Hintakin olisi siinä kohdallaan ja Intian Kawan mallistossa on valmiiksi runko ja moottori. 250cc nelisylinterinen 15000-18000 rpm/min moottorin ääni olisi musiikkia korville ja hintakin olisi kohdallaan, koska Intian volyymit on suuret.
    Onko kukaan tilannut jo itselleen uutta Z900 Kawaa?
  2. #2
    Z900 RS malli julkaistu. Perusmallin 125 heppaa on typistetty 110 kaakkiin, ehkä alas haettu voimaa lisää.
    https://www.youtube.com/watch?v=uABL88z4JMA
    Nykyiset:
    Kawasaki KLX 250 B1 -81
    Kawasaki Z 1000 ST E1 -79 1200 cc Cafe racer projekti
    Kawasaki Z 1000 ST E2 -80 1075 cc Dirt Road Racer
    Kawasaki Mean Streak 1600 -07
    Kawasaki Z 1000 Special Edition -14
    Kawasaki GTR 1400 -08
  3. #3
    Lainaa a100rookie kirjoitti Katso viesti
    250cc nelisylinterinen 15000-18000 rpm/min moottorin ääni olisi musiikkia korville ja hintakin olisi kohdallaan, koska Intian volyymit on suuret.
    Mikäköhän tämä tämmönen kawa on? Oisko tarkempaa mallia antaa?
    Braaaaap
  4. #4
    Kun julkaisisivat joskus Z1300:en uudestaan...

    Se olisi menoa.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - ... 10 v. taukoa ... - Suzuki GSX 1300 Hayabusa - ... tauko... - ???

    ikuinen motoristi vailla pyörää
  5. #5
    Moto Corse versio kyseisestä mallista on kyllä aika karamelli. Ulkoisesti ei mitään lisättävää eikä pois jätettävää.
  6. #6
    Hinta oli yllättävän kallis, 16.900€ on yläkantissa ja hidastaa kaupankäyntiä.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
  7. #7
    Kullanvärinen upsidedown-keula häiritsee tossa. Ei näytä yhtään retrolta. Olisi edes perusvärinen.
    Vanteet voisivat olla kromatut kromipinnoilla, eikä mustat. Etulyhty on liian snadi visuaalisesti.
    Tossa on yritetty jonkinlaista kompromissia jonkun streetfighterin ja retron väliltä. Saattaa olla että olen jo vanha fabu ja toi nyt vaan on tän päivän normityyli, en tiedä. Suht jees kuitenkin kokonaisuutena.
    Entiset: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, CB900B"O, VF1000F2, CBR1100XX. Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.

    Honda CBR 1000 F
  8. #8
    Kohderyhmä on ostovoimaisessa iässä... mutta joo, odotin myös hiukan vähemmän extraa tuon Z900:n päälle.
    "Whatever"

    Kuvat.fi
    Flickr
  9.  
  10. #9
    Ollakseen kiinnostava, hinta pitäisi olla edullisempi kuin esim Honda CB1100 taikka Triumph Bonneville T120, nyt Kawa on pahimpiin kilpailijoihin nähden liian kallis.
    Odotin jotain 13.900-14.900€, olisin ostanut, nyt en.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.