Sivuhuomiona, kun satuin selaamaan maailman ratoja Wikistä.
Onko joku parannellut noita tietoja Wikiin, suomen radat ovat hyvin suppeita tiedoiltaan, eikä edes Botnian pidennyksestä ole mainintaa. Kuinka hankalaa? Kuvittelisin, että ajatuksella ja tarkkuudella pitää rustata.
Äkkisellään lisäisin noihin perustietoihin lyhyen kuvauksen millainen rata on niin motoristeille ja erikseen autoille.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._racing_tracks
https://en.wikipedia.org/wiki/Alastaro_Circuit
Testi
Ota tää seuraava nyt keskitienä, ei silkkana vittuiluna.
Et varmaankaan ole "kissaihmisiä", vaan Labbisfani ja agility on ihan must.
Ihan vaan siks tuli mieleen, et mahtaa se ihmistä korventaa kun katti tulee koska huvittaa....
tekee mitä huvittaa.... kääntää perseen ja lähtee häntää heilattaen koska huvittaa... EI VITTU....
.....Saitko? Siitä Lorem Ipsumin ja akateemisen väliltä?.
Mutta erinomaisen hyvää Uutta Vuotta 2018.... mahtavan ja monimuotoisen harrastuksen parissa... kaikille.
Ei oteta tähän Maamme Laulua juhlistamaan vuotta 2018. Mennään klassikolla: " I did it my way".
Ai niin.... Ootko koskaan kuullu edes "Koistisen Labbiksen" hyräilevän tuota itsekseen?.
Ei hätää, ei ole kukaan mukaan. Se kuitenkin kertoo jotain..... jostain.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Vittuile kuule iha vapaasti, se on ainoo mitä sä näköjään osaat.
Opin baarimikkourani aikana suodattaa sunlaiset suoraan ohi aistien![]()
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Onkos kukaan työntäny menemään vielä uudella assulla? Mahtaako ajolinjat muuttua, eikös kahvilanmutkan ulostulossa pitäny varoa ulkolinja röykkyjä jne?
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tommost siel on:
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Hyvänen aika kun oli tasainen rata! Puitakin oli kaadettu ja aluksi tuntui että ajaa ihan eri radalla. Kolme sekuntia lähti viime kesän parhaasta ilman yrittämistä.
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Lisää posliinia:
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mites siinä ykkösmutkan offroad tilanteessa kävi? Jarru pitkäks?
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Mä meinasin ekassa setissa tokalla kierroksella nelosessa vetää hiekalle, kun ei vissiin katuetunen ollut lämmenny ja nostanut painetta tarpeeksi. Siinä lintalleen menossa alkoi etupää soutamaan sivusuunnassa ja tuntui varsin jännältä, katsoin jo linjaa ulos mutta päätin herkällä vaistolla himmata ja taittaa läpi varovasti, aika pitkähän se mutka mun nopeudessa on, tietty se menee sit jo pitkäksi/leveeksi ihan ton pohtimisen aikana+target fixaatio, mutta kyllä se sieltä mutkasta läpi tuli ulkokanttaria hipoen, viisasta tai ei niin kevyellä tasaisella jarrulla.. olis voinu mennä huonomminkin, loppupäivänä ei sitten ollu tota ohjelmaa.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Nopean ryhmän kuskit ! Mitens on renkaat pelittänyt uudella pinnalla ?
Dunloppi näyttäs pelaavan.. onko gp raceristä kokemusta ?
Sc pirellit tuntuis repeävän yhdel sun toisel. Kaveri ajeli supercorsa sp:llä 1.33 kierroksia ja repi oikean sivun.![]()
Bridgestone V02 med/hard seoksella 200/655 ei ollut moksiskaan vielä mun 1.27 vauhdeissa viime lauantaina. Lämppäripaineena 1.5-1.6, rengas lämpesi aika reilusti ajossa. Kelinä pilvetön taivas ja 25 lämpöä.
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Dunlop GP Pro D213 R ms4 seos löytyy ja Dunlop KR108 NTEC Slick ms4 ? Kummasta puhe ?
Choke !? Mikä seos, paljo lämpöö, painetta ja d212 vai 213 ?![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
D212 GP PRO Race MS4 oli todella nätti pinnasta 1.28-1.30 ajoilla ja n. 1,4bar paineilla, kun taas kulunut melkein merkeissä oleva SC1 repesi n. 1,8 paineilla.
Olisi kiva tietää saiko kukaan SC1:tä kestämään Alastarossa ja millä paineilla. Toisella vanteella olisi nimittäin 2015 paistoa oleva melkein käyttämätön SC1, jota voisi nätisti kuluttaa viikonloppuna, mutta tuo repiminen hieman arveluttaa...
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.