Noniin. Tässä olisi vielä kuun viimeisenä viikonloppuna ehkä mahdollisuus päräyttää mopolla vähän pitempi siivu. Jos siis ei yöpakkaset ole vielä tienpintoja liukastaneet.
Vaan lämmintä tarttisi kuskille saada. Periaatteessa mainiossa Hanxin nahkatakissa on vetoketjun takana sellainen tuuman levyinen kaista. Ja siitähän se vetoketjun läpi puhaltaa kylmän viiman takin sisään.
Onko tällaisen murheen korjaamiseen olemassa mitään kikkakolmosia tai low-tech ratkaisuja ? Vai vedänkö keltaiset turvaliivit tuulensuojaksi![]()
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
Joskus olen reissun päällä joutunut kikkailemaan k-kaupan muovikassin rintaa vasten takin alle, estämään suuremmat viimat. Tuo sadetakki on kuitenkin toimivampi.![]()
Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.
Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
Suzuki Intruder C1500T -14
Mulla on ollu käytössä haltin ohut kuoritakki. Sen voi rytätä sen omaan taskuun, vie silloin tilaa nyrkin verran. Se ajotakin alle niin se vastaa useamman asteen nousua ulkolämpötilassa. On aina mukana.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Pitääkin vissiin sovitella tuulitakkia ajotakin alle. Saattaisi jopa onnistua![]()
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät
Kevyt untuvatakki alle.
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Itse käytän takin alla yhtenäistä rintapanssaria eli suojaa.
Ei tuule suoraan iholle.
EK
Sitten on ihan moottoripyöräilyyn tarkoitettuja alusvaatteita joissa tuulenpitävä etumus esim motonetistä.