Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Mikä on mielipiteesi?

    Köyhän säästö on edelleen ostaa kerralla hyvä

    www.meikamotoristi.com
    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

    http://www.meikamotoristi.com
  2. #2
    Parasta ei ole vielä tehty, mutta hyviä on olemassa moniakin.

    Se mikä sopii minulle ei tee siitä parasta tai edes hyvää jollekkin toiselle.

    Niin ja pärjääkö edes yhdellä, vai pitääkö olla useampia eri tilanteisiin.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  3. #3
    Sinisalon Crossi ja enduro vaatteita löytyy Luhta outleteista.
    RRÄÄRRÄÄ!
    S1000RR+BETA 250RR 2T JA SAASTAMOINEN
  4. #4
    Eipä tuohon yhtä vastausta ole. Pitäs vähän tietää vaatimuksia, niin voisi suositella.
    Jos ajaa selkä suorassa isolla matkaendurolla, eikä poistu pienille poluille, niin silloin käy kokolailla normi ajopuku eli se, mistä matka-ajossa muutoin tykkää.

    Jos taas ajaa pienempiä polkuja ja tulee hiki, niin sitten ylävartaloon voi suositella panssaripaitaa, jonka päällä hikisissä hommissa crossipaita ja siirtymillä tavallinen ajotakki. Ulkotakkiin laminoidut goret on ainakin itselle turhan hengittämättömiä, eli sadekeleille oma kortsu gorella tai ilman.
  5. #5
    Vähän tuli nyt, ihan ilman ilman sarvia ja hampaita, mieleen......

    Pakko kysyä:
    "Kuinka paljon painaa painavin kilon hauki" ? .

    Vakavammin puhuen....

    Että päästään edes keskustelemaan siitä, mikä olisi edes hyvä asustus, lähellekään parhaasta nyt
    puhumattakaan ko. jotokseen ja olosuhteisiin, pitäisi ihan aidosti ensin selvittää:
    Mitä on "se enska" jota on ajamassa?

    Tähän samaan törmättiin tuolla toisessa langassa ja asia on valitettavan relevantti.
    Mistään virnuilusta tai viisastelusta ei ole kyse.

    Skaala on tavattoman laaja suoritteessa ja sitä myöten myös asiallisessa vaatetuksessa.

    Ihan jo "enskan" ja "siirtymien" suhde kylmissä ja huonoissa olosuhteissa määrittää perussettiä aika paljon.

    Eikä tässä nyt kannata lähteä erittelemään "harrastajaa" ja kovempaa enskapenaa.

    Ihan yhtä vittumaista se on väärissä vehkeissä vetää, mitä sitten vetää ja miten vetää.
    Hommasta on hohto kadoksissa jos ei ihan ääripervoiluun ole addiktoitunut.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  6.  
  7. #6
    Lainaa Nomad kirjoitti Katso viesti
    Eipä tuohon yhtä vastausta ole. Pitäs vähän tietää vaatimuksia, niin voisi suositella.
    Jos ajaa selkä suorassa isolla matkaendurolla, eikä poistu pienille poluille, niin silloin käy kokolailla normi ajopuku eli se, mistä matka-ajossa muutoin tykkää.
    Loistava kommentti, itse ajan samoilla nahoilla customilla ja matkaenskalla. Tarvittaessa sadeasu päälle. Tätähän ei aloittaja varmastikaan tarkoittanut.

    Jos ajaisin pienemmällä pyörällä ja pienempiä polkuja aktiivisempaa ajoa kiinnittäisin huomiota varmaankin ensiksi tuulettumiseen ja siihen että puku on helposti jollain konstilla saatavissa sateenpitäväksi. Tässä tapauksessa puvun suojat tulisivat varmastikin korvattavaksi alle puettavilla paremmilla suojilla.
    XV1900A, XL600V exät XT1200Z, Moto Guzzi California EV, VL800, R1200GS, XL1000V, GSF1250SA, DL650, CBF600S,XL650V, ZR-7, XJ600S