Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 65:een 65:sta
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Vähän on ollut kiireitä, mutta pikku raportti Kemoran testeistä.

Video ei siirry puhelimeen samoin kun valokuvat joka on ihan ymmärrettävää tiedoston koon takia mutta olisi kyllä kätevää jos tuon pystyisi siirtämään vaikka piuhaa pitkin toiseen laitteeseen tai kummimkin niin ettei tarvitsisi ottaa muistikorttia pois laitteesta.

Muistikortti on tässäkin laitettu sellaiseen paikkaan että pitäisi olla vähintään kirurgi että saa sen pois.

Jatkuu..
    Marko. Mä sain ainakin videot siirretyks ihan USB kaapelilla suoraan läppärille kopypastella. Näky ehkä hieman outona laitteena, mut siitä tiedostot auki ja kopioiden.
    Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Marko. Mä sain ainakin videot siirretyks ihan USB kaapelilla suoraan läppärille kopypastella. Näky ehkä hieman outona laitteena, mut siitä tiedostot auki ja kopioiden.
    Näköjään kotiläppäri tunnistaa. Duuniläppäri ei toiminut. Tarvii varmaan soittaa nörteille. Kiitti Siki.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Terve! Tulevana lauantaina eli 16.9 voi NUVIZ HUDia tulla tsekkaamaan livenä Lahdessa, Ace Cornerissa/MP-Museolla. Tullaan parin muun kaiffarin kanssa moikkaan Rikua MP Maailma/Motorrad & Ace Corner Ride In-moottoripyöränäyttelyyn ja demotaan samalla laitteita klo 12-16.
    www.ridenuviz.com
    Lainaa Kipe_ kirjoitti Katso viesti
    Täällä ei ainakaan kuvat näy
    mulla näkyy ihan hyvin. En mä kyllä osaa tuolle mitään tehdä. Osaako joku neuvoa miten tuota pitäisi muuttaa että näkyisi.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  5.  
    Morjens,

päivitetääs tännekin kun tuli uudistuksia softaan, ja tämäkin säie on ollut osallisena niihin moneen, ainakin antamassa lisävahvistusta pohdintaan jonkun asian tarpeellisuudesta

Lyhyesti:

- Offline reittisuunnittelu on nyt mukana
    - Siri/Google Now tuki lisätty
    - Passenger Intercom toiminto nyt melkeinpä minkä vaan uudemman BT headsetin kanssa
    - Näytön kirkkauden säädön optimointi/kalibrointi kuljettajan mieltymyksien mukaan
    - Virtual Controller, pystyy ohjaamaan laitetta myös luurista käsin

Ja noiden virallisesti julkaistujen lisäksi tietenkin pienempiä lisäyksiä ja bugikorjauksia, esim. bensisten lisäksi löytyy POI:sta nyt myös ravintolat, majoitus ja nähtävyydet, ja nämä päivittyvät dynaamisesti ajon aikana tarttematta vaihdella näkymiä välissä

Ja eikun ajelemaan, varokaa märkiä lehtikasoja
    www.ridenuviz.com
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123