Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Minun Honda VTR 1000:ssä molemmat paluuvaimennuksen säätöruuvit ovat jämähtäneet jumiin. Kohtuullisella voimalla niitä saa väännettyä vain hieman. Eli mistä vikaa kannattaisi lähteä korjaamaan? Käsittääkseni samaa systeemiä on käytössä myös hyvin monissa muissakin Hondissa.
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa l150040 kirjoitti Katso viesti
    Minun Honda VTR 1000:ssä molemmat paluuvaimennuksen säätöruuvit ovat jämähtäneet jumiin. Kohtuullisella voimalla niitä saa väännettyä vain hieman. Eli mistä vikaa kannattaisi lähteä korjaamaan? Käsittääkseni samaa systeemiä on käytössä myös hyvin monissa muissakin Hondissa.
    Keulaputket irti ja atomeiksi ja perusteellinen putsaus ja uusilla öljyillä ja tiivisteillä kasaan.
    Superbike #7
  3. #3
    Jos unohdetaan brutaali väkivalta, niin tuskin on oikotietä onneen.

    Joten keula päreiksi.
  4. #4
    Pumput on huollettu viime talvena, joten sisuskalut lienee edelleen kohtuullisessa kunnossa. Ajattelin, että olisinkohan koonnut jotain väärin, kun en muista olenko edes koskenut paluuvaimennukseen huollon jälkeen. Tällä kertaa auttoi niinkin yksinkertainen asia kuin irroitusöljy säätöruuvien päälle
  5. #5
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  6. #6
    Lainaa l150040 kirjoitti Katso viesti
    Pumput on huollettu viime talvena, joten sisuskalut lienee edelleen kohtuullisessa kunnossa. Ajattelin, että olisinkohan koonnut jotain väärin, kun en muista olenko edes koskenut paluuvaimennukseen huollon jälkeen. Tällä kertaa auttoi niinkin yksinkertainen asia kuin irroitusöljy säätöruuvien päälle
    Ens kerralla kun huollat, niin pistä vaseliinia säätönupin o-renkaaseen/ siihen reikään missä se on.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7.  
  8. #7
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Jos tämän nyt joku lukee joskus myöhemmin, niin tuon ruuvin saa monessa modernissa keulassa jumiin niin että asentaa etuputken korkin cartridgeen kiinni väärälle korkeudelle.