Honda Gold Wingissä, 1500 vm. 1989. etujarrun katkaisin on ainakin osittain rikki. Siihen tulee neljä johtoa ja sisällä kahdet kärjet / kaksi painonappia. Toinen puoli kärjistä on sökönä. Tekeekö se tuon, että jarruvalot palaa koko ajan. Mistä löydän uuden katkaisijan?
Jalkajarrun katkaisija onkin hankalammassa paikassa tarkastettavaksi. Vai voiko vika olla muualla, kuin katkaisijoilla? Joo, pyörän ostin reilu viikko sitten...!![]()
Ei mitenkään kovin aktiivinen saitti tämä? No katkaisijat vaihdettu ja taas toimii!![]()
Goldwing ei ehkä ihan pääkäyttäjäryhmää täälä... mut jos kerta itse jo totesit että kontaktorit rikki niin eikös se kytkin pidä enivei vaihtaa, toiminnanhan voi tarkistaa esim irrottamalla liitin ja hyppäämällä nastat...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Kyllä rikkinäiset katkaisimet on hyvä vaihtaa. Mutta tarkemmin funtsittuani, sähköt on vielä vähän sekaisin. Sivulaukkujen valot ei pala. Yksi jarruvalo palaa koko ajan. Jarruvaloja syttyy, mutta joku valo myös sammuu. Kaikki palaa kirkkaasti.
Missä olisi wingien keskustelua, missä saisi hyviä vinkkejä kokeneilta käyttäjiltä??
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86