eli tuli vastaan seuraavanlainen ongelma.
honda cb350 -73 oli tarkoitus laittaa käyntiin pitkän seisonnan jälkeen mutta kaasuttimet vuotaa ylivuotoputkista bensat pihalle , eli jostain syystä pottoaineenpinnat ovat liian ylhäällä.
otin molemmat kaasuttimet pois ja avasin pohjat mutta yllättäen ne oli aivan puhtaat.
letkuun puhaltaessa neulat kyllä sulkeutuu kun kaasaria kallistaa , niin hyvin etten mä ainakaan jaksa niitä puhaltaa auki.
molemmat kohot on messinkisiä ja menneet jonkin verran kasaan ,niinku niissä ois ollu alipainetta
kumpikin koho kelluu kun ne irrallaan laittaa pohjiinsa ja kaataa bensaa päälle.
eli
voiko vika johtua neuloissa olevien pienten tappien alla olevien jousien kuoleutumisesta johtuvasta pinnan noususta
siis että ensin nousee se tappi ihan ylös ja sitten vasta neula jolloin pinta on jo ylijuoksutusputken reijän tasolla![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout