Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Bongasin täältä foorumeilta kyseisen firman ja uskaltauduin viemään Hondan sinne dynolle tarkastettavaksi. Seossuhteet ja takapyörätehot piti saada tietää tarkalleen kun ei edellisen omistajan kaljapäissään kertomiin tarinoihin ollut uskomista.

Kyselyn suoritin sähköpostilla ja nopeasti vastattiin ja nopeasti saatiin hyvä aika dynolle, vielä sovitettiin omiin työaikatauluihin tuo dynotys mistä todella iso plussa.
    Dynolla tulokset kertoivat surullista tarinaa tehoista ja seossuhteista. Jatkotoimenpiteistä annettiin suosituksia ja muitakin huomioita, mitä oltiin pyörän siellä ollessa huomattu.

Noh, sitten päädyttiin siihen, että täytyy PCV hommata pyörään, että koneelle saadaan edes hiukan lisää kilometrejä ja saadaan seossuhteet kohdilleen.
    Taasen sähköpostilla suoritin kyselyn ja lyötiin niin kova tarjous laitteesta, asennuksesta + säädöstä pöytään ettei voinut kieltäytyä. Jälleen kerran saatiin soviteltua pyörän tuonti ja nouto omien työaikataulujen mukaan ja erittäin nopeasti valmistui kyseinen homma. Pyörä oli lähes tasan 48 tuntia tuonnista pajalla ja hain sen säädettynä pois.

Lisänä vielä kerrottiin, että ketjut on todella huonossa kunnossa. Aina ketjujen venymistä pelänneenä en ole pahemmin rullien kuntoa tarkkaillut, pelkkää kireyttä ja venymistä. Sitten ammattimies näytti kädestä pitäen miksi juuri nykyiset ketjut ovat tiensä päässä ja teki RK:n ketjuista jälleen kerran loistavan tarjouksen, ettei enää maksanut vaivaa tilata halvemmalla jostain muualta ja asennella itse ennen dynotysta. Samaan pakettiin vielä orkkisvälityksillä rattaat ja toinen kauppa kyseisen firman suuntaan valmis.

Vein siis pyörän sulkemisaikaan maanantaina, hain keskiviikkona ja ei voi kun ison käden antaa kyseisen firman hinnoille, asiakaspalvelulle ja tunnelmalle. Tulen varmasti käymään, jos menee henkeen ja vereen tee-se-itsemiehellä sormi suuhun. Suosittelen
    CBR900RR 929 -01 bensan katkusta ja himmeistä takavaloista tunnistaa.
    Viimekesältä ihan samankaltainen kokemus ko. liikkeestä. PC V asennus/hinta/yhteydenpito liikkeestä hoitui varsin mallikkaasti ja pyörän nouto saatiin sovitettua hyvin sulkemisajan jälkeen.
    Itse olen tilannut tuolta kaksi powercommander yksikköä, sai kyllä erittäin hyvän paketti hinnan ja taisi vielä olla joku joulupyhä kun kauppaa hierottiin myöhään illalla. Nostan hattua
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Itse olen tilannut tuolta kaksi powercommander yksikköä, sai kyllä erittäin hyvän paketti hinnan ja taisi vielä olla joku joulupyhä kun kauppaa hierottiin myöhään illalla. Nostan hattua
    Ihan hiljakkoin,vain joskus markka aikaan ?
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  5.  
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Ihan hiljakkoin,vain joskus markka aikaan ?
    No tuota nyt siitä on jo aikaa n.7 vuotta
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää