Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Morjes
    Eli vaihdoin kyseisestä pyörästä tulpat ja vilkut kun oli yksi katkennut. Uudet ovat ledi vilkut. Käynnistyksen jälkeen moottorin vika valo syttyi palamaan mutta ei pientä ajoa kotiin haitannut, ja pyörä toimi normaalisti. Vilkut myös vilkkuvat nopeasti. Mitä mahdoin tehdä väärin?
  2. #2
    LED-vilkut tarvii vastukset. Muistitko laittaa imuilman lämpöanturin johdon kiinni ilmaboksiin, se on itsellä joskus unohtunut. Toinen ehdokas on virrat päällä, kun bensapumpun piuha oli irti.

    Jos mitään vikaa (irtonaisia piuhoja) ei ole, valo poistuu kolmannella kerralla kun pyörä on käytetty lämpimäksi.
    Jos mietit, mikä pyörä pitäisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minäkin tekisin.
  3. #3
    Virrat oli kyllä hetken päällä kun kokeilin vilkkuja ennen kuin laitoin tankin takasin kiinni.
  4. #4
    Se riittää. Triumpheissa tuo on enempi sellainen ihan kaiken varoitusvalo ja ainakin omassani enempi palaa kuin on pois, yleensä obd muistista löytyy joku jonninjoutava vikakoodi. Jos sulla on lukija nollaa muisti tai sit vaan ajat sillä jonkun aikaa, jos kohta poistuu kaikki OK.

    helpompi keino saada vilkut toimimaan on nyppää vilkun rele irti ja käydä vaik motonetistä hakemassa samanlaisella kannalla oleva led-vilkkurele.
    Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
  5. #5
    Ok. Thanks. Eli pelästyin turhasta. Misä mittarin lukupääte pyörässä on?
  6.  
  7. #6
    Lainaa Jesse Peri kirjoitti Katso viesti
    Ok. Thanks. Eli pelästyin turhasta. Misä mittarin lukupääte pyörässä on?
    Siis OBD-liitin? Penkin alla, melko takana.
    Jos mietit, mikä pyörä pitäisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minäkin tekisin.