Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Olen tässä yrittänyt etsiä varmuutta kelpaako e13 leimattu Leovince noise killerillä , jonka oletan olevan äänekkäämpi, kuin orkkis keskieuroopan esim. Sveitsin poliisille vai pitääkö vaihtaa orkkis putki takaisin. Onko kellään tietoo?
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
    Lainaa Mrvexin kirjoitti Katso viesti
    Olen tässä yrittänyt etsiä varmuutta kelpaako e13 leimattu Leovince noise killerillä , jonka oletan olevan äänekkäämpi, kuin orkkis keskieuroopan esim. Sveitsin poliisille vai pitääkö vaihtaa orkkis putki takaisin. Onko kellään tietoo?
    En usko että tulee ongelmia.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
    Sinänsähän varmuutta noista on hankala saada mutta oma muistikuva kertoo että hankaluuksia joskus oli heillä kenellä oli pyörien äänet sellaiset että ne kyllä kuuli eikä hyväksyntää putkessa ko. pyörään.
    Ellei ihan väärin muista niin itellä oli tuolla suunnalla käydessä isossa v-stromissa leovincet killereillä paikallaan ja melko maltillinen ajotyyli, pysäytettiin mutta ei mitattu. Naama mutrulla oli ainakin Suomen kilvissä oleva R1 aika avarilla äänillä ja muutama muu vastaava läpivirtaavaputkinen.
    Kyttäyspaikka oli tuolloin muuten Tiranosta päin just Sveitsin puolella.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  4.  
    Itse siellä huutoputkilla kauan jo vetäneenä, en ole törmännyt siihen että hyväksyntää putkissa olisi pitänyt olla, mutta killereitä ratsasivat että oli paikallaan. Jos ei ollut,matka tyssäsi siihen. Eli himpun ennen Sveitsin rajaa viimeistään killeri paikalleen.