Viime talvena kaasarit synkattu, letkut ja suodatin vaihdettu. Pyörä käynnistyy hyvin ja käy tasaisesti, vapaalla kun kierrättää ei ongelmaa mutta ajossa alkaa pätkii ja paukuttaan kun kierrokset nousee yli 4k. Voiko bensasuodatin olla liian pieni että ei läpäise tarpeeksi kun konetta kuormittaa? Vanha suodin oli joku auton tarvikemalli mutta oli niin isokokoinen että ei meinannu löytyä tilaa ettei letkut menisi lyttyyn. Uusi suodatin on linkin mukainen, onko kokemuksia? https://www.sledstore.fi/polttoaines...mm-letkulle#?p
Pyörä on tosiaan honda cb750k vm1978
B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
ex CB 900 Hornet
ex CB 600 Hornet
Ensimmäisenä tuli mieleen että onhan suodatin oikein päin asennettu?
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Ota aluksi ilmanputsarin kotelo pois ja anna kaasua ja tsekkaa, että luistit nousevat tasatahtiin ylös.
Vika taisi selvitävaikka kuinka olin kokeillu tulpanjohdot niin kyllä vaan oli kakkos sylinterissä johto huonosti paikallaan.. Ihmetyttää vaan ku kävi hienosti ja kiersi nätisti vapaalla vaikka yks letku oli huonosti pesässä
![]()
B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
ex CB 900 Hornet
ex CB 600 Hornet