Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Viime talvena kaasarit synkattu, letkut ja suodatin vaihdettu. Pyörä käynnistyy hyvin ja käy tasaisesti, vapaalla kun kierrättää ei ongelmaa mutta ajossa alkaa pätkii ja paukuttaan kun kierrokset nousee yli 4k. Voiko bensasuodatin olla liian pieni että ei läpäise tarpeeksi kun konetta kuormittaa? Vanha suodin oli joku auton tarvikemalli mutta oli niin isokokoinen että ei meinannu löytyä tilaa ettei letkut menisi lyttyyn. Uusi suodatin on linkin mukainen, onko kokemuksia? https://www.sledstore.fi/polttoaines...mm-letkulle#?p

    Pyörä on tosiaan honda cb750k vm1978
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  2. #2
    Ensimmäisenä tuli mieleen että onhan suodatin oikein päin asennettu?
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3. #3
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäisenä tuli mieleen että onhan suodatin oikein päin asennettu?
    Joo kyllä nuoli näytti kohti kaasaria
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  4. #4
    Ota aluksi ilmanputsarin kotelo pois ja anna kaasua ja tsekkaa, että luistit nousevat tasatahtiin ylös.
  5. #5
    Onko tässä vielä kärjellinen sytytys ?
  6. #6
    Vika taisi selvitä vaikka kuinka olin kokeillu tulpanjohdot niin kyllä vaan oli kakkos sylinterissä johto huonosti paikallaan.. Ihmetyttää vaan ku kävi hienosti ja kiersi nätisti vapaalla vaikka yks letku oli huonosti pesässä
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  7.  
  8. #7
    Lainaa Migeli kirjoitti Katso viesti
    Vika taisi selvitä vaikka kuinka olin kokeillu tulpanjohdot niin kyllä vaan oli kakkos sylinterissä johto huonosti paikallaan.. Ihmetyttää vaan ku kävi hienosti ja kiersi nätisti vapaalla vaikka yks letku oli huonosti pesässä
    Kävihän se kun ei ollut kuormitusta koneella, ajaessa enemmän kakkua sylinterissä jolloin palopaine on suurempi -> kipinä etsii helpomman reitin kuin tulpan kärkiväli paineisessa tilassa.