Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Moro
    Eli pyörä ollut jokusen vuoden poikessa, kuume meinaa nousta..
    Pienellä butjetilla katellu bemaria...
    Liekkö kenenkään ryhmäläisen entinen?

    https://www.nettimoto.com/bmw/k/2053097
  2. #2
    Mielestäni - kahden K100:n kokemuksella - noi vanhat K Bemarit on erittäin hyviä valintoja pienen budjetin pärräksi. Eli kannattaa. Kyseessä olevasta yksilöstä ei tietoa.
    Retired
  3. #3
    Samoin. Noi "flying brick"it ovat oikeasti ikiliikkujia. Tämä myöskin yhden K100RS:n kokemuksella, jonka ajelin eurooppaa myöten 150tkm:ään.

    Edit ja möin sen täysin huollettuna ja ehjänä seuraavalle suoraan talviseisonnasta. Hän lensi Hesasta tänne Ouluun ja ajeli sen takaisin kotiinsa ilman ongelmia
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  4. #4
    Hyviä ja kokonaisedullisia noi vanhemmat bemut, itellä aikaisemmin K100LT. Suosittelen.
    https://www.mjn-wintertech.com/
    https://www.youtube.com/@mjn-wintertech2544
  5. #5
    Hyvä vaihtoehto. Osien saatavuus parempi kuin useimmilla muilla merkeillä.
    Tuossa ei taida olla ABS:iä mutta jarrunesteiden vaihto kannattaa silti tehdä. Normaalit välysten tarkastukset kardaanista ja perälaakeroinnista ennen ostoa. Mittariston toiminta tarkastettava koska niissä ollut vikoja ainakin joissain malleissa.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  6. #6
    Moro!
    Kiitoksia vastauksista.
    Onko vanhassa lt :ssä vikoja enempi kuin rs:ssä?
    Vai yhtä varmoja?
  7. #7
    Muistaakseni noi eivät eroa toisistaan muuten kuin katteiden osalta
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  8. #8
    Tietty mitä enemmän herkkuja, sen enemmän potentiaalisia hajoamispaikkoja.
    Retired
  9.  
  10. #9
    Ostaa mahdollisimman vanhan ja orgiskuntoisen K100:n niin sen saa museokilpiin, ja tätä kautta vakuutushinnat ovat hyvin kohtuulliset
    .