Morjens
Tuli hankittua kesäksi ensimmäiseksi pyöräksi kyseinen laite. Muuten komia laite, mutta sarvet ja putkisto teksi mieli vaihtaa. Sarvet hieman suoremmiksi ja putki avarammaksi. Mistähän moisia kannattaisi kysellä? Putkistoja löytyy kyllä uudempaan malliin helposti, mutta tuohon vanhempaan en ole löytänyt. Osaisiko joku auttaa uutta?
Siitä http://www.ebay.com/itm/83-86-Honda-...FVsfT0&vxp=mtr
Stongiahan saa vaikka mistä. Stormin valikoima on ainakin hiton laaja.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Juu sarvi homma o iha selkee. Mut toi putki homma ei. Tossahan sanotaa et sopii v65 magnaa ja mul o v45? Mulla on tietämys vielä aivan nollassa sen suhteen että mitkä sopii mitenkin... opettelua näin uran alussa![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Pitääkö pyörä käyttää säädettävänä jos tuohon putkistoon tekee muutoksia
Avarampi putki on yhtä kuin enempi ilmaa ja sitä kautta laihempi polttoaineseos. Se miten paljonko seos muuttuu ja vaatiiko isompien suuttimien vaihtoa onkin jo eri juttu. Seosten mittaus pajalla ei ole iso juttu. Mutta jos tuossa on kaasarit yhtä hankalat kuin uudemmassa Magnassa niin varsinainen säätö, eli suutinten vaihto, voipi maksaa pikkasen enempi. Riippuu tietysti siitä osuuko säädöt kerralla oikeaan vai joutuuko käyttää auki useamman kerran.
Itselleni on tässä vuosien aikana tullut semmonen mutu että useampi vaihtaa putkia mutta paljon harvempi tekee mitään jälkihoitoa seoksien suhteen.
Honda GL1800 -06
Vanhat: VF750C, GL1500C
Moi!
Tuolta löydät apua suuttimen valintaan
http://carbjetkits.com/honda-jet-kit...agna-1983.html
Itse tilasin tuon kalkulaattorin perusteella suuttimet cobran putkiin, ja osui kerralla nappiin![]()
NT650
Tuli tässä sellainen mieleen, että mitäs jos korvais alkuperäiset vaimentimet tarvike malleilla? Olisi aika houkutteleva ratkaisu tämän hetkisellä budjetilla. Tarvii kuitenkin muutakin hankkia kesäksi kuin hienoja osia
Kiitos tuosta laskuri vinkistä![]()
Jos budjetti on tiukka, niin kannattaa harkita sitä (vanhaa viisautta), että ajelee pyörällä kesän, ja jos syksyllä vielä homma innostaa, niin vaihtaa sitten osia. Muutoin voi käydä niin, että pyörään lyö muutamalla satasella uutta osaa kiinni, ja pyörä ei kesän ajeluiden jälkeen tunnu kuitenkaan omalta. Eikä pyörää eteenpäin myydessä saa näistä uusista osista kuitenkaan omiaan pois.
Totta tuokin. Onhan sekin mielessä käynyt, mutta kun sitten kuitenkinEhkä se on parempi tyytyä siihen vaihtoehtoon toistaiseksi...
Noin vanhaa saa tietty rakennella ilman mitään kalliita e-hyväksyttyjä putkia tms. kunhan ei järjettömästi ääntä pidä.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Muuttuukohan tuollainen laite tarvike vaimentimilla sitten paremmaksi vai kamalammaksi? Ihan nyt vain uteliaisuudesta kysyn...
Laitan nyt tähän vanhan jatkoksi lisäkysymyksiä. Ilmeni pari huolen aihetta pyörästä.
1. Kun antaa kaasua niin tuntuu arpovan mitä pitäisi tehdä. Ihan kuin tukehtuisi.
2. Kierrokset laskevat hieman hitaasti.
3. Kylmänä joutuu starttaamaan pitkään.
Osaako joku antaa ohjeita noiden korjaamiseen?
Saako noita itse säädettyä kohdilleen vai pitääkö viedä johonkin oikein pajalle? Kaasarit oli jo irti kun piti puhdistaa ne. Samalla tarkistin läppien toiminnan. Kaikki neljä toimivat yhtäaikaa.