Moi!
Pitäisi kaverin bemmistä kammeta takajamppa irti. Olisko tipsejä hoitaa näppärästi ilman 1-puolisen swingin pukkia? Viitteis renkaan vaihtoa varten ostaa kallista pukkia.
Taljaa perän ylös jne, on funtsittu ja varmaankin onnistuu mut jos täältä löytyis joku maailmaa mullistava jippo
Eli tämän mallinen mopo:
https://www.google.fi/search?q=bmw+k...T-AAKcQsAQIFg#
Tuolla tavalla Pupu on hoitanut mun renkaan vaihdot, tai oikeestaan ollaan kallistettu pyörä eturenkaan ja sivutuen varassa niin että takapyörä irtoaa lattiasta ja sitten "lukittu" ns kuormahihnalla k.o. asentoon. Hihna kattokoukusta pyörän laukkutelineeseen / kauhukahvaan (takajalkatapin runko käy/kestää myös). Pari senttiä lattiasta ylös ja vanne irti... toki voi varmistaa hihnavirityksen laittamalla vaikka sopivan puukalikan linkun alle siksi aikaa kun vanne irrallaan. Halpaa kuin saippua, tuskin onnistuu yksin mutta kaksin...![]()
MAD (mean absolute deviation)
Se maailmaa mullistava jippo on keskiseisontatuki![]()
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
pyörä pihalle, löysää pultit, kaada rauhallisesti lumihankeen, käytä rengas vaihdossa. Asenna takaisin ja nosta pyörä pystyyn.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Keskituki tai jos ei ole niin ketjutaljalla takakahvoista vähän ilmaan. Voi olla myös sivutuella kun nostaa.
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Keskistondaustukea tuossa mopossa ei ole. Tuo sivujalkaa vasten pänniin laitto on hyvä
Bilteman pullotunkki toimii kanssa.
Tuo, tuotenumero 15222, klik
Hinta 11.99 €
Pekka
pemariukot vauhdissa
piirtäkää kaaviokuva ja tehkää opetusvideo![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Eiku siis oikeasti http://www.rmheino.fi/shop/varaosat-...200r58983/4467
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Kokemuksia tälläsestä? Valmistajan tavallista versiota katselin omaan Gixeriin, sellasen liikuttelualustan kanssa. Minkä nimisiä porukan rullilla liikuteltavat kokonaan ylösnostavat ovat. Hiukan hukassa hakusanojen osalta ollu.
http://www.abbastands.co.uk/product-...t-stand&pid=31
Toki kova hinta raudalla. Vähempi silti kuin Bemmun oma.
Testi
Entä jos hommais vaikka esim.stormilta sellasen bike liftin takapukin? Joskus toistekin voi joku huoltotarve olla joskus? https://www.storm-motor.fi/tyokalut/...n-vasen-pukki/
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Tämä on vähän huokeempi.
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...se-2000031107/
No vielä sen verran, että itse en hommaisi Bemua ilman keskitukea. Sellaisella kun ei ole negatiivista vaikutusta mihinkän.. Ei vaikuta kallisteluvaroihin ja helpottaa elämää huomattavasti. Bemujen painokin jää tuettuna aavistuksen etupyörälle, jolloin takapyörän voi irrottaa sen kummempia ihmettelemättä.
Kattoon koukku + räikkäliina, niin myös etupyörän saa ilmaan samaan aikaan..
Viimeksi muokannut: J@ck; 13.03.2017 klo 17:55.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Eipä tossa kannata hirvittävästi mietiskellä. Itse päätyisin tähän, jos K1200R / S pyörän omistaisin.
http://www.ebay.de/itm/Motorradstand...oAAOSwImRYWhrP
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S