Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Törmäsin kansainvälisen foorumin kautta Continentalin hihnojen alennusmyyntiin. Kyseinen firma toimii myös Suomessa ja olen tilannut sieltä autoon osia, joten jonkinlainen luotto toimintaan on.

http://www.mister-auto.fi/fi/jakohih...031CT1158.html

Hinta on kohdallaan. Muistaakseni alkuperäisosa on luokkaa 450 €. BMW OEM-mallinumeromerkinnän mukaan pitäisi olla oikea tuote.

Laitoin yhden tilaukseen ja nyt pitäisi saada sitten vielä Heinon pojat asentamaan hihna keväthuollossa.
    Onko noilla F800ST:n hihnoilla eroa vuosimallien välillä? Tallissa kun semmoinenkin on jos vaikka varalle tilaisi. Harmi kun Yamahan varaosa numero ei tuottanut tuossa kaupassa positiivista hakutulosta, varahihna siihenkin olisi ollut mukava hankkia.
    .
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    Onko noilla F800ST:n hihnoilla eroa vuosimallien välillä? Tallissa kun semmoinenkin on jos vaikka varalle tilaisi. Harmi kun Yamahan varaosa numero ei tuottanut tuossa kaupassa positiivista hakutulosta, varahihna siihenkin olisi ollut mukava hankkia.
    Olen siinä käsityksessä, että kaikki S ja ST vuosimallit ovat samoja hihnan osalta. Onko jollain muuta tietoa?

GT on toki sitten erikseen.
    Lainaa Wilhelm kirjoitti Katso viesti
    Olen siinä käsityksessä, että kaikki S ja ST vuosimallit ovat samoja hihnan osalta. Onko jollain muuta tietoa?

GT on toki sitten erikseen.
    Tuo hihna käy noihin malleihin, klik

Max BMW sivuilta tuo löytyy, kuten kaikki varaosat ja varaosanumerot ja yhteensopivuudet.
    Pekka
    Lainaa Wilhelm kirjoitti Katso viesti
    Törmäsin kansainvälisen foorumin kautta Continentalin hihnojen alennusmyyntiin. Kyseinen firma toimii myös Suomessa ja olen tilannut sieltä autoon osia, joten jonkinlainen luotto toimintaan on.

http://www.mister-auto.fi/fi/jakohih...031CT1158.html

Hinta on kohdallaan. Muistaakseni alkuperäisosa on luokkaa 450 €. BMW OEM-mallinumeromerkinnän mukaan pitäisi olla oikea tuote.

Laitoin yhden tilaukseen ja nyt pitäisi saada sitten vielä Heinon pojat asentamaan hihna keväthuollossa.
    Hihna tuli ja homma pelas?
    Lainaa Pemumies kirjoitti Katso viesti
    Ainakin hihna tuli juuri niin kuin pitikin. Tarvitaanko sitä milloin onkin sitten toinen juttu.
    .
  7.  
    Lainaa Pemumies kirjoitti Katso viesti
    Hihna tuli muutamassa päivässä, asennettiin vuosihuollon yhteydessä ja on ollut käytössä n. 500 km. Ei valittamista.