Kellään tietoa ajankohtaisista hinnoista euroopasta lätäkön taakse? Ei sikäli väliä mistä lähtee kun eurooppaa voisi kiertää ennen lähtöä, hinta merkkaa enemmän. Lentorahti vs. laiva? Hyväksi todettuja firmoja? Ajankohta heinä-elokuu.
Tuolta saa jotain osviittaa kysyttyä: https://www.motorcycleexpress.com
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
En tiedä enempää, mut täältä voisi kans kysästä.
http://www.icelandaircargo.com/produ...ices/vehicles/
Icelandairilla oon lentäny Stadi-Reykjavik-Toronto ja ollu hyvin kilpailukykyiset hinnat ainaski matkustajalipuissa.
Tuossa ei Kanadaa mainita, mut Nykistä ei kauaa suhauta esim Niagaran kautta Torontoon ja siitä eteenpäin. Tosin tuolla Kanadan itäosissa on vaan suoraa ja tasasta. Siks kait Galgaryyn hamuatkin. Joskus ollaan asuntoautolla vedetty Portlandista (Usa) Edmonttoniin...melkosen mahtavaa reittiä/maisemaa.
En nyt tuosta saanut selvää, jotta olisko sitten Belgia järkevin mahdollinen lastauspaikka/rahtiterminaali ja että kuljettavatko yleensäkään Belgia=>Usa vai vaan Islantiin![]()
T7
Miten pitkän ajan meinasit reissata? Ettei kannata vuokrata mopoa paikan päältä..
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Googleen HUBB hakusanaksi ja sieltä löytyy infoa per*****sti.
http://www.horizonsunlimited.com/hubb/
Triumph tiger 800 Xcx - 15
Tuo onkin tuttu linkki. Täytyy koittaa löytää aikaa perehtyä tarkemmin. Tarttee töitä vääntää aika lähelle starttia asti, eikä kerkiä hirveästi perehtymään. Kanadasta tarkoitus ajella etelä-amerikan puolelle, ja sitten..?
Mitenkäs tarviiko tuolla carnet papereita pyörään, ja jos niin mistä ne helpoiten saa?