Moro tietäjät, apuja kaivataan!
Viime kesänä alko ongelmat oikeastaan renkaan vaihdon jälkeen. Vaihdettiin takarengas jonka jälkeen testiajolla pyörä tietyn kaasunkäännön jäljeen hyytyy, kuin joku rajoitin tulisi vastaan.
Voiko vanteen laittaa jotenkin väärin?
Epäilin itse että pääsuutin / suuttimet tukossa koska tietyssä kohdassa stoppaa.
Onko vielä jotain ideoita??
Kaverin pyörä ja tarkoitus olisi alkaa kohta purkamaan.
Ktm 450 exc -04
Kuulostaa siltä ettei saa bensaa, katsokaa ettei bensaletku ole missään esim. tankin ja rungon välissä puristuksissa.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Pääsuuttimissa on sen verran iso reikä että ne ovat yleensä viimeinen kohde mikä menee kaasuttimissa tukkoon. Ääni bensansaannille tai vedelle bensan seassa. Joskus näkynyt myös että kaasuttimien luistit purkautuneet palasiksi.
Milloin vaihdettu bensansuodatin ja ilmansuodatin? Venttiilit säädetty, kaasuttimet synkattu? Ovatko kaasarien ja sylinterien välissä olevat kumiset "intake manifoldit" (mitälie suomeksi) ehjät ettei pääse ilmaa? Milloin vaihdettu sytytystulpat ja ovatko ne kiinni etteivät paineet karkaa? Jos em. kunnossa niin kaasaria irti ja puhdistaen.
Jos tuossa on alipainetoiminen bensahana niin katso että hanalle asti menee alipaine kuten pitää. Lisäksi sieltä hanan sisältä kannattaa tarkistaa se kalvo. Siihen jos repiää reikä niin oireilee juuri niin että alkaa hyytyä kun bensaa tarvittaisiin eniten, ei siis saa avattua hanaa kokonaan.
Honda GL1800 -06
Vanhat: VF750C, GL1500C