20s:t Orgin kouluttajilla koulutuskäytössä. Kahden luurin parittaminen ja jutustelu onnistuu kivasti ja ääni kuuluu n. 200km/h nopeuksiin asti. En tiedä onko noi Sennheiserin nappikuulokkeet originaalit, mutta jos ovat niin ovat kyllä hyvät. Useamman luurin kanssa sitten alkaa tulla erinäkösiä paritus- ja yhteysongelmia. Suht helppokäyttöset nuo luurit kyllä on alun opettelun jälkeen. Parhaimmillaan tai pahimmillaan noilla on onnistuneesti vaihdettu puheyhteyttä oppilaasta toiseen nopeen ryhmän keskivaiheen kyydeissä. Ääniohjaus vielä testaamatta, se vois helpottaa vielä noissa nopeemmissa koulutuksissa.
Superbike #7
Mitenkähän nuo eroaa teknisesti 10U:sta. Voisko ajatella että tuota 10s/20s kokemusta voisi soveltaa lähes 1:1 tuon 10U:n kanssa.
Ens kesälle ois vaimon kanssa suunnitelma hankkia kommunikaatiosysteemi kahden pyörän välille ja tuosta valikoimasta löytyy kummankin kypärään tehty malli.
Houkuttaisi suuresti ettei tarvi sorvata, porata, kairata eikä virittää vaan laite on tehty kyseiseen kypärään eikä ulkopuolelle tule mitään nyrkin kokoista mötikkää jesarilla kiinni.
Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
Meillä myös etsinnässä puhelimet jutusteluun pyörästä-pyörään/pyöriin...
Toimiiko tuo sena 20s kuten webbisivun mainos väittää?
FM-radiolla ei ole mitään painoarvoa, ainoastaan 3-4 kypärää pitäis saada juttelemaan keskenään, tai jopa useampi...
SE
JuuEi sillä radiolla mitään teekään, käyttää antennina kuulokkeen piuhaa ja sitämyötä kuuluvuus on mitä on.
Useamman kypärän välillä ei oo henkilökohtaista kokemusta, mut en oo miltään palstalta lukenu valituksia sen toimimattomuudesta. Ens kesänä toivonmukaan pääsis kokeileen Senan ilmaista RideConnected appia jolla pitäs saada jopa 16 ihmistä yhteyteen kännykkäverkon kautta. Samaten 20S seuraaja 30K on tulossa markkinoille, ei hajuakaan miten hyvin markkinoitu MESH ominaisuus toimii enkä oo aikeissa vaihtaa 20S pois, mut jos ei olis mitään vielä niin ton osto olisi vakavasti harkittavana.
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Konferenssimoodi toimii hyvin ainakin viiden kypärän välillä mikäli ei satu hukkaamaan bluetooth paritusta. Tuo parituksem pysyminen on näissä se ainut murheenkryyni.
Superbike #7
20s:stä nyt parin kesän kokemus. Melko ylivoimainen laite monessakin suhteessa. Nyt tuli hankittua sen "kaveriksi" SMH5 (eli sama merkki, eri malli) saa nähdä miten toimii takapenkkiläisen kanssa jutustellessa.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Kaipa se pittää noita sena 20s puhelimia tilata muutamat ja kokeilla miten toimii![]()
SE
Niinpä... Mä en saa kirveelläkään paritettua noita!!!
SMH5:ssä ei mitään paritettuna (viimeisin firmware) ja 20S:ssä samoin. 20S:n myös resetoin tehdasasetuksiin mutta parittaminen ei vain onnistu!
EDIT: -Tolla ravisteluhommalla sain 20S:n kuulemaan SMH5:sta mutta "pikkanen" ei vielä kuule "isoa"
EDIT 2: Mun 20S:n mikki oli rikki!! Vaihdettu toinen mikki ja nyt toimii!!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Toimiiko kaikki Senat siis keskenään versiosta riippumatta? Eli esim. Sena 10S ja SMH10 toimii keskenään? GoZa:n viestin perusteella vastaus lie yes? Vai onko jotain merkittävää rajoitetta versioiden välillä? Riittäis, kun sais höpöteltyä eestaas kahdestaan. Lisäyhteydet bonusta.
Suzuki DL1000 V-Strom 2015
ex. Suzuki GSF 1250A 2007
ex. Suzuki GSF 650SA 2007
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Jos jollakulla pyörii nurkissa ylimääräinen SMH10 (avattavaan kypärään sopiva), niin vois olla kiinnostusta, mikäli hinta on edullinen![]()
Suzuki DL1000 V-Strom 2015
ex. Suzuki GSF 1250A 2007
ex. Suzuki GSF 650SA 2007