Minä laittaisin Mobil Rally Formula öljyä isoihin katupyöriin,(japseihin)
Petter koe moottori, nesteen Labrassa öljy kesti 20000 km viskositeetin huonontumatta, en laittais märkäkytkin pyöriin.http://static.moottoripyora.org/smile/smile.gif
PS. Mitä öljyä laittaisitte Kawan 450 KXF crossiin? Suositus 10w40 tai 10w50 erittäin kuumassa ajossa
MarttiS.
tissitjadelvac.jpg
Väkevä aloitus! Nyt niitä poppareita.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Riippuu millä hyrrävoimilla moottoria käännetään ja polkeeko kone myötä vai vastapäivään? En tiedä miten tämä tuossa sinun pyörässä on mutta vastaus on: delvac
ps. turbota se tai myy ja osta turbobusa.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
vastaohjauksen kannalta ei ole sama yhtyykö edelliseen vaiko peräti kakkoseen, koska myös rungon asento ja jättö vaikuttaa käytettävän viskositeetin määrään ,noin äkkiseltään...
aika nopeasti lähtee nykyisin ORG. tunnusteemat , kun jo kahden ensimmäisen vastaajan toimesta kaikki on mainittu![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Minä laittaisin erittäin isoihin katupyöriin Delvakkia. Kuumana käyviin nelaricrosseihin laittaisin Castrol 10w60, koska sitä käytetään myös bmw motorsportin tuotteissa erittäin vaativissa olosuhteissa. Kestää mm. Useita kierroksia täyskaasulla ajoa Nordschleifella.
Mitäs sit kun verot nousee, eikä köyhän rahat riitä mopoiluun?
Mulla on kaapissa 20w50stä vai olisko delvakki parempaa köyden rasvaamiseen?
Mites liukkarina jos paikat palautuiskin vuosien tärinästä hd:llä ajellessa?
Saako sitä mobilia myös bmw rally formulana? Sillai, että on pyörän kuva kanssa. Siinä pänikässä. Toivoo Api.
Mietinkin juuri että mitähän öljyä sitä B-kingiin kaataisi, mutta täältähän se vastaus löytyikin.
DIAVELV4