Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Oli tarkoitus vähän katsoa Monster 696:n kytkintä, mutta en saanut tiivisteliimalla kasattua moottorin poskea auki. Kaikki pultit olivat irti, ja koputtelin poskea korjaamokäsikirjan ohjeiden mukaisesti pehmeäpäisellä vasaralla, mutta eipä irronnut ...

    Olisi varmaan pitänyt takoa kovempaa, en kuitenkaan uskaltanut.

    Olisikos jotain vähemmän väkivaltaista tapaa homman hoitamiseen?

    Vasemmalla voi käyttää ulosvetäjää, kytkinpuolella ei moinen onnistu. Öljytulpan ja/tai öljynpaineanturin reikään voisi ajatella kiertävänsä sopivan pultin, josta voisi sitten vähän vääntää, mutta sekin arveluttaa.

    jussi
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Kyllä sen pitäs irrota kun koputtelee kopan ympäri. Kuumailmapuhaltimella tietty voi antaa varovasti lämpöö jos ei meinaa liima muuten antaa periksi, mutta normaalisit ei kyllä tartte.
    Superbike #7
  3. #3
    Tylysti vaan lyöntimeisselillä sopivaan paikkaan jos löytyy sellainen uloke kopasta mihin voi lyödä. Jos joudut lyömään suoraan kohti tiivistepintaa niin varovaisuutta käyttäen. Kyllä liima antaa ennen periksi kuin koppa.
  4. #4
    Kokeile kammeta jotain osaa tai runkoa vasten koppaa irti. Tai varovasti ohuella meisselillä tms päästä lohkon ja kopan väliin, josta alkaa kääntämään koppaa irti. Rauhassa ja maltilla monesta kohtaa niin kyllä irtoaa.
  5. #5
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Kokeile kammeta jotain osaa tai runkoa vasten koppaa irti. Tai varovasti ohuella meisselillä tms päästä lohkon ja kopan väliin, josta alkaa kääntämään koppaa irti. Rauhassa ja maltilla monesta kohtaa niin kyllä irtoaa.
    Ja jos sinne tiivistepinnan väliin pitää mennä työntämään jotain niin mieluummin sitten muovinen/puinen lasta/kiila kuin metallinen meisseli. Se alumiini on meinaan oikeesti aika pehmosta kamaa.
    Superbike #7
  6.  
  7. #6
    Siitä ruuvin korvakon alta kannattaa varovasti kammeta. Se ei ole varsinaisesti tiivistävä pinta.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)