Esittelivät uuden Hondamallin joka ei kaadu. Ja lisäksi se seuraa itsestään kuljettajaansa joka paikkaan...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Pakko sanoa että noin vekotinaspektista aikansaatanan cooli vekotin! Prätkänäkökulmasta en ole ihan varma.![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Tuo "seuraa johtajaa -toiminto" on aika vekkuli! Vois vaihtaa koiran tohon mopoon ja viedä kadulle kävelylle. Ei tarvii edes kusettaa...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
on selvä, että on vain ajan kysymys, kun tietokone hoitaa myös vastaohjauksen. Tuo on ensimmäinen vaihe, ohjausmahdollisuus koneelle. Sen jälkeen voi ohjelmallisesti tehdä vaikka mitä. Automaiset tutkat yms tulevat aisteiksi, ja väistö yms toimenpiteet tulevat melko varmasti. Lähinnä kysymys on ajasta.
Ja kuten aina, magnituudi aliarvioidaan ja nopeus yliarvioidaan, eli uudistus menee pitemmälle kuin odotammekaan, mutta aikaa menee enemmän kuin odotamme.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Kätevää, ei tarvitse vetää polvi maassa radallakaan.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Hitsi ku hakee hyrrävoimia hienosti. Harmittaa vaan kun taas youtube pomppii gurujen varpaille...![]()
Supermoto
Hieno homma, että Hondalla kokeilevat ja kehittelevät kaikenlaista.
Googlettamalla löydettyä:
…the Honda Riding Assist technology doesn’t use traditional gyroscopes for balance since they can add a lot of weight to a vehicle…
…the angle of the front fork is automatically lowered…
…left and right steering adjustments are automatically made to the front wheel to ensure the motorcycle always maintains its balance…
Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
SUZUKI DL650A
Back To Basics.
Että mitä ihminen haluaa tehdä......
Taxi on vanha keksintö eri muodoissaan.
.....ja onhan fillarillakin "kyysätty" iät ajat.
"Että mitähän vittua"...... tuon kanssa nyt ihminen on oikeastaan tekemässä.
Ei kaksi pyörää ja voimanlähde vielä "moottoripyörää" välttämättä tee.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Missä tuollaista 'seuraa'-toimintoa tarvitaan?
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
Mitenkähän sitä ohjataan? Etupyörä kääntyilee, mutta ohjaustanko pysyy paikallaan!
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Toihan olis käänteentekevä auton kaltaista ajoa ajavalle tai kädettömälle motoristille. Esitetään toive minne haluaa ja pyörä hoitaa loput. Elektroonista vastaohjausta koko vehjes.
Tai parempaa. Voi pistää moppelin hakemaan Vehoniemestä munkit ja keittää kaffit kotona ku kattoo striimiä menosta vrrrät päässä. Jos sitten käy antimunkit jonkun puusilmän toimesta ei tarvitse pyyhkiä pölyjä nahkoista... Teippaa vaan vitosen tankkiin kiinni.
Sinänsä toi seiskapätkä DCT NC on maailman helpoin (ja oikeasti hauska) pyörä ajaa ilmankin.
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Ei taida tarvita odottaa vuoteen 802701 AD, nykymeno alkaa olla jo niinku näillä Eloilla.. Kaikki on valmiina pöydässä, eikä huomata kun ollaan jo Morlockin kidassa.
https://www.youtube.com/watch?v=WQ4lDJs8skg
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
Tuohan on näppärää voidaan pistää ratti tangon tilalle eikä tarvitse enää kiistellä vastaohjauksesta ja lahjakorttilaiset uusmotoristitkin tottuvat käyttöliittymään nopeasti, eikä satu haavereita.
Lisätään vielä konenäkö ja automaattiohjaus, -jarruttelu ja -kaasuttelu niin jokainen keski-ikäinen, keskivartalolihava, keskikaljaa kittaava keskivertokuski pääsee alle 1.20 Alastarossa, aika riippuu enää lompakon paksuudesta...
Kone ei tunne kipua, siksi se on nopea.
Tosin tuo herättää kysymään mikä on ajamisen riemun syvin olemus. Kaikki ajoavustimet jokatapauksessa vie kuskilta ilon osallisuudesta säätötapahtumaan ja siitä mopoilussa on pitkälti kyse. Hallita konetta ja saada aistihavaintoja. Nyt tuo hallinta on annettu algorytmeille.
Voisi hyvin kuvitella että kokenut motoristi alkaan voimaan pahoin kun mutkaa ottaessa ohjaustanko ei välitäkään aistihavaintoa TODELLISENA.
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.