Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
  1. #1
    Esittelivät uuden Hondamallin joka ei kaadu. Ja lisäksi se seuraa itsestään kuljettajaansa joka paikkaan...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #2
    Yleisö jää odottamaan vastaohjausgurun jäätäviä analyysejä tästäkin asiasta.
    .
  3. #3
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Pakko sanoa että noin vekotinaspektista aikansaatanan cooli vekotin! Prätkänäkökulmasta en ole ihan varma.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  4. #4
    Tuo "seuraa johtajaa -toiminto" on aika vekkuli! Vois vaihtaa koiran tohon mopoon ja viedä kadulle kävelylle. Ei tarvii edes kusettaa...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #5
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Yleisö jää odottamaan vastaohjausgurun jäätäviä analyysejä tästäkin asiasta.
    Onk ny miu huki.... vai piättelenkö viäl.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  6. #6
    on selvä, että on vain ajan kysymys, kun tietokone hoitaa myös vastaohjauksen. Tuo on ensimmäinen vaihe, ohjausmahdollisuus koneelle. Sen jälkeen voi ohjelmallisesti tehdä vaikka mitä. Automaiset tutkat yms tulevat aisteiksi, ja väistö yms toimenpiteet tulevat melko varmasti. Lähinnä kysymys on ajasta.

    Ja kuten aina, magnituudi aliarvioidaan ja nopeus yliarvioidaan, eli uudistus menee pitemmälle kuin odotammekaan, mutta aikaa menee enemmän kuin odotamme.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  7. #7
    Kätevää, ei tarvitse vetää polvi maassa radallakaan.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  8. #8
    Hitsi ku hakee hyrrävoimia hienosti. Harmittaa vaan kun taas youtube pomppii gurujen varpaille...
    Supermoto
  9. #9
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Tuo "seuraa johtajaa -toiminto" on aika vekkuli! Vois vaihtaa koiran tohon mopoon ja viedä kadulle kävelylle. Ei tarvii edes kusettaa...
    Pitääköhän tossa olla kuskilla kypärä päässä jos pyörä seuraa...ja pyörä liikennekäytössä...
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  10. #10
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Hitsi ku hakee hyrrävoimia hienosti. Harmittaa vaan kun taas youtube pomppii gurujen varpaille...
    Oliko toi sarkasmia keulageometrian aiheuttama painopisteen muutos ohjausakselia käännettäessähän tuon pystyssä pitää.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  11. #11
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Pitääköhän tossa olla kuskilla kypärä päässä jos pyörä seuraa...ja pyörä liikennekäytössä...
    Suomessa kyllä. Sekä kypärä että turvaliivit on oltava, koska lapset liikenteessä.
    .
  12. #12
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Oliko toi sarkasmia
    Ei missään nimessä... Ainahan vastaohjaus/hyrrävoimat kiinnostaa.
    Supermoto
  13. #13
    Hieno homma, että Hondalla kokeilevat ja kehittelevät kaikenlaista.

    Googlettamalla löydettyä:
    …the Honda Riding Assist technology doesn’t use traditional gyroscopes for balance since they can add a lot of weight to a vehicle…
    …the angle of the front fork is automatically lowered…
    …left and right steering adjustments are automatically made to the front wheel to ensure the motorcycle always maintains its balance…
    Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
    SUZUKI DL650A
  14. #14
    Back To Basics.

    Että mitä ihminen haluaa tehdä......

    Taxi on vanha keksintö eri muodoissaan.

    .....ja onhan fillarillakin "kyysätty" iät ajat.


    "Että mitähän vittua"...... tuon kanssa nyt ihminen on oikeastaan tekemässä.

    Ei kaksi pyörää ja voimanlähde vielä "moottoripyörää" välttämättä tee.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  15. #15
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Kätevää, ei tarvitse vetää polvi maassa radallakaan.
    Samaa mietin että varmaan rataennätykset vaarassa tuon kanssa.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  16. #16
    Missä tuollaista 'seuraa'-toimintoa tarvitaan?
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  17. #17
    Lainaa TripleTwin kirjoitti Katso viesti
    Missä tuollaista 'seuraa'-toimintoa tarvitaan?
    Jollei ole koiraa taloudessa niin tuosta saa sellaisen mikä seuraa omistajaa
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  18. #18
    Mitenkähän sitä ohjataan? Etupyörä kääntyilee, mutta ohjaustanko pysyy paikallaan!
  19. #19
    Lainaa hry kirjoitti Katso viesti
    Mitenkähän sitä ohjataan? Etupyörä kääntyilee, mutta ohjaustanko pysyy paikallaan!
    Eihän ajonouvoja kuulu hallita kuljettajan toimesta enää .

    Eli edelleen.... Relevantti kysymys kuuluu:

    Mitäs vittua sitten tehdään, kun haluaisi AJAA jotain värkkiä, eikä vaan istua kyydissä.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  20. #20
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti

    Mitäs vittua sitten tehdään, kun haluaisi AJAA jotain värkkiä, eikä vaan istua kyydissä.
    Ostetaan tietty vanha SAASTUTTAVA kaasarimopo alle mistä puuttuu moiset hienoudet eikä välttämättä löydy kuin ecun esiaste
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  21. #21
    Lainaa TripleTwin kirjoitti Katso viesti
    Missä tuollaista 'seuraa'-toimintoa tarvitaan?
    Tuohan on kätevä jos sattuu epähuomiossa menemään kännin puolelle kokoontumisessa.
    Voi aamulla lähtee käppäilemään kotio päin ja hyppää sarviin kun selvii.
  22. #22
    Toihan olis käänteentekevä auton kaltaista ajoa ajavalle tai kädettömälle motoristille. Esitetään toive minne haluaa ja pyörä hoitaa loput. Elektroonista vastaohjausta koko vehjes.

    Tai parempaa. Voi pistää moppelin hakemaan Vehoniemestä munkit ja keittää kaffit kotona ku kattoo striimiä menosta vrrrät päässä. Jos sitten käy antimunkit jonkun puusilmän toimesta ei tarvitse pyyhkiä pölyjä nahkoista... Teippaa vaan vitosen tankkiin kiinni.

    Sinänsä toi seiskapätkä DCT NC on maailman helpoin (ja oikeasti hauska) pyörä ajaa ilmankin.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  23. #23
    Ei taida tarvita odottaa vuoteen 802701 AD, nykymeno alkaa olla jo niinku näillä Eloilla.. Kaikki on valmiina pöydässä, eikä huomata kun ollaan jo Morlockin kidassa.

    https://www.youtube.com/watch?v=WQ4lDJs8skg
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  24. #24
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa TripleTwin kirjoitti Katso viesti
    Missä tuollaista 'seuraa'-toimintoa tarvitaan?
    Ei kai sitä mihinkään tartte, mutta on aika kiva teknologiademo tommosiin videoihin ja messuilla esiteltäväksi.
    Superbike #7
  25. #25
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Samaa mietin että varmaan rataennätykset vaarassa tuon kanssa.
    Tuskin tolla mopolla, mutta ei varmaan montaa vuotta mene kun robotti pistää Rossille ja kumppaneilla kampoihin ihan tosissaan.
    Superbike #7
  26. #26
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    on selvä, että on vain ajan kysymys, kun tietokone hoitaa myös vastaohjauksen. Tuo on ensimmäinen vaihe, ohjausmahdollisuus koneelle. Sen jälkeen voi ohjelmallisesti tehdä vaikka mitä. Automaiset tutkat yms tulevat aisteiksi, ja väistö yms toimenpiteet tulevat melko varmasti. Lähinnä kysymys on ajasta.

    Ja kuten aina, magnituudi aliarvioidaan ja nopeus yliarvioidaan, eli uudistus menee pitemmälle kuin odotammekaan, mutta aikaa menee enemmän kuin odotamme.
    Tuohan on näppärää voidaan pistää ratti tangon tilalle eikä tarvitse enää kiistellä vastaohjauksesta ja lahjakorttilaiset uusmotoristitkin tottuvat käyttöliittymään nopeasti, eikä satu haavereita.
    Lisätään vielä konenäkö ja automaattiohjaus, -jarruttelu ja -kaasuttelu niin jokainen keski-ikäinen, keskivartalolihava, keskikaljaa kittaava keskivertokuski pääsee alle 1.20 Alastarossa, aika riippuu enää lompakon paksuudesta...
  27. #27
    Kone ei tunne kipua, siksi se on nopea.

    Tosin tuo herättää kysymään mikä on ajamisen riemun syvin olemus. Kaikki ajoavustimet jokatapauksessa vie kuskilta ilon osallisuudesta säätötapahtumaan ja siitä mopoilussa on pitkälti kyse. Hallita konetta ja saada aistihavaintoja. Nyt tuo hallinta on annettu algorytmeille.

    Voisi hyvin kuvitella että kokenut motoristi alkaan voimaan pahoin kun mutkaa ottaessa ohjaustanko ei välitäkään aistihavaintoa TODELLISENA.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  28. #28
    Lainaa amaunu kirjoitti Katso viesti
    Kone ei tunne kipua, siksi se on nopea.

    Tosin tuo herättää kysymään mikä on ajamisen riemun syvin olemus. Kaikki ajoavustimet jokatapauksessa vie kuskilta ilon osallisuudesta säätötapahtumaan ja siitä mopoilussa on pitkälti kyse. Hallita konetta ja saada aistihavaintoja. Nyt tuo hallinta on annettu algorytmeille.

    Voisi hyvin kuvitella että kokenut motoristi alkaan voimaan pahoin kun mutkaa ottaessa ohjaustanko ei välitäkään aistihavaintoa TODELLISENA.
    Jaa-a.. Ainakin Bemut ajoavustimineen ovat minua enempi riemastuttaneet - missähän se raja sitten mahtanee mennä?

    Tuolle Hondan assistentillekin olisi käyttöä.. Seuraa-komennolla mopo kulkisi isäntänsä perässä vaikkapa Valencian vanhan kaupungin kaduilla
    1300 Gessu
  29. #29
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa okvp kirjoitti Katso viesti
    Tuohan on näppärää voidaan pistää ratti tangon tilalle eikä tarvitse enää kiistellä vastaohjauksesta ja lahjakorttilaiset uusmotoristitkin tottuvat käyttöliittymään nopeasti, eikä satu haavereita.
    Lisätään vielä konenäkö ja automaattiohjaus, -jarruttelu ja -kaasuttelu niin jokainen keski-ikäinen, keskivartalolihava, keskikaljaa kittaava keskivertokuski pääsee alle 1.20 Alastarossa, aika riippuu enää lompakon paksuudesta...
    Keskiverto keskivartalolihavan ihmisen fysiikka ei riitä tommoseen kyytiin vaikka ei taitoja tartteiskaan. Ei ainakaan paria kierrosta enempään.
    Superbike #7
  30.  
  31. #30
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa amaunu kirjoitti Katso viesti
    Kone ei tunne kipua, siksi se on nopea.
    Miten kipu liittyy nopeuteen?
    Superbike #7
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen