Äänet kallistuvat pienellä otannalla merkkituotteisiin, jonka puoleen minäkin liputan. Hinta se vaan kutsuu kopion puoleen, mutta.. Täytyy käydä huomenna Stormilta kyselemässä mihkä hintaan LSL -setti lähtisi tilaukseen, kun niistä alunperin tämä koko idea päivittämiseen lähtikin.
Itsellä tulee ajelut pysymään Suomen rajojen sisäpuolella ja kertokaa toki jos Suomen virkavalta on puuttunut pyöräsi kiinan kahvoihin![]()
Suosituilla mutkateillä ja prätkätapahtumien meno- ja paluureiteillä järjestetään aika usein teknisiä tarkastuksia, joissa mitataan mm.melut, tarkastetaan pakoputkien, kahvojen ym. laillisuus. Tietenkin osumistodennäköisyys on pienehkö, mutta kiinni jäädessä siellä ei pelkästään päätä silitetä.
Pyörittelin käsissä vuoden vanhan pyörän kahvoja, kytkinkahvasta löytyi pieni E-merkki alapuolelta hanakalasta paikasta mutta jarrukahvasta ei löytnyt mistään merkintää. Laatikossa oli myös sekalaisia oem kahvoja viime vuosikymmeneltä ja aika heikosti oli E-merkintöjä niissäkin.
Mulle myyty laittomia pyöriä joilla ei voi ajaa Saksassa OEM kunnossa?
Kiinankahvat on toleransseiltan mitä on, kuten on keskustelussa jo todettu. Jos haluat bolt-on kahvat, osta merkkituote. Jos olet valmis pikkasen näpräämään ja säästöillä saat uuden takarenkaan niin kiinalainen on ihan ok vaihtoehto.
Ulkomailla on myynnissä brändättyjä kiinankahvoja jotka tunnistaa edullisesta hinnasta, E merkki saattaa löytyä ja hyvällä tuurilla saa tiukoilla sovituksilla mutta.... Laatukahvoja ei juurikaan alle 80€ saa, yleensä maksaa satasesta-kahteen.
Viimeksi muokannut: Koheltaja; 18.07.2020 klo 07:56.
Kylätason kurapyöräilijä.
Meinaatko että turistilla matka katkeaa ? Turistin ajoneuvoon sovelletaan etupäässä lähtömaan määräyksiä. Melumääräykset ovat ylikansallisia mutta en jaksa uskoa että jotku kahvat katsottaisiin ratsiassa sellaisiksi. Kytkinkahvakaan ei vaikuta liikenneturvallisuuteen millään lailla ellei siinä ole selkeitä terävää kohtaa joka jalankulkijan vaarantaisi.