Stormilla näyttäisi olevan outlastista tehtyjä aluspaitoja.Liekö kenelläkään kokemusta aiheesta?
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
Outlast toimi ainakin minulla erittäin nopean aineenvaihdunnan kaverilla hyvin Lindstrandin takissa.
Mutta alusasussa eksoottinen ajatus, että toimisi yhtä hyvin. Minusta siellä tarvitaan välissä joku ilmapatja sekä kuumalla että kylmällä kelillä.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Aloin tuomaan parikymmentä vuotta sitten Outlast metsästysasuja maahan ja siitä asti olen niitä käyttänyt, silioin tällöin.
Kyllä Outlast toimii, niin kuin se on suunniteltu, mutta se "termostaatti" toiminnaltaan, eli kun asun pukee ja iho lämpenee, niin silloin se varaa itseensä lämpö ja kun iho viilenee niin se luovuttaa sitä takaisin kehoon.
Asu toimii parhaiten silloin kun liikkuu eri "nopeuduksilla" ... Eli pelkästään lämmittämään se ei ole paras vaihtoehto ( sillon oikea Merino on paras ).... jos taas aamulla liikenteeseen lähtiessä on kylmää ja päivällä selvästi lämpimämpää, niin silloin itse laitan Outlast asun mielelläni...
Ei kiinnosta pätkääkään