Moi kaikille!
Ajattelin ostan Hondalle uusi tehoputket mutta mietin kumpi olis paras?
http://www.ebay.com/itm/HONDA-CBR110...lXxy3u&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Honda-CBR110...JYLyPw&vxp=mtr
Lallinen vai laiton? Kokemuksia?
Honda cbr 1100 xx -04
This system is road legal.![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
2004 mallin pyörässä tarvitset siihen kyseiseen pyörämalliin tyypihyväksytyt putket jotka joudut muutoskatsastuttamaan. Noissa en kummassakaan sarjassa ainakaan kuvista nähnyt mitään e-hyväksyntäkilpiä joten kannattaa ottaa yhteyttä valmistajaan ennen tilausta. Blackwidow:sta en ole koskaan kuullutkan mutta Delkevic on vähän semmonen pyörämaailman Simons, hirvee pörinä ku se on nii siistii...
Btw tonnaripyörissä harvemmin puhutaan oikeen tehoputkista kun se vaikutus hevosvoimiin tuppaa yleensä olemaan melko minimaalinen ja sekin yleensä miinusmerkkinenÄäni- ja ulkonäkökysymyksiä lähinnä...
Mitenkähän tollanen jousilla kasassa oleva pakosarja mahtaa olla tiivis...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
E-hyväksyttyä EI tarvitse muutoskatsastaa - ainakin Delkevic pitäisi olla ok. Kannattaa varmaan kysäistä myyjiltä. Ja jousillahan noi aika usein on niputettu, hyvin toimii![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Jaa niin se oli niin päin että vanhemmat pitää katsastaa ja uudemmissa se lappu mukana...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
minä oon luullut että pitää katsastaa aina. muuttuu prosentitkin hieman.
oma pyörä -07 ja akrat pantu kiinni -11. ja leimattu. lappu tuli sliparien mukana, katsastusmies otti siitä kopion, jonka antoi mulle. alkuperäinen lähetettiin kuulemma helsinkiin kirjattavaksi.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
pelkät sliparit vrt vakio +3hv, sen jälkeen säätö +3hv. eli 6hv tuli lisää säädettynä. ei nyt mitenkään tuntuva ero.
mutta ne äänet..![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
muistaisin joskus törmänneeni e hyväksyntä kilpii ebays ,oli tarra ja niitti kilpee rosteri ja messinkii hinta oli jotain pari euroa.![]()
KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50
Tuossa Black Widow:ssa näyttää olevan tuki keskijalalle, Delkessä ei (keskijalka mahd poistettava ellei viritä jotain), jos tuolla on merkitystä. Omassa Hondassa Delke pakosarja ja olen vaihtanut ne jouset parempilaatuisiin, muutama kun meni poikki.
Älä korjaa ehjää....