Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Löyty bensatankista kaksi reikää. Halkaisijaltaan noin 1mm ja 3mm. Ilmeisesti tankkiin joutuneet roskat ovat reiät alumiinitankkiin syövyttäneet.
    image.jpg
    image.jpg
    Mietin että kestäisikö epoxi (super epoxi liima) tuon kokoisissa reijissä paikkana?
    Itse juottaisin tinalla reiät umpeen. Lyö pikkasen montulle reiän ympärystä esim. Ristipää meisselillä, pikku karhennus ja tinaa perään. Itse omasta suzzusta aikanaan korjasin n. 5-6 reikää mainitulla tavalla. Tinan pitäisi tarttua alumiiniin ihan hyvin.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
    Poistettu
    Lainaa Nro:13 kirjoitti Katso viesti
    Löyty bensatankista kaksi reikää. Halkaisijaltaan noin 1mm ja 3mm. Ilmeisesti tankkiin joutuneet roskat ovat reiät alumiinitankkiin syövyttäneet.
    image.jpg
    image.jpg
    Mietin että kestäisikö epoxi (super epoxi liima) tuon kokoisissa reijissä paikkana?
    K-bemu? Oli viime talven projektissa sama vika. Särökuvauksella siinä oliki jonkun verran paikattavaa... Vie paikalliseen jäähdytinkorjaamoon, jos löytyy sopiva yrittäjä, tekee kahvituntihommina ja osaa ohkasen alumiinin korjaamisen.
  4.  
    Juottamisen kannalla minäkin olen mutta jos liimata haluaa niin kannattaa liimata semmoisella epoksilla mikä kestää liuottimia tai sitten vaikka Leak Fixillä mikä on tarkoitettu tankin paikkaamiseen:
    http://www.loctite.co.uk/loctite-408...=8802657075201